Osaako joku kertoa kaulasta minkälainen, onko kuin ohut vrt super wizard? En ole koskaan päässyt tuota testaamaan |
dajackal 02.12.2024 01:25:33 | |
---|
Jazzeri: Osaako joku kertoa kaulasta minkälainen, onko kuin ohut vrt super wizard? En ole koskaan päässyt tuota testaamaan Koska seiskan kaula, niin ei tietenkään ole yhtä ohut kuin super wizard. Vuosimalleissakin on jonkin verran eroja. Täältä voi vertailla speksejä ("UV Steve Vai", myohemmin lisättynä Prestige-sanalla): https://ibanez.fandom.com/wiki/List_of_neck_types "Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol
"Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä |
the-Antero 04.12.2024 17:55:13 | |
---|
RG550 on kaula 17mm ekalta nauhalta (Super Wizard) Jem 7VP 18mm ekalta nauhalta (Wizard) UV 19mm ekalta nauhalta ja kaula tietty leveämpi kun 7 kieltä. Paksuus näyttää olevan sama mitä Wizard III kauloissa mutta tuossa menee nimellä Wizard 7. (((MORE FUZZ))) |
Guitarfreak 08.12.2024 09:35:07 | |
---|
Jazzeri: Osaako joku kertoa kaulasta minkälainen, onko kuin ohut vrt super wizard? En ole koskaan päässyt tuota testaamaan No speksejä en osaa sanoa mut soittotuntuma RG 1527 vs UV777P on jonkin aikaa kokemusta. Mulla on hiukka ongelmia (hiukan liikaakin) käsien puutumisen ja hermoston kanssa joten ongelmat jossain mallissa tulee aika nopeasti esiin. Toi RG aiheutti vasemman käden puutumista ja kipuilua jo alle tunnin sessioissa ja UV taas ei tuonut semmosia oireita vielä keikkasession aikana. Toi UV on hiukan pyöreämpi muodoltaan kun RG aika tasainen lankku. Mun UV oli noita ekoja vuosikertoja joissa oli vähä paksumpi kapula ja RG tais olla jostain 06 paikkeilta. Toi UV oli hyvä kitara jonka myymistä välillä katuu edelleen :D NOOT NOOT - Pingu |