Aihe: Tesla julkaisee uuden studiolevyn!
1 2
-Cale
19.12.2008 21:58:47 (muokattu 19.12.2008 22:00:00)
Minulla otti Psychotic Supperin aukeaminen melko pitkään. Sen jalkeen kun se iski, se on myös kestänyt kuuntelua. Bändi itse arvostaa PS:n erittäin korkealle omassa tuotannossaan. The Great Radio Controversy on kohtuullisen helposti lähestyttävää "hittimateriaalia" ja myös Into the Now on luullakseni aika helposti aukeava. Voi se toki olla myös niin, ettei vain Tesla sinulle toimi... Teitäkin on ;)

Juu, kyllä mieluummin laitan Dokkenia tai Def Leppardia soimaan jos haluan kunnon tukkaheviä :)

Edit: Tai sit jos tykkää kunnon tukkahevistä, niin kuuntelee sen ekan eli Mechanical Resonancen.

Aa, täällä tulikin ehdotus. Ehkä pitää vielä yrittää lähestyä bändiä tuon avulla.
Moyhiss
10.06.2009 12:30:24

Huom! Olet kirjoittamassa yli 172 päivää vanhaan ketjuun!

Just tossa kuuntelin tuon Teslan - The Great Radio Controversy levyn. Ei saatana mää yllätyin :D Oon aina silleite tienny että tällänen bändi on, mutta toi on ihan tajuttoman kovaa kasarihevi matskua. Kaikki biisit on hyviä, ja levyn saundeista muutenkin tykkäsin. Varsinkin kitaroiden. Mitä muita levyjä näiltä kannattais tsekata? Kai tää The Great Radio Controversy jotain tän bändin tunnetuimpia on? Ainkin julkaisuvuodesta päätellen meinaa 89- :D
Izer
10.06.2009 12:47:51
Tom Raww: Huom! Olet kirjoittamassa yli 172 päivää vanhaan ketjuun!

Just tossa kuuntelin tuon Teslan - The Great Radio Controversy levyn. Ei saatana mää yllätyin :D Oon aina silleite tienny että tällänen bändi on, mutta toi on ihan tajuttoman kovaa kasarihevi matskua. Kaikki biisit on hyviä, ja levyn saundeista muutenkin tykkäsin. Varsinkin kitaroiden. Mitä muita levyjä näiltä kannattais tsekata? Kai tää The Great Radio Controversy jotain tän bändin tunnetuimpia on? Ainkin julkaisuvuodesta päätellen meinaa 89- :D

Kyllä tuota Mechanical Resonancea voi suositella, se on ihan tiukka paketti. Changes-biisi on parhautta Teslalta!
Ridin' with the wind!
Moyhiss
10.06.2009 14:15:13

Izer: Kyllä tuota Mechanical Resonancea voi suositella, se on ihan tiukka paketti. Changes-biisi on parhautta Teslalta!

Jep kiitti! Tässä muutaman biisin kuunnellu Spotifyn kautta ja vaikutta yhtä kovalta kun tuo äskönenkin! :D Harmi vaan kun ei oikeen levyjä suomesta löydä. Levykauppa X löytyy pari jotai jotai uudempia. Voishan ne tilata, mutta kai tää kasari Tesla parempaa on.
Izer
10.06.2009 21:40:42
Tom Raww: Jep kiitti! Tässä muutaman biisin kuunnellu Spotifyn kautta ja vaikutta yhtä kovalta kun tuo äskönenkin! :D Harmi vaan kun ei oikeen levyjä suomesta löydä. Levykauppa X löytyy pari jotai jotai uudempia. Voishan ne tilata, mutta kai tää kasari Tesla parempaa on.

Taisin joskus ostaa Cdonista, sieltä voisi tsekkailla. Jotkut ovat sitä Five Man Acoustical Jamia myös kehuneet mutten ole itse kuullut ikinä.
Ridin' with the wind!
Izer
11.06.2009 11:03:00
Kuuntelin tuolla Spotifyilla muuten tuota Forever More -levyä. Ihan samanlaista kasarimeininkiä ei enää ollut, mutta jotain ihan tarttuvia ralleja oli siinäkin. Tyypillisesti laulu on vähän madaltunut ja riffittely muuttunut raskaammaksi, mutta ihan ok.
Ridin' with the wind!
Moyhiss
11.06.2009 11:36:36

Izer: Kuuntelin tuolla Spotifyilla muuten tuota Forever More -levyä. Ihan samanlaista kasarimeininkiä ei enää ollut, mutta jotain ihan tarttuvia ralleja oli siinäkin. Tyypillisesti laulu on vähän madaltunut ja riffittely muuttunut raskaammaksi, mutta ihan ok.

Juu itelläkin aika samantapasia mietteitä. Juuri se juttu ollaan vähän kadotettu mikä siitä tekee kunnon kasarin. Tosiaan iha hyviä biisejä, mutta muuten ei muhun oikeen iskenyt.
p130
30.11.2024 21:15:06

Huom! Olet kirjoittamassa yli 5651 päivää vanhaan aiheeseen!

Joo, mutta kaivellaan vanha ketju esiin, kun totesin, että Great Radio Controversy on hävinnyt suoratoistopalveluista, mutta Bust a Nut ilmestynyt tilalle. Mitähän on meneillään?

Uusi All About Love -ep on just hyvää ja tuttua vähän nössömpää puolta tästä porukasta. Onneksi jaksavat jatkaa. Pitäisi vain päästä näkemään elävänä.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)