Metalkallo 31.08.2024 14:15:58 (muokattu 31.08.2024 14:24:10) | |
---|
Milkop: Kuva ei aukea. "Tili on yksityinen." En ihan tämän takia someen sotkeudu :) Aaa niin joo, sori en muistanut tuota :D Tulee noita turhia mitä lie botti sun muita seuraajia, niin laittanut yksityiseksi. Laitoin omaan profiiliin kuvan, ja editoin viestini mistä löytyy linkki siihen. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Milkop 31.08.2024 15:02:30 | |
---|
Sehän on ihan pirteän näköinen :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
lukeman 06.09.2024 17:59:48 | |
---|
|
Stone 06.09.2024 19:00:36 (muokattu 07.09.2024 06:32:37) | |
---|
Fender 50's vintera Tele ennen/ jälkeen. Valkoinen pleksi vaihtui paksuun mattamustaan bakeliittipleksiin sekä 3-pala talla vaihtui paksumpaan 6-pala ABM Custom Shop relic messinkitallaan. Sustainit heräsivät myös henkiin. https://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/5290.jpg Kontrollipaneeli ja potikannupit vielä päivittyvät "relic/aged" versioihin. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
fridgebuzz 22.09.2024 12:59:40 | |
---|
|
PIM 02.01.2025 10:15:39 | |
---|
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
spedu ray 02.01.2025 11:28:58 | |
---|
SRV-strato laitettu uuteen uskoon offset -tyylisellä pleksillä, parilla '65 Harmonyn potikannupilla ja nappasinpa vielä vanhan Yamaha-vahvarin nupinkin volumepaikalle. Relic toki myös! https://muusikoiden.net/dyn/users/183340.jpg Kovasti jakoi pleksi mielipiteitä Kuningas-palstalla facebookissa, mutta tämä ehkä uppoaakin hieman marginaalimpaan kohderyhmään. :D Itse diggaan kovasti, soitossa näyttää hyvältä ja heti persoonallisempi meno. Itse olen aina vähän vierastanut omassa soitossa geneeristä stratolookkia. Tähän sopisi hienosti myös vaikka firebird-mikit tms. Näin se menee, näin se lähtee ja näin se käy. -Karjalainen J. |
jaripat 02.01.2025 14:37:20 | |
---|
^^ Mistä ostit Espanadan? Mulla on tarkoituksena (ajan kanssa) rakentaa itselle tuollaisen replica. Sitä varten noita mikkejäkin hommasin. Jenkeissä tekee uustuotantona niitä Curtis Novak. Kolme ostin, koska tuohon edelliseen rojektiin meni yksi. |
PIM 02.01.2025 20:02:56 | |
---|
jaripat: ^^ Mistä ostit Espanadan? Mulla on tarkoituksena (ajan kanssa) rakentaa itselle tuollaisen replica. Sitä varten noita mikkejäkin hommasin. Jenkeissä tekee uustuotantona niitä Curtis Novak. Kolme ostin, koska tuohon edelliseen rojektiin meni yksi. Riihimäeltä kävin hakemassa Million Dollar Tonesin kitaristilta Hartikaisen Akilta ( jos nyt muistan nimen oikein).Oli taas uskomaton yhteensattuma, että sattui tää tuolta torilta silmää just kun olin edellisellä viikolla ollut Kouvolassa Kat Balounin keikalla, missä Kulluvaaran Jonne soitteli samanlaisella, ja oli niin hyvään hintaan myynnissä kun Akilla oli talossa joku isompi remontti mihin tarvi rahaa, että sain kitaran about samalla rahalla mitä maailmalla pyydetään parista P13 mikkejä. Eli pakkohan se oli käydä poimimassa kun sai käytännössä ihan tikissä olevan 65 vuotiaan kitaran pelkkien mikkien hinnalla. Ei ilmeisesti ihan halpoja noi Novakin reprotkaan, jos jenkeistä joutuu tilaileen? Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
PIM 02.01.2025 20:06:32 | |
---|
