Aihe: Impaled Nazarene
1 2 3 4 5
Mahti
15.04.2021 22:29:36
Ihan tarpeellinen metelöinti tuo Goat of Mendes. Ei yllätyksiä, ja hyvä niin.
Jokainen paistaa omat makkaransa
mätämunan_mytologia
05.12.2024 08:18:54
Blackmetalyhtyeen keikka peruttiin tuotannon alhaisten wokepitoisuuksien takia
https://kaaoszine.fi/impaled-nazare … paikan-puolesta-ei-istu-arvoihimme/

"Ymmärrettävä ja ihan fiksu päätös" -kommentit 3...2...1...
p130
05.12.2024 09:49:41

mätämunan_mytologia: Blackmetalyhtyeen keikka peruttiin tuotannon alhaisten wokepitoisuuksien takia
https://kaaoszine.fi/impaled-nazare … paikan-puolesta-ei-istu-arvoihimme/

"Ymmärrettävä ja ihan fiksu päätös" -kommentit 3...2...1...

Tämä on hieno juttu, musikki voi edelleen olla vaarallista. Elvis, Beatles, Black Sabbath ja Sex Pistols nyt esimerkiksi eivät ole huono seura tässä. Kaikki ovat saaneet konservatiivien kahvit väärään kurkkuun.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Henri Henri Olavi
05.12.2024 18:44:35
Hyvä päätös. Sekä bändille, että festarille.
Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää
venalaine
08.12.2024 12:06:14
Tämänhän on viime vuosina saanut moni muukin black metal bändi kokea. Tosin yleensä ovat olleet tuota NSBM kamaa, mitä Impaled ei kyllä ole. Aika vahva isänmaallisuushan sieltä on toki aina läpi paistanut, mutta ei kyllä natsismi.
Jeszse
08.12.2024 12:26:15
venalaine: Aika vahva isänmaallisuushan sieltä on toki aina läpi paistanut, mutta ei kyllä natsismi.

Juuh, viimeistään siinä kohtaa ite varmistuin ku toi tuoreehko kitaristi joka on hyvä henk.koht. frendi liitty bändiin ja mitä sitä tyyppiä tunnen ni ei kyllä ees miettis liittyvänsä natsibändiin.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
Ali Boom Boom
08.12.2024 12:33:16
Luttinenhan itse esiintyi alkuaikoina pelkissä sukkahousuissa. Oli sitä mieltä, että on vaan hyvä asia, että ihmiset ihmettelee että mitä vitun homoja nämä on.
Olivat pojat ehkä aikaansa edellä tuolloin. Tämä muistui mieleen tuon keikan perumisen taustatekijöiden tiimoilta.
Losing all hope is freedom.
Vessajono
08.12.2024 12:56:14
Ali Boom Boom: Luttinenhan itse esiintyi alkuaikoina pelkissä sukkahousuissa. Oli sitä mieltä, että on vaan hyvä asia, että ihmiset ihmettelee että mitä vitun homoja nämä on.
Olivat pojat ehkä aikaansa edellä tuolloin. Tämä muistui mieleen tuon keikan perumisen taustatekijöiden tiimoilta.

Luttinen on kerran sanonu mua "omituiseksi". Oon monesti miettiny, että pitäs varmaan melkeen laittaa se CV:hen.
Duro: Veikkaan ettei Vessajono paljoo kysele miten missä ja kuinka Menneniä käyttää.
Henri Henri Olavi
08.12.2024 13:11:55
Ali Boom Boom: Luttinenhan itse esiintyi alkuaikoina pelkissä sukkahousuissa. Oli sitä mieltä, että on vaan hyvä asia, että ihmiset ihmettelee että mitä vitun homoja nämä on.

Luttinen kuitenkin useissa yhteyksissä on avoimesti ilmaissut inhoavansa ja vihaavansa homoja.
venalaine
08.12.2024 14:56:31 (muokattu 08.12.2024 14:56:54)
Toisaalta Luttinen on myös aina ennen kaikkea osannut shokeerata ja pyrkinyt näyttämään keskisormea vähän joka suuntaan. Ei se tietenkään sitä tarkoita, etteikö hän voisi olla homofoobikko, mutta toisaalta vaikka olisikin, niin sehän ei bändistä tee mitään natsibändiä.
Henri Henri Olavi
08.12.2024 15:31:16
venalaine: sehän ei bändistä tee mitään natsibändiä.

