Aihe: Täysikuu intro tab/ nuotit
1
Janne Hongisto
06.12.2024 10:22:37
Moi, ei keneltäkään sattuisi löytymään täysikuu biisin nuotteja tai tabeja introon?
Voi lähettää tänne: hongisto92@gmail.com
WanhaWetäjä
06.12.2024 11:38:25 (muokattu 06.12.2024 13:32:37)

Janne Hongisto: Moi, ei keneltäkään sattuisi löytymään täysikuu biisin nuotteja tai tabeja introon?
Voi lähettää tänne: hongisto92@gmail.com

Näille on ihan oma paikka, löytyy kun viitsii vähän katsella ympärilleen. Toivoisin myös edes hieman omaa yritystä ja korvan kehittämistä, ei tämänkään intron plokkaaminen ole mitään rakettitiedettä.

Nykyajan suurimpia ongelmia on se että kun netista saa kaiken niin mitään ei viitsitä tehdä itse.

Nuotti löytyy kyllä.

EDIT Otetaan sen verran takasin että onhan tuo intro hieman haastava plokata jos ei ole sitä hommaa tehnyt, tabulatuurit taasen ovat usein sellaisia että ne eivät ole sormituksiltaan itselle sopivia kuin myös kitaran hienous ja vaikeus on siinä että samat asiat voidaan soittaa hyvinkin monesta eri kohtaa otelautaa ts parhaiten soiva kohta pitää täten hakemalla hakea eikä se välttämättä ole se mitä jonkun tekemä tai koneen arpoma tabulatuuri kertoo.

EDIT 2 A-molli lappu postissasi.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Sertzo S.
12.12.2024 16:10:33 (muokattu 13.12.2024 09:55:17)

Sertzo S.: W W kirjoittaa asiaa! :) Kyllä syytä on itse yrittää plokata noita introja ja kokeilla soittaa ne oikein. Soinnut on syytä ainakin osata kunnolla eli muutkin kuin ne pakolliset kolme. Hyvän korvan omaavat soittajat nuotit tuntiessaan saavat kyllä kaiken selville ja ylös kirjoitettua.
Tuota ominaisuutta eli korvaa kaikki eivät omaa, vaikka nuotinlukutaito hyvä muutoin olisikin vaan muut joutuvat auttamaan plokkaamisessa. Se on ammattimiehen työtä, josta voi tarvitessa vaatia pienen palkkion, jos nuottia ei muualta saa. :)
Humpassa on katetta. ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)