mavihant 08.12.2024 13:00:34 | |
---|
Lattencia: Hah vittu mikä mulkero Voi olla , muttei kusetettu mulkero. |
mavihant 08.12.2024 13:02:23 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei se vaikeaa olisi, mutta monesti silloin kun on kunnon ostokiimassa, ei siinä ajatus kulje. Se on kuin nuori kolli pääsemässä ekaa kertaa pukille. Fokus on hyvin kapea. Vielä kun himoisemaansa tuotetta saisi hieman poikkeuksellista halvemmalla, niin se on menoa. Valitettavasti tähän ihmisen inhimilliseen heikkouteen rosvot iskee. Sehän se. Itse kunnon misantrooppina epailen aina ja kaikkea/kaikkia. Rahat on tallella sen takia. |
mavihant 08.12.2024 13:17:41 | |
---|
Lattencia: Hah vittu mikä mulkero "Moro, olen kitaristi laulaja joka etsii bändi jäseniä. Elän musiikilla ja tarkoitus olis mennä dynaamisesti eteenpäin joten soitto taito on tärkeä! lisää sitten yv:ssä" "Ikä: 14-18" Nimimerkki Lattencian bändihaussa näkyy vielä nuoruuden/lapsuuden naiivius. Kunhan saa yläasteen suoritettua ja menee amikseen niin pikku hiljaa alkaa elämän realiteetit selviämään. ps..yhdyssanat haltuun sitten jatkossa, eiks jeh? |
Jeszse 08.12.2024 13:40:30 | |
---|
mavihant: "Moro, olen kitaristi laulaja joka etsii bändi jäseniä. Elän musiikilla ja tarkoitus olis mennä dynaamisesti eteenpäin joten soitto taito on tärkeä! lisää sitten yv:ssä" "Ikä: 14-18" Nimimerkki Lattencian bändihaussa näkyy vielä nuoruuden/lapsuuden naiivius. Kunhan saa yläasteen suoritettua ja menee amikseen niin pikku hiljaa alkaa elämän realiteetit selviämään. ps..yhdyssanat haltuun sitten jatkossa, eiks jeh? Pojukortti käytetty. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Sir Härö 08.12.2024 14:10:17 | |
---|
mavihant: "Moro, olen kitaristi laulaja joka etsii bändi jäseniä. Elän musiikilla ja tarkoitus olis mennä dynaamisesti eteenpäin joten soitto taito on tärkeä! lisää sitten yv:ssä" "Ikä: 14-18" Nimimerkki Lattencian bändihaussa näkyy vielä nuoruuden/lapsuuden naiivius. Kunhan saa yläasteen suoritettua ja menee amikseen niin pikku hiljaa alkaa elämän realiteetit selviämään. ps..yhdyssanat haltuun sitten jatkossa, eiks jeh? Jos viitsisit olla vähemmän mulkku niin kaikilla on sitten jatkossa mukavampaa, eiks jeh? -— Moderaattori —-
"Top gun on elkonva toverudsta" |
msalama 08.12.2024 14:47:16 | |
---|
eiks jeh? No kukas sun muroihin on kusasemaan menny? Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
msalama 08.12.2024 14:49:53 | |
---|
Mutta joo, olkaa ihmiset varovaisia, itse suosin lärvistä-lärviin transaktioita lähes pelkästään nykyisin. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Guitarfreak 08.12.2024 19:45:48 (muokattu 08.12.2024 20:05:38) | |
---|
Jaa.. eipä mitää sittenkää :D NOOT NOOT - Pingu |
BugBadWolf 08.12.2024 20:37:09 | |
---|
Guitarfreak: No. En ees välttämättä suostuis tekemään tiktokkia... Vanhukset ovat pilalla, eivätkä edes halua ymmärtää nuorisoa ja somea. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Penasol 08.12.2024 21:35:57 | |
---|
mavihant: Sehän se. Itse kunnon misantrooppina epailen aina ja kaikkea/kaikkia. Rahat on tallella sen takia. Ei se rahojen tallessa pysyminen kaiken tai kaikkien epäilemistä vaadi. Itse pidän ihmisiä pääsääntöisesti ihan kelpoina enkä ole vielä huijaukseen langennut. Tyhmä ei pidä olla, vaikkei kyynikko olekaan. Voi olla, että parit hyvät kaupatkin olisi jäänyt tekemättä jos ei kykenisi luottamaan keneenkään. Tämä on tärkeää. |
Lattencia 08.12.2024 22:50:24 (muokattu 08.12.2024 23:03:14) | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei se vaikeaa olisi, mutta monesti silloin kun on kunnon ostokiimassa, ei siinä ajatus kulje. Se on kuin nuori kolli pääsemässä ekaa kertaa pukille. Fokus on hyvin kapea. Vielä kun himoisemaansa tuotetta saisi hieman poikkeuksellista halvemmalla, niin se on menoa. Valitettavasti tähän ihmisen inhimilliseen heikkouteen rosvot iskee. Sad shit |
Lattencia 08.12.2024 22:54:22 | |
---|
