Vessajono 27.12.2024 15:46:42 | |
---|
PHS666: Tee sinäkin oma valintasi, haluatko olla luuseri vai KOVA LUU! Lautasella on raaka tartar-pihvi, jonka päällä on SYNTYMÄTÖN KANANPOIKA Duro: Veikkaan ettei Vessajono paljoo kysele miten missä ja kuinka Menneniä käyttää. |
Prophet 27.12.2024 16:46:35 (muokattu 27.12.2024 16:48:06) | |
---|
Seuraelämän säännöt: hajuvesi ja parfyymit. Ja tietysti Kumi-Keijo. |
KTR2 27.12.2024 16:51:07 (muokattu 27.12.2024 16:51:57) | |
---|
Welho-77: Varmaan paskin kummeli sketsi on se LUU KURKKUUN! Eihän ole. Tyhmyydessään just paras. Ja jos joskus jostain syystä pääsen vetämään koko viikonlopun kestävän DJ setin Berghainissa niin tää on koko setin huipentuma: https://www.youtube.com/watch?v=8A7IHfOQDh4 edit: LUU KURKKUUNeh! |
Sir Härö 27.12.2024 20:55:23 | |
---|
Kattelin lääkärit tulessa tuotteen pitkästä aikaa. On.
"Top gun on elkonva toverudsta" |
Vessajono 27.12.2024 21:21:03 | |
---|
Sir Härö: Kattelin lääkärit tulessa tuotteen pitkästä aikaa. On. Ja pääni, se kellui Lofooteille! Ostin sieltä villapaidan! Duro: Veikkaan ettei Vessajono paljoo kysele miten missä ja kuinka Menneniä käyttää. |
Tuomoo 27.12.2024 22:04:19 | |
---|
Sir Härö: Kattelin lääkärit tulessa tuotteen pitkästä aikaa. On. Justiin tässä koitin metsästää, että mistähän nämä spin-offit pääsisi näkemään. Alkuperäinen sarja löytyy dvd-hyllystä, ja näemmä myös Areenasta, mutta Lihaksia ja luoteja, Lääkärit tulessa ja Jurismia on kokonaan näkemättä. 19.2.2021 never forget |
PHS666 27.12.2024 22:06:21 | |
---|
Lääkärit tulessa on kyllä Vanaja-trilogiassa ehdottomasti paras osa. Se kannattaa hankkia DVD:llä mutta ne kaksi muuta ei ole niin välttämättömiä. |
Henri Henri Olavi 28.12.2024 08:01:28 | |
---|
Mä en voi mitenkään sietää sitä Vanaja-hahmoa. Aina kun sitä näkee sekunninkin jossain, menee mieli mustaksi ja tekee mieli tappaa. Karmea ja niin vitun huono hahmo. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
NHR 28.12.2024 08:43:47 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä en voi mitenkään sietää sitä Vanaja-hahmoa. Minä taas olen aina tykännyt Vanajasta, jopa ennen kuin itse jouduin pyörätuoliin. Se siinä oli just hyvä, ettei siitä vammaisuudestaan sinänlänsänsä koskaan (ainakaan muistaaksein) yritetty repiä huumoria, vaan se tuli mm. ukon puheista hyvinkin luontevasti. Pari omaa suosikkilausahdustain vielä: "Hera siunaa! Me olemme menossa LÄHItaisteluun, ja minulla on päässäni KAUKOlasit!" "Mister is my cowboy!" (Herra on minun paimeneni... ;) Ramones eunt domus! |
Henri Henri Olavi 28.12.2024 08:47:29 | |
---|
Jännä kun Vihinen itse on tosi hyvä tyyppi, mutta tuo hahmo on täysin sietämätön. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
NHR 28.12.2024 09:03:23 | |
---|
Henri Henri Olavi: Jännä kun Vihinen itse on tosi hyvä tyyppi, mutta tuo hahmo on täysin sietämätön. Olisiko mahdollista, että projisoit hahmoon jotain inhottavia tuttujasi? Olen joskus itse huomannut tämän syyksi joidenkin tyyppien sietämättömyyteen. Tai sitten kaikki eivät vain tykkää samoista vitseistä... Ramones eunt domus! |
PHS666 28.12.2024 09:04:21 | |
---|
Lihaksia ja luoteja varmaan heti ekassa jaksossa näkyy hauskasti, kuinka Vanaja osasi aluksi puhua suunnilleen normaalisti mutta Vihinen löytää sen hahmon jostakin kesken jakson ja muodonmuutos tapahtuu ihan siinä katsojan silmien edessä. |
