Aihe: Mistä bändille treenitilaa Oulusta?
1
Shoggoth
12.07.2004 22:42:38
Elikkäs olisiko arvoisilla m.nettiläisillä vinkkejä bänditilan löytämiseen Oulun suunnalta? Kuulemma ovat aika pitkälti kiven alla täälläpäin. Meillä kun ois tämmöinen suht kovaääninen metallipoppoo vailla omaa tukikohtaa.

Villejä huhuja on ollut liikkeellä, että tuolta kasarmialueelta ois mahdollista vuokrata vanhoja tupia soittotilaksi.. Onko tämä totta? Jos on, niin mitä hyviä ja huonoja puolia niissä on? Onko kalliita?
Kuusi sattumanvaraisesti kirjoituskoneitaan hakkaavaa apinaa tuottaisi 10^50000 vuodessa yhden oikean kirjan. | Pikku-Jim -novelli. Lue.
Billsner
13.07.2004 08:59:36 (muokattu 13.07.2004 09:00:46)
Villejä huhuja on ollut liikkeellä, että tuolta kasarmialueelta ois mahdollista vuokrata vanhoja tupia soittotilaksi.. Onko tämä totta? Jos on, niin mitä hyviä ja huonoja puolia niissä on? Onko kalliita?

Pitää paikkansa. Yksi erittäin huono puoli tuolla on. Pitää maksaa 4kk vuokrat heti että saa avaimet käteen (takuuvuokra 3kk). Jos teillä sattuu olemaan noin 900€ ylimääräistä niin mikäs siinä. Miedän kämpässä on on vain kaksi pistorasiaa, joka lasketaan huonoksi asiaksi. Joissakin kämpissä on vissiin enemmän. Vessoja ei kuulemma saisi käyttää, mutta itse olen aina käyttänyt kun hätä on ollut suuri. Vuokrat pyörii siinä vähän yli 200€/kk (meillä vissiin 225€/kk) riippuen kopista/tuvasta. Ihan kohtuu hinta jos saa esim. kolme bändiä samaan koppiin. Akustiikka on huono, koska seinät ja katto ovat betonia.

Hyvät puolet? Ompahan reenikämppä :)
You must gather your party before venturing forth.
jupev
15.07.2004 22:51:15
Hiukkavaaran kämpät on kyllä perhanan kalliita varsinki jos meinaat pikkuporukalla vuokrata. Akustiikka on tooodella huono, mutta asiallehhan voi aina tehdä jotaki. Esim mattoja ympäri kämppää. Muuten ovat kyllä ihan kivoja kämppiä. Ja plussaa vielä on se että saa seurata ressukoitten sotaharjoituksia vierestä. Tuo metalliin tunnelmaa ku RK laulaa käytävällä =)

...nii ja minä ainaki oon hyväksi käyttäny niitä vessoja...
Ei muuta... jatkakaa
Shoggoth
16.07.2004 13:57:48
Hiukkavaaran kämpät on kyllä perhanan kalliita varsinki jos meinaat pikkuporukalla vuokrata. Akustiikka on tooodella huono, mutta asiallehhan voi aina tehdä jotaki. Esim mattoja ympäri kämppää. Muuten ovat kyllä ihan kivoja kämppiä. Ja plussaa vielä on se että saa seurata ressukoitten sotaharjoituksia vierestä. Tuo metalliin tunnelmaa ku RK laulaa käytävällä =)

...nii ja minä ainaki oon hyväksi käyttäny niitä vessoja...

Ei kai sotilasalueella voi muuta soittaakaan kuin military metallia ;)

hmm... Ei kai siellä enää varusmiehiä kouluteta?
Kuusi sattumanvaraisesti kirjoituskoneitaan hakkaavaa apinaa tuottaisi 10^50000 vuodessa yhden oikean kirjan. | Pikku-Jim -novelli. Lue.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)