Aihe: Onko kauhu kuollut genre?
1 2 3 4 5100 101 102 103 104106 107 108 109 110
Milkop
12.12.2024 08:10:50

Hyvä traileri ja Ralph Fiennes jes, mutta taasko zombeja. Määh. Jotenkin ylikäytettyjä nuo kalmot leffoissa ja peleissä. Eka 28 oli hyvä, mutta en tiedä jaksaako tätä enää itse. Ehkä Romeron setit voisi katsoa taas pitkästä aikaa mielummin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
mätämunan_mytologia
13.12.2024 20:30:31
Ei. TJEU: "From" (sarja).
Henri Henri Olavi
13.12.2024 20:38:49 (muokattu 13.12.2024 20:42:11)
mätämunan_mytologia: Ei. TJEU: "From" (sarja).

Kolmas kausi alkoi hieman pykiä paikoillaan, mutta kaikenkaikkiaan olen tykännyt. Aluksi se jopa pelotti. Kolmosen vikassa jaksossa mukana oli sitten jo hyvinkin koomisia elementtejä. Tai oli siellä hauskoja hetkiä pitkin sarjaa kyllä myös. Kiehtova mysteeri siinä kyllä on, enkä osaa yhtään sanoa, mihin koko homma vielä menee. Se koukuttaa hyvin.
Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää
dixi19
13.12.2024 23:55:46

Henri Henri Olavi: Kolmas kausi alkoi hieman pykiä paikoillaan, mutta kaikenkaikkiaan olen tykännyt. Aluksi se jopa pelotti. Kolmosen vikassa jaksossa mukana oli sitten jo hyvinkin koomisia elementtejä. Tai oli siellä hauskoja hetkiä pitkin sarjaa kyllä myös. Kiehtova mysteeri siinä kyllä on, enkä osaa yhtään sanoa, mihin koko homma vielä menee. Se koukuttaa hyvin.

Itselle tämä jäi ekaan jaksoon, mutta kannattaisiko jatkaa vielä? Eli ottaako aikansa ennen kuin löytää tyylinsä, vai onko se jatkossakin samalla meiningillä? Kyllähän sitä on aikoinaan tullut Lostkin katsottua loppuun asti ja tämä on selkeästi sen hengenheimolaisia, joskin jotenkin hieman halvanoloista menoa (ei siis budjetillisesti vaan ohjauksellisesti ja sisällöllisesti) ekan jakson perusteella.
anomus.com
Henri Henri Olavi
14.12.2024 00:10:35
dixi19: Itselle tämä jäi ekaan jaksoon, mutta kannattaisiko jatkaa vielä? Eli ottaako aikansa ennen kuin löytää tyylinsä, vai onko se jatkossakin samalla meiningillä? Kyllähän sitä on aikoinaan tullut Lostkin katsottua loppuun asti ja tämä on selkeästi sen hengenheimolaisia, joskin jotenkin hieman halvanoloista menoa (ei siis budjetillisesti vaan ohjauksellisesti ja sisällöllisesti) ekan jakson perusteella.

No siis, tää on ihan hubbabubbaa, eikä tässä ole mitään uutta. Lost tuli mullekin mieleen, vaikken ole sitä nähnyt kuin ekan jakson silloin sata vuotta sitten. Itse olen sellainen, että jos ekassa jaksossa ei ole mitään mikä saisi katsomaan seuraavan, annan olla. Siis sen jakson ei tarvitse olla yhtään hyvä tai mua miellyttävä, mutta jos siinä on edes joku kulma, joka jollain lailla puhuttelee, tai antaa fiiliksen jostain tulevasta hyvästä, annan toisellekin jaksolle mahilsen. Tämä From jotenkin onnistui koukuttamaan mut heti, jota itsekin ihmettelin.
Torniojaws
17.12.2024 17:55:16 (muokattu 17.12.2024 17:57:07)

Ridley Scottin aiemmin jo pöytälaatikkoon jättämä Alien Awakening ilmeisesti saamassa jälleen tuulta purjeisiin. Romulushan pärjäsi todella hyvin rahallisesti, joten voisi hyvinkin olla pientä pöhinää Disneyn helmoissa saada se henkiin. Todennäköisesti se on ainakin jonkin luokan jatko-osa Alien Covenantille, jos ei ehkä ihan suora jatko.

https://www.youtube.com/watch?v=vjH_v0x2Idk
Vortech Industrial Death Metal
Henri Henri Olavi
28.12.2024 20:29:32
Bongowing: Late Night with the Devil oli mainio. HBO:lta löytyy.

