Aihe: Turvonneet hinnat laitteesta Vol 7
1 2 3 4 57 8 9 10 1120 21 22 23 24
p130
18.10.2024 10:13:39 (muokattu 18.10.2024 10:13:58)

trih: Tää on taas sellaista tavaraa, että kannattaisi heivata suoraan reverbiin kansainvälisille markkinoille. Tietty voi eka testaa täällälästä.

JEN wahien kanssa on tullut touhuiltua, ja hankala olisi maailmallakaan saada liikkumaan epätäydellistä yli täydellisen markkinahintaan. Väitän, että on jonkin verran pohjaa näkemykselle.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
erty
18.10.2024 14:10:15
Kotelo louhittu, kytkin vaihdettu ei periodikorrektiin, potikka nyt ihan jees. Varmaankin myös Q2 vaihdettu. Nää kun tuo ilmi niin satkun pintaan vois mennä kaupaks.
p130
13.11.2024 10:36:58

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1962184

Ei taida tarinasta huolimatta olla yhtään Texas Specialia. Kommentoidakaan ei voi.
Gary the pine
13.11.2024 14:50:58
p130: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1962184

Ei taida tarinasta huolimatta olla yhtään Texas Specialia. Kommentoidakaan ei voi.

En osaa kovin turvonneena pitää, kun lähtöhinta on euro / tarjous tai menee roskiin...
Tulin, näin, paskoin housuun.
p130
13.11.2024 14:51:53 (muokattu 13.11.2024 14:54:56)

Gary the pine: En osaa kovin turvonneena pitää, kun lähtöhinta on euro / tarjous tai menee roskiin...

Hintaa on näköjään päivitetty. Heti julkaisun jälkeen oli 150.

Yhtä monta Texas Specialia näkyy kuvissa, kuin alun perinkin.

E: nimetkin muutettu. Olikohan huolimattomasti julkaistu keskeneräinen alun perin?
mike tapping
13.11.2024 16:19:24
Texas Spessuissa taitaa olla kangaspäällysteiset johdot, noissa on muovia eli olisiko sitten jotain California-sarjan straton orkkismikkejä? Ainakin täsmäisi tarinaan, että vuoden '97 stratosta, koska California-sarjaa valmistettiin inttervepsin mukaan '97-'98.
Ikihonka
13.11.2024 16:59:08
California-stratoissa oli Tex Mex-mikit joista tässäkin lienee kyse..
Dr.Vomit
15.11.2024 07:51:06
Tämmöinen. Hiukan artistilisää...

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1962580

Ehkä Lost Society tuo jollekin lisäarvoa, mutta itselleni vaikutus lähinnä päinvastainen, ja kitara vielä koristeltu "nätisti". Ehkä joku 16v- fani vois tuollaisen hankkia jos vanhemmilla reilusti rahaa.
Antsa Lipsanen
15.11.2024 15:29:05
Artistilisää. Hmm. Kuinkahan turvoksiin minun pitäisi tuo oma Mesa-vaihtoilmoni lihottaa, kun kyseessä kuitenkin Megadeth-mieheltä hankittu vermes :D Kyllähän siihen nyt kymmeniä tonneja sentäs voi laittaa.
Kivijalka
16.11.2024 12:32:45
Antsa Lipsanen: Artistilisää. Hmm. Kuinkahan turvoksiin minun pitäisi tuo oma Mesa-vaihtoilmoni lihottaa, kun kyseessä kuitenkin Megadeth-mieheltä hankittu vermes :D Kyllähän siihen nyt kymmeniä tonneja sentäs voi laittaa.

Helposti. Vastahan ne Dave Mustainen auton vanteetkin oli myynnissä huikeaan hintaan.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
ak69
16.11.2024 21:23:01
Dr.Vomit: Tämmöinen. Hiukan artistilisää...

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1962580

Ehkä Lost Society tuo jollekin lisäarvoa, mutta itselleni vaikutus lähinnä päinvastainen, ja kitara vielä koristeltu "nätisti". Ehkä joku 16v- fani vois tuollaisen hankkia jos vanhemmilla reilusti rahaa.

Meinasin laittaa saman, mutta ei ollut hajuakaan, kuinka "tunnettu" joku Lost Sosietyn kitaristi oikeasti on. Itse en olisi kyseistä nimeä tunnistanut ja siltä pohjalta pidin tuota "pikkasen" hintavana.
syanid
17.11.2024 17:15:56
Kyllä taitaa jäädä myymättä
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1963199

Pidän 600 sarjalaisesta aikas räväkkänä pyyntinä.
mpekkanen
20.11.2024 18:51:19
En saanut laitettua linkkiä ilmoitukseen, mutta kyseessä Rockman XP-100 combo ja hinta 2250€.
Minulla on tuollainen peli ollut joskus 30 vuotta sitten ja siinä on kotitreeneihin ihan ok soundi, mutta lisäkaapillakaan tehot ei ole edes 10 wattia jos vertaa johonkin pieneen putkicomboon. Vahvistin myös resonoi niin paljon noihin muovikuoriin, että isommalla volumella se liikkuu alustaltaan.
Vaikka siinä on ihan ok soundi kotisoittoon, niin samanlaisen saa ihan mistä tahansa multiefektistä kun kytkee stereoihin. Itse en ostaisi tuollaista enää edes parilla sataa kun käyttö ja soundi todella rajattu. Tuohon ei näytä tulevan edes pedaalia mukaan, mutta eipä lähinnä choruksella maustettuja soundeja edes tarvitse kovinkaan montaa ja laitteessa ei juuri muita efektejä ole. Joku kaiku taisi olla, mutta siinä se sitten onkin.
Line6 Spider on paljon monipuolisempi laite ja semmoisen ostaa käytettynä johonkin sataseen.