mavihant: "Moro, olen kitaristi laulaja joka etsii bändi jäseniä. Elän musiikilla ja tarkoitus olis mennä dynaamisesti eteenpäin joten soitto taito on tärkeä! lisää sitten yv:ssä" "Ikä: 14-18" Nimimerkki Lattencian bändihaussa näkyy vielä nuoruuden/lapsuuden naiivius. Kunhan saa yläasteen suoritettua ja menee amikseen niin pikku hiljaa alkaa elämän realiteetit selviämään. ps..yhdyssanat haltuun sitten jatkossa, eiks jeh? Vittu mikä no lifer, siis oikeesti? menit oikein tutkimaan profiilia? Nyt muistin miksi en istu foorumeilla, Koska täällä on anonyymejä 30v 90 luvun foorumi lapsia jotka suolaa kaikki ja kaiken. |
Lattencia 08.12.2024 22:59:49 | |
---|
mavihant: Sehän se. Itse kunnon misantrooppina epailen aina ja kaikkea/kaikkia. Rahat on tallella sen takia. Hauska katsoa kun oot niin saatanan ylpeä koska elät niin kyynistä elämää että kenenkään ei voi luottaa ja kaikkea täytyy epäillä, Mä sydämmestäni onnittelen sua että et menettäny sun 2e vikaa euroa Neropatti. Mun postauksella oli enemmän tarkoitus kertoa et sama kaveri samasta numerosta jatkaa tihutöitä kun taas rändöm no name alkoi itkemään siitä kuin tyhmiä ihmiset on, ole ylpeä että "Olen mulkero jolta ei ole kusetettu rahoja" Taitaa olla ainoa aihe jolla pystyy leveilemään. |
Lattencia: Sad shit On. Toivottavasti suakaan ei enää usein onnistuta koijaamaan. Lähes jokainen joutuu oppirahat valitettavasti maksamaan. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
msalama 09.12.2024 08:41:57 | |
---|
Vanhukset ovat pilalla, eivätkä edes halua ymmärtää nuorisoa ja somea Some on pilalla, eikä kukaan halua ymmärtää ketään. Tai jos haluaa, niin väärin. Mutta siitä katit, koska elämä on toisaalla. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Alfons Åberg 09.12.2024 16:20:07 | |
---|
Hmmmmm... jopas on ollut menoa viimeinen puolitoista sivua, mutta yritetään. Voisin kyllä tehdä elävällä kuvalla tuote-esittelyn, jos nyt oikeasti puhutaan väh viisimerkkisestä hinnasta. Mutten todellakaan jonkun vaatimuksesta ala-mitään peruspedaaleja WhatsAppiin kuvaamaan siksi, ettei joku jaksa sitä kymmentä kilometriä ajaa sivuun katsomaan. Niin epätoivoinen tarve ei ole kamppeista eroon päästä. Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
Juhani_t 09.12.2024 16:37:07 | |
---|
Alfons Åberg: Hmmmmm... jopas on ollut menoa viimeinen puolitoista sivua, mutta yritetään. Voisin kyllä tehdä elävällä kuvalla tuote-esittelyn, jos nyt oikeasti puhutaan väh viisimerkkisestä hinnasta. Mutten todellakaan jonkun vaatimuksesta ala-mitään peruspedaaleja WhatsAppiin kuvaamaan siksi, ettei joku jaksa sitä kymmentä kilometriä ajaa sivuun katsomaan. Niin epätoivoinen tarve ei ole kamppeista eroon päästä. Sama juttu. Jopa ehkä suurimmista kolminumeroisistakin voisin harkita joissain tilanteissa. Joissain huilistiporukoissa on tapana lähetellä kuvia tavaroista ja vastaavasti pyydetään kuvaa seteleistä. Stämppejä. Tuskin niistä kukaan osaa oikeasti mitään metatietoja kaivaa mutta se hommasta tärkeämmän tuntoista. |
Welho-77 09.12.2024 16:47:17 (muokattu 09.12.2024 16:47:55) | |
---|
Pari perusjuttua kannattaa muistaa vinkkinä, jotka auttaa aika hyvin. -jos oot jo tyyliin sopinut kaupoista, niin toisesta nrosta, mailista, mnetissä vaikka jonkun muun profiilista kysyy tuotetta myös. -kysyy noudon mahdollisuutta. Yleensä huijari "asuu" jossain nuorgamissa tms. Niin sanoo, että kaveri asuu siellä, että tulee hakemaan. Yleensä tässä kohtaa loppuu yhteydenpito huijarin toimesta. Long live the King of Mercy. |
Guitarfreak 09.12.2024 16:55:33 | |
---|
BugBadWolf: Vanhukset ovat pilalla, eivätkä edes halua ymmärtää nuorisoa ja somea. Ymmärtää jo liiankin hyvin aivokemian muutoksen näis endless turdage -appeissa. Paskaa oli ennenkin. Nykyään sitä ei vaa saa sanoa ääneen ku joku loukkaantuu. NOOT NOOT - Pingu |
laurat 09.12.2024 20:44:15 | |
---|
Numerosta 044 2458156 tarjosi kitaraa. Mikkelistä. Olin sen verran paljon yhtä kitaraa katellut netistä että tunnistin kuvien olevan Reverbistä. Onneksi myös löysin tämän keskustelun, ja täällä oli jo muillekin tarjotellut ties mitä. |