Just alan katsomaan. Popparit vielä aion laittaa ja hakea jääkaapista kaksi olutta.
Bongowing
28.12.2024 20:32:32
Suositelkaapa HBO:lta tai Netflixistä löytyviä Hereditaryn, Barbarianin tai X:n kaltaisia kauhuleffoja.
https://muusikoiden.net/beta.php
PHS666
28.12.2024 22:16:00 (muokattu 28.12.2024 22:22:08)
Late Night with the Devil oli kyllä yllättävän hyvä kun en osannut odottaa siltä oikein mitään. Heti leffan alussa soi Pentagramin Forever My Queen ja siitä jo tietää että pakko olla hyvä.
bedlam
28.12.2024 23:29:16 (muokattu 28.12.2024 23:30:29)

Bongowing: Suositelkaapa HBO:lta tai Netflixistä löytyviä Hereditaryn, Barbarianin tai X:n kaltaisia kauhuleffoja.

X-leffan esiosa Pearl oli minusta paljon ekaa leffaa parempi ja yksi tän vuosituhannen lemppareista. Se kolmas osa vielä katsomatta. Muutenni Ti Westin leffoista olen aina tykännyt.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
PHS666
28.12.2024 23:37:07
bedlam: X-leffan esiosa Pearl oli minusta paljon ekaa leffaa parempi ja yksi tän vuosituhannen lemppareista. Se kolmas osa vielä katsomatta. Muutenni Ti Westin leffoista olen aina tykännyt.

Se kolmas osa oli hyvä mutta Pearl varmastikin paras. Kolmannessa osassa oli Judas Priestin Prisoner of Your Eyes mistä pakko arvostaa.
carnation
29.12.2024 00:01:00
Voi helevetti kun joutuu odottamaan ensi perjantaihin asti Nosferatua.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
mpekkanen
29.12.2024 00:23:25
carnation: Voi helevetti kun joutuu odottamaan ensi perjantaihin asti Nosferatua.

Eipä ole hetkiin kyllä ollutkaan sellaisia kauhuleffoja, jotka olisi kovinkaan hirveästi kiinnostanut. Uutta Alienia kyllä odotin, mutta se oli kyllä melkoinen pettymys.
Ainakin minä tykkäsin Lighthousesta, että tuskin tämä Nosferatu ihan paska on.
Henri Henri Olavi
29.12.2024 11:52:29
Henri Henri Olavi: Just alan katsomaan. Popparit vielä aion laittaa ja hakea jääkaapista kaksi olutta.

Paristi nauratti. Aika paska tekele. Pojot pituudesta.
Milkop
29.12.2024 11:54:09

Henri Henri Olavi: Paristi nauratti. Aika paska tekele. Pojot pituudesta.

Hyvä komedia, ei siinä mitään.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Bongowing
29.12.2024 12:16:44
Eikö tuon nimestä jo päättele, että järin vakavasta elokuvasta ei ole kyse.
https://muusikoiden.net/beta.php
PHS666
29.12.2024 14:26:12
Miksi näitä Insidious-elokuvia on tehty näin monta? Katselen juuri tätä viimeisintä ja ihmettelen että miten tämä eroaa kolmesta edellisestä. En ole varma olenko edes nähnyt niitä kaikkia kun en muista mitä eroa niillä on. Ensimmäinen oli hyvä silloin joskus. Ja ensi vuonna tulee näköjään kuudes. Voi helevetti.
Sir Härö
29.12.2024 14:51:34
PHS666: Miksi näitä Insidious-elokuvia on tehty näin monta? Katselen juuri tätä viimeisintä ja ihmettelen että miten tämä eroaa kolmesta edellisestä. En ole varma olenko edes nähnyt niitä kaikkia kun en muista mitä eroa niillä on. Ensimmäinen oli hyvä silloin joskus. Ja ensi vuonna tulee näköjään kuudes. Voi helevetti.

Eikö The Conjuring ole myös osa samaa settiä näyttelijöitä myöten? Kyllä mä ainakin ihan tykkäsin noista. Paria viimeistä en lie nähnytkään.
Samoihin aikoihin ilmestyi myös Sinister, joka on mielestäni paljon parempaa kauhuelokuvaa. Jatko-osaansa olen koittanut kaksi kertaa katsoa, nukahtaen kesken kaiken.
"Top gun on elkonva toverudsta"
Milkop
29.12.2024 14:59:00

Sir Härö: Eikö The Conjuring ole myös osa samaa settiä näyttelijöitä myöten?

On. Siitä sarjasta muuten "kannattaa" katsoa vuoden 2018 The Nun. Jumaliste mikä kalkkuna :--D Huikeaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)