Minun mielestä hinta todella turvonnut, mutta saattaahan tuota kasarin rojua joku keräillä. Vai ostaako tuolla hinnalla kukaan sellainen kuka tietää millaisesta vehkeestä on kyse. Itse kyllä epäilen...
trih
21.11.2024 07:50:27
mpekkanen: En saanut laitettua linkkiä ilmoitukseen, mutta kyseessä Rockman XP-100 combo ja hinta 2250€.
Minulla on tuollainen peli ollut joskus 30 vuotta sitten ja siinä on kotitreeneihin ihan ok soundi, mutta lisäkaapillakaan tehot ei ole edes 10 wattia jos vertaa johonkin pieneen putkicomboon. Vahvistin myös resonoi niin paljon noihin muovikuoriin, että isommalla volumella se liikkuu alustaltaan.
Vaikka siinä on ihan ok soundi kotisoittoon, niin samanlaisen saa ihan mistä tahansa multiefektistä kun kytkee stereoihin. Itse en ostaisi tuollaista enää edes parilla sataa kun käyttö ja soundi todella rajattu. Tuohon ei näytä tulevan edes pedaalia mukaan, mutta eipä lähinnä choruksella maustettuja soundeja edes tarvitse kovinkaan montaa ja laitteessa ei juuri muita efektejä ole. Joku kaiku taisi olla, mutta siinä se sitten onkin.
Line6 Spider on paljon monipuolisempi laite ja semmoisen ostaa käytettynä johonkin sataseen.

Minun mielestä hinta todella turvonnut, mutta saattaahan tuota kasarin rojua joku keräillä. Vai ostaako tuolla hinnalla kukaan sellainen kuka tietää millaisesta vehkeestä on kyse. Itse kyllä epäilen...

Varmaan reverbistä katsonut hinnat. Tässä jalkakytkimen kanssa 3370 e.

https://reverb.com/item/74202572-ro … 0s-rare-unit-500-made-w-foot-switch

Onko tää se Maidenin Somewhere In Time -vahvari ja siksi tällaisia hintapyyntöjä?
There is no point. That's the whole point.
jakezzz
21.11.2024 09:57:49
Onko tää se Maidenin Somewhere In Time -vahvari ja siksi tällaisia hintapyyntöjä?

Eikös siinä ollu GallenKekkosen 250 millilitranen.
Vieläkin kaduttaa tuon myyminen, vaikka sain ihan poskettoman ylihinnan tarjouskilpailun takia.
pidä tunkkis
Jones_
21.11.2024 10:38:27
Tarkoittaako tuo reverbin "listed year ago" että vuosi sitten laitettu myyntiin?
Perunamuusikko
L.H
21.11.2024 11:49:13
Jones_: Tarkoittaako tuo reverbin "listed year ago" että vuosi sitten laitettu myyntiin?

Lyhyesti kyllä.
trih
21.11.2024 13:26:48
jakezzz: Eikös siinä ollu GallenKekkosen 250 millilitranen.
Vieläkin kaduttaa tuon myyminen, vaikka sain ihan poskettoman ylihinnan tarjouskilpailun takia.

No niinhän se olikin :)
There is no point. That's the whole point.
jakezzz
21.11.2024 15:18:12
Otustelija: Heh, mulla oli 250ML sekä 2 kpl 2000CPL:iä. Sain niistä huomattavasti enemmän mitä maksoin.

Yhden 2000CPL:n ostin täältä jollain 60-70e hintaan ja vuotta myöhemmin meni jollain 400e.
Olihan nuo kivoja, varsinkin CPL ja olisi toinen pitänyt pitää, mutta piti myydä.

Sama homma...2000CPL:stä maksoin muistikuvan mukaan 50€ ja myydessä sen hinta nousi kolmeensataan.

Millilitrasen ostin 150€ ja siihen joutui toki uusimaan elementtien ripustukset, mutta myydessä hinta nousi kahdeksaan sataan...Luulin ostajan olevan hupiukko, kun olin monta kertaa sanonut, etten lähetä postitse, vain pelkkä naamatusten kaupanteko käy, mutta vänkäämisen jälkeen suostuin antamaan tilinumeron ja tämä räkäs rahat tilille alle minuutissa...Olis sitten pakko lähettää. Olisi muuten ostajalle tullut huomattavasti halvemmaksi ajella naamatusten kaupoille, kun pyynti oli 300€ mutta kisan jälkeen nousi kuuteensataan. Ja tämä maksoi kaks sataa ekstraa postituksesta...
pidä tunkkis
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)