Danko 28.12.2024 09:10:45 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä en voi mitenkään sietää sitä Vanaja-hahmoa. Aina kun sitä näkee sekunninkin jossain, menee mieli mustaksi ja tekee mieli tappaa. Karmea ja niin vitun huono hahmo. Kummelin viides tuotantokausi (1997) oli ensimmäinen mitä telkkarista katoin, toki ensimmäiset oli jo kirjaston laina-vhs:iltä ulkoa opeteltu. Hieman silloin uusi juontaja Fabio vaati sulattelemista Eero Kakon jälkeen, mutta toimi tavallaan myös pehmeänä laskeutumisena siihen, että Vihinen on kolmas Kummeli-Heikki. Lihaksia ja luoteja varmaan heti ekassa jaksossa näkyy hauskasti, kuinka Vanaja osasi aluksi puhua suunnilleen normaalisti mutta Vihinen löytää sen hahmon jostakin kesken jakson ja muodonmuutos tapahtuu ihan siinä katsojan silmien edessä. Tuosta taisi olla dvd:n making of -osiossa, että sarjaa lähdettiin tekemään vakavamielisenä, mutta ensimmäisen jakson kuvauksissa rattaat riistäytyivät hallinnasta. "Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
PHS666 28.12.2024 09:17:59 | |
---|
Danko: Tuosta taisi olla dvd:n making of -osiossa, että sarjaa lähdettiin tekemään vakavamielisenä, mutta ensimmäisen jakson kuvauksissa rattaat riistäytyivät hallinnasta. Ja hyvä niin. Kuulkaa käskyn antajaa, Jukka Emil Vanajaa! |
Henri Henri Olavi 28.12.2024 09:19:36 | |
---|
NHR: Olisiko mahdollista, että projisoit hahmoon jotain inhottavia tuttujasi? Olen joskus itse huomannut tämän syyksi joidenkin tyyppien sietämättömyyteen. Tai sitten kaikki eivät vain tykkää samoista vitseistä... Ei, vaan olen aina inhonnut tuollaista typerää vouhottamista ja kimittämistä ilman sisältöä. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
NHR 28.12.2024 09:31:14 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei, vaan olen aina inhonnut tuollaista typerää vouhottamista ja kimittämistä ilman sisältöä. OK. Itse taas tykkään juuri siitä, että Vanaja elää sen verran omissa maailmoissaan, että hänen reaktionsa tavanomaisiinkin tapauksiin saattavat olla, no, paremman sanan puuttuessa yllättäviä. Mutta näin koemme asiat eri tavoin... Ramones eunt domus! |
Tuomoo: Justiin tässä koitin metsästää, että mistähän nämä spin-offit pääsisi näkemään. Alkuperäinen sarja löytyy dvd-hyllystä, ja näemmä myös Areenasta, mutta Lihaksia ja luoteja, Lääkärit tulessa ja Jurismia on kokonaan näkemättä. Tori.fi tai huuto.net auttanee. Mulla on lihaksia ja luoteja sekä lääkärit tulessa dvd:lla. Jurismia en ole katsonut ikinä kokonaan, vaan pari jotain yksittäistä jaksoa on tullut nähtyä. Ei jostain syystä uponnut.
PHS666 28.12.2024 13:40:16 | |
---|
Sir Härö: Tori.fi tai huuto.net auttanee. Mulla on lihaksia ja luoteja sekä lääkärit tulessa dvd:lla. Jurismia en ole katsonut ikinä kokonaan, vaan pari jotain yksittäistä jaksoa on tullut nähtyä. Ei jostain syystä uponnut. Minä näin noista Jurismia!n ensimmäisenä, katsoin sitä silloin kun se tuli telkkarista alun perin. Tai varmaan lapsena näin jotain Lihaksia ja luoteja -pätkiäkin mutta en niistä sillä lailla muista mitään. Hommasin sitten Jurismia!nkin myöhemmin DVD:llä ja olen katsonut ne kerran läpi mutta ei ne kyllä ole mitään verrattuna Lääkärit tulessaan. Mutta onpahan varmuuden vuoksi koko trilogia hyllyssä. |
Vessajono 28.12.2024 13:43:30 | |
---|
Sir Härö: Jurismia en ole katsonut ikinä kokonaan, vaan pari jotain yksittäistä jaksoa on tullut nähtyä. Ei jostain syystä uponnut. Sama. Lihaksia ja luoteja oon kattonu kerran, Lääkärit tulessa osaan koko lailla ulkoa. Duro: Veikkaan ettei Vessajono paljoo kysele miten missä ja kuinka Menneniä käyttää. |
Sir Härö 28.12.2024 13:48:27 | |
---|
Vessajono: Sama. Lihaksia ja luoteja oon kattonu kerran, Lääkärit tulessa osaan koko lailla ulkoa. Mulla on lihaksia ja luoteja jäänyt paremmin muistiin. Sitä katsoin telkkarista muksuna. "Toi muija taitaa olla jonkin sortin perverssi?" "Mitä se on?" "Se o hienoo." "Ruhamäki?" "No?" "Keilataanko?" "Emmää jaksa enäää..."