spedu ray: SRV-strato laitettu uuteen uskoon offset -tyylisellä pleksillä, parilla '65 Harmonyn potikannupilla ja nappasinpa vielä vanhan Yamaha-vahvarin nupinkin volumepaikalle. Relic toki myös! https://muusikoiden.net/dyn/users/183340.jpg Kovasti jakoi pleksi mielipiteitä Kuningas-palstalla facebookissa, mutta tämä ehkä uppoaakin hieman marginaalimpaan kohderyhmään. :D Itse diggaan kovasti, soitossa näyttää hyvältä ja heti persoonallisempi meno. Itse olen aina vähän vierastanut omassa soitossa geneeristä stratolookkia. Tähän sopisi hienosti myös vaikka firebird-mikit tms. Ei paha todellakaan, vaikka omaa silmää olisi miellyttänytkin enemmän jos pleksin ja jakkikupin väliin olisi jäänyt vaikka nyt sentin pari bodyä näkyviin. Mutta pääasia, että ite tykkäät. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
mpekkanen 02.01.2025 20:10:46 | |
---|
spedu ray: SRV-strato laitettu uuteen uskoon offset -tyylisellä pleksillä, parilla '65 Harmonyn potikannupilla ja nappasinpa vielä vanhan Yamaha-vahvarin nupinkin volumepaikalle. Relic toki myös! https://muusikoiden.net/dyn/users/183340.jpg Kovasti jakoi pleksi mielipiteitä Kuningas-palstalla facebookissa, mutta tämä ehkä uppoaakin hieman marginaalimpaan kohderyhmään. :D Itse diggaan kovasti, soitossa näyttää hyvältä ja heti persoonallisempi meno. Itse olen aina vähän vierastanut omassa soitossa geneeristä stratolookkia. Tähän sopisi hienosti myös vaikka firebird-mikit tms. Sanotaanko näin, että hyvä jos itse tykkäät, mutta ei sinusta kyllä taida suunnittelijaa tulla :D |
jaripat 02.01.2025 20:27:56 | |
---|
PIM: Riihimäeltä kävin hakemassa Million Dollar Tonesin kitaristilta Hartikaisen Akilta ( jos nyt muistan nimen oikein).Oli taas uskomaton yhteensattuma, että sattui tää tuolta torilta silmää just kun olin edellisellä viikolla ollut Kouvolassa Kat Balounin keikalla, missä Kulluvaaran Jonne soitteli samanlaisella, ja oli niin hyvään hintaan myynnissä kun Akilla oli talossa joku isompi remontti mihin tarvi rahaa, että sain kitaran about samalla rahalla mitä maailmalla pyydetään parista P13 mikkejä. Eli pakkohan se oli käydä poimimassa kun sai käytännössä ihan tikissä olevan 65 vuotiaan kitaran pelkkien mikkien hinnalla. Ei ilmeisesti ihan halpoja noi Novakin reprotkaan, jos jenkeistä joutuu tilaileen? Oisko ollu Hallikaisen Albertti.. Onko hyvä luuttu? Laita viestiä jos lähtee taas kiertoon. Novakin mikit oli 3 kpl tulleineen alveineen rahteineen, niin ja oli siinä yks kehyskin ja patinoinnit ja sellasta - oisko ollu jonku 900..? |
spedu ray 02.01.2025 20:43:52 (muokattu 02.01.2025 20:47:23) | |
---|
mpekkanen: Sanotaanko näin, että hyvä jos itse tykkäät, mutta ei sinusta kyllä taida suunnittelijaa tulla :D Saatan olla kiinnostunut, jos suunnittelet mielestäni hienomman offset-tyylisen pleksin, joka menee suurimmaksi osaksi straton omiin ruuvireikiin! Straton offset-pleksille olis muuten saletisti maailmallakin kiinnostusta! Ainut mitä ite saatan tosta muokata tuo oikea reuna kaulan kohdalla. Eli yläsarven linjaa vetäisin vähän sisään, että se menis suoraan linjaan tuon alasarven puoleisen reunan kanssa. Mutta nyt menee näin toistaiseksi komeesti ja sun harmiksi tästä on moni myös tykännyt oikein kunnolla! ;) Näin se menee, näin se lähtee ja näin se käy. -Karjalainen J. |
|
mpekkanen 02.01.2025 21:06:08 | |
---|
