nahkalipsi: Nii ja itse_asiaan vielä, että ostan fyysisest levyt siksi, että a) luulevan tukevani bändiä paremmin b) haluan plärätä kansilehtiä. Harvemmin kuuntelen niitä itse cd:tä vaan rippaan ne mp3:ksi koneelle ja kuuntelen sieltä. Käyttäisin vielä winamppia kuunteluun jos sellaisen vielä saisi. Olen niin old-skool, nääs.! Saahan sen: https://www.winamp.com/downloads/ "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Muovinen 29.11.2024 12:48:49 | |
---|
Vinyylit on uutena jo niin kalliita, että en enää juuri koskaan tee mitään hätäisiä heräteostoksia. Ensin varmistetaan Spotifyn avulla, että levy on kuuntelua kestävä tai/myös artisti on tukemisen arvoinen. Nyt tosin silti päädyin parin uuden kohdalla ostamaan CD:n, kun olivat tuollaista rokimpaa kamaa, joka menee ko formaatissa todella hyvin. Kaikki orgaanisempi lilluttelu, vanhempi musa ja jazz mieluummin vinyylillä, kiitos. Käytettyjä en ole jaksanut kytätä enää vuosiin, vaikka ostokokemukset niiden osalta ovat olleet ihan hyviä, eikä mitään iham baskojam ole hyllyyn päätynyt. Myymään ja lähettelemään en jaksa alkaa. Vien mieluummin vaikka vaihdossa levykauppaan. |
Kefiiri 29.11.2024 12:52:25 | |
---|
Seedeet ostan kirpparilta, siellä hinta on usein alle euron. Ihan asiallista jatsia ja klassista välillä löytyy :) En ole musiikin asiantuntija. |
Henri Henri Olavi 29.11.2024 12:57:13 | |
---|
Kefiiri: Seedeet ostan kirpparilta, siellä hinta on usein alle euron. Ihan asiallista jatsia ja klassista välillä löytyy :) Sama. Jos ostan CD:n, on se aina käytetty. Kavereilta tai kirppiksiltä. Tosi harvoin mitään hyvää löytyy kirppiksiltä, enkä osta mitään "ihan kivaa" musaa vaan siksi, että sitä saisi halvalla. Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
KaRa 29.11.2024 13:03:16 (muokattu 29.11.2024 13:03:30) | |
---|
Onkohan ceedeet aliarvostettuja / alihinnoiteltuja tänä päivänä. |
Jucciz 05.12.2024 01:00:09 | |
---|
Keikkabiisien opettelua varten Spotify-listat ovat käteviä, mutta silloin kun haluan nauttia musiikista oman mieleni mukaan, laitan nykyään kaikista mieluiten vinyylin soimaan. Viimeisten kolmen vuoden aikana olen ostanut ehkä kolme CD:tä ja noin 250 vinyyliä, eli noin seitsemän levyä per kuukausi keskimäärin. Hupsista. Tästä vinkkelistä sopii mennä vaikka koko intter net nurin kun näitä datakaapeleita tuntuu koko ajan katkeilevan. Oma levykokoelma soi kyllä nätisti niin kauan kun nyt sähköä jostain on saatavilla. :) Ei minun siis tarvitse mitään todistaakaan, kun todennäköisyys puhuu puolestaan. -Humanoid |