Ei tietenkään. Eikä sellaista sanottukaan.

"Huolellisen harkinnan ja LGBTQ+-yhteisön edustajien, Eindhoven Metal Meetingin yhteistyökumppaneiden, bändin edustajan, hallintoneuvostomme, henkilökunnan, Effenaarin kävijöiden ja muiden sidosryhmien kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen olemme päättäneet perua Impaled Nazarenen esiintymisen, tiedotteessa kerrotaan."
Lifelover
08.12.2024 19:30:35
Henri Henri Olavi: Luttinen kuitenkin useissa yhteyksissä on avoimesti ilmaissut inhoavansa ja vihaavansa homoja.

Onko oikeasti? Esimerkkejä? Ihan rehellisesti kysyn, koska Luttisesta olen joskus haastattelujen perusteella saanut kuvan että olisi melko "libertaari" filosofialtaan.
No love for killer babies
venalaine
08.12.2024 20:21:24 (muokattu 08.12.2024 20:24:00)
Oikeastaan olisi varsin luontevaa, jos black metallissa esiintyisi pikemminkin supporttia homoseksuaalisuutta kohtaan. Se kun on tunnetusti edelleen ongelma monelle uskovaiselle ja vaikea kysymys kirkon sisällä. Niitä harvoja edeleen olemassa olevia tabuija. Toisaalta varmasti esim. NSBM piireissä sitä ei suvaita, koska on vihervassareiden mädätystä ja heikkoutta suvaita erilaisuutta.

Mitä Luttiseen tulee, niin en olisi itsekään ihan varma, että kuinka kovaa homovihaa hän lopulta oikeasti potee. Kuten sanottua, Luttinen osaa provosoida ja täytyy muistaa, että hän on jo aika vanha ukko. Ei tästä kauaa ole, kun aika yleisesti "vitun homo" ym. heitot olivat monilla normikielenkäyttöä ilman, että olisi mikään varsinainen homofoobikko. Vähän sama juttu kuin sanan "neekeri" kanssa. Sitä vielä 90-luvulla heiteltiin aika huolettomasti sellaisissakin tilanteissa, missä se ei enää olisi missään nimessä suvaittua.
Henri Henri Olavi
08.12.2024 20:28:03
Lifelover: Onko oikeasti? Esimerkkejä? Ihan rehellisesti kysyn, koska Luttisesta olen joskus haastattelujen perusteella saanut kuvan että olisi melko "libertaari" filosofialtaan.

En jaksa etsiä. Olen lukenut, sekä olen itse kuullut keikalla.
Welho-77
08.12.2024 21:18:02
Henri Henri Olavi: En jaksa etsiä. Olen lukenut, sekä olen itse kuullut keikalla.

No eiköhän se sitä imagoa ole vain.
Long live the King of Mercy.
Henri Henri Olavi
08.12.2024 21:21:07
Welho-77: No eiköhän se sitä imagoa ole vain.

Voi olla. Äärimmäisen paska imagovalinta kyllä.
trih
08.12.2024 21:29:01
Soittavatkohan edelleen nyrkillä tapettava huora livenä? Luulisi, että näinä aikoina voisi tulla sanomista.
There is no point. That's the whole point.
Vessajono
08.12.2024 23:33:04
venalaine: Oikeastaan olisi varsin luontevaa, jos black metallissa esiintyisi pikemminkin supporttia homoseksuaalisuutta kohtaan. Se kun on tunnetusti edelleen ongelma monelle uskovaiselle ja vaikea kysymys kirkon sisällä. Niitä harvoja edeleen olemassa olevia tabuija. Toisaalta varmasti esim. NSBM piireissä sitä ei suvaita, koska on vihervassareiden mädätystä ja heikkoutta suvaita erilaisuutta.

Euronymouksen seksuaalisuudestahan on spekuloitu ja sit on tietysti nää Vargin ja kumppanien jutut, että se harrasti pelkästään anaaliseksiä, koska se ei tähtää lisääntymiseen ja ole kristillistä.
Duro: Veikkaan ettei Vessajono paljoo kysele miten missä ja kuinka Menneniä käyttää.
Jeszse
09.12.2024 06:26:14
trih: Soittavatkohan edelleen nyrkillä tapettava huora livenä? Luulisi, että näinä aikoina voisi tulla sanomista.

Ei kuulemma vedä suomeks enää mitään, ku ei juuri Suomessa ees keikkaile.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)