spedu ray: Saatan olla kiinnostunut, jos suunnittelet mielestäni hienomman offset-tyylisen pleksin, joka menee suurimmaksi osaksi straton omiin ruuvireikiin! Straton offset-pleksille olis muuten saletisti maailmallakin kiinnostusta! Ainut mitä ite saatan tosta muokata tuo oikea reuna kaulan kohdalla. Eli yläsarven linjaa vetäisin vähän sisään, että se menis suoraan linjaan tuon alasarven puoleisen reunan kanssa. Mutta nyt menee näin toistaiseksi komeesti ja sun harmiksi tästä on moni myös tykännyt oikein kunnolla! ;) Hei, ei mua harmita vaikka kitarasi kerää kehuja. Itse kyllä miettisin huolella kaikkia sellaisia modauksia, joista tulee uusia reikiä bodyyn. Ne kun vaikuttaa siihen arvoon, jos joskus on myymässä ja palauttaa originelliä ulkoasua. Minä olen jo kertaalleen ollut luopumassa kitaran soitosta ja möinkin lähes kaikki kamat pois kun sairastuin syöpään( joka on kyllä jo selätetty).Tällä meinaan sanoa, että vaikka kuinka on pitopeli, niin koskaan ei tiedä mitä tapahtuu... Hyvä kuitenkin jos itse tykkäät tuosta uudesta tyylistä. Se kuitenkin on kaikista tärkeintä, että soitin on itselle mieluinen. |
spedu ray 02.01.2025 21:33:49 | |
---|
Näin se menee, näin se lähtee ja näin se käy. -Karjalainen J. |
spedu ray 02.01.2025 21:37:24 | |
---|
mpekkanen: Hei, ei mua harmita vaikka kitarasi kerää kehuja. Itse kyllä miettisin huolella kaikkia sellaisia modauksia, joista tulee uusia reikiä bodyyn. Ne kun vaikuttaa siihen arvoon, jos joskus on myymässä ja palauttaa originelliä ulkoasua. Minä olen jo kertaalleen ollut luopumassa kitaran soitosta ja möinkin lähes kaikki kamat pois kun sairastuin syöpään( joka on kyllä jo selätetty).Tällä meinaan sanoa, että vaikka kuinka on pitopeli, niin koskaan ei tiedä mitä tapahtuu... Hyvä kuitenkin jos itse tykkäät tuosta uudesta tyylistä. Se kuitenkin on kaikista tärkeintä, että soitin on itselle mieluinen. Joo tosta ei tullut kuin yksi näkyvä reikä! Tuon relicin jälkeen ei yks reikä enää paina. :) Näin se menee, näin se lähtee ja näin se käy. -Karjalainen J. |
PIM 02.01.2025 23:53:03 | |
---|
jaripat: Oisko ollu Hallikaisen Albertti.. Onko hyvä luuttu? Laita viestiä jos lähtee taas kiertoon. Novakin mikit oli 3 kpl tulleineen alveineen rahteineen, niin ja oli siinä yks kehyskin ja patinoinnit ja sellasta - oisko ollu jonku 900..? Ok, pidetään mielessä, vaikkei nyt ihan heti ole tarkoitus luopua tuosta, mutta eihän sitä tiedä koskaan jos torille ilmestyy yllättäen joku vielä kiinnostavampi kitara. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
tackleberry 10.01.2025 10:34:57 | |
---|
DiMarzion Clip Lock hihnat on melkeinpä ainoita mitä olen tykännyt säilyttää kitarassa kiinni kokoajan, koska ovat niin ohuita ja vähän tilaa vieviä kuin hihna nyt ylipäänsä voi olla. Tosin, en muista koskaan irroittaneeni sitä hihnaa klipsistä. Ei ole ollut tarvetta, juurikin kun hihna on niin ohut jne. ja mahtuu laukkuun yms. kitaran kanssa. Otin ompelukoneen esille ja paransin vielä designiä entisestään: https://muusikoiden.net/dyn/users/183422.jpgDiudiu |
von spets 10.01.2025 17:35:45 | |
---|
Fender Vintera 50 Tele. Paulownia runko vaihdettu + kästelty kurkumalla + Danish Oililla, musta pleksi. Kaulaa hiottu, otelaudan reunat pyöristetty. Superkevyt js soi kivasti. https://muusikoiden.net/dyn/users/183430.jpg |