Aihe: Himmeimmät rock/musa-aiheiset unet?
1 2 3 4 5 611 12 13 14 15
armadillo
09.07.2004 14:22:15
Olin jotenkin eksynyt Rollarien keikalle jossain ulkomailla. Ennen keikkaa Keith ja Mick tuli sanomaan mulle että mä voisin soittaa akustista kitaraa niiden keikalla. Istuin sit koko keikan ajan lavan reunalla soittamassa akustista. Keikka tosin keskeytettiin kun rumpalilta katkes käsi, mut sitten äijät rupes soittamaan uudestaan, mut lavalla ei ollutkaan enää Rollarit, vaan nyt siellä soitti Def Leppard.

Ja kumpikaan bändi ei merkitse mulle oikeestaan mitään...
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Antti1997
16.07.2004 15:05:25
Huh... Viime yönä katselin kun joku soitti kitaralla Paranoidia.
Tralalaa!
mr_b
16.07.2004 15:25:07

Näin unta että Urho Kekkonen lauloi televisiossa Keltaista Jäänsärkijää.
Before I talk I should read a book.
Jani The Rock
16.07.2004 18:23:26

Tossa muutama yö sitten ZZ Top oli keikalla jossain työväentalolla. Soittivat muutaman biisin, jonka jälkeen mä kannoin lavalle kaksi keinutuolia. Billy Gibbons istui toiseen ja mä toiseen ja sitten alettiin puhua kitaroista, autoista ja naisista. Jostain ilmestyi vielä pullo tequilaa ja mehän tultiin Billyn kanssa mainiosti juttuun.

Kun heräsin, kaktusviina maistui vieläkin suussa.
Don`t mess with the countryboys
Herra-X
05.10.2005 11:50:29
Pahoittelen vanhan ketjun nostoa.

Viime yönä näin unta, että tapasin King Crimsonin basistin baarissa. Heppu oli ikäiseni. Siinä sitten kyselin uudesta levystä (jonka levytysten pitäisi alkaa kun kaikki bändin jäsenet on löydetty) ja kiittelin mahtavista musiikki elämyksistä ja halailin häntä taattuun pissis-tyyliin. Herra ei edes vaikuttanut vaivaantuneelta.

Toisessa unessa kuuntelimme kaverini kanssa Beatlesia ja leikimme heidän lemmikki gorillansa kanssa.

Kaksi basisti unta samana yönä.
kalamies#39 >-)))>
Tupuna
05.10.2005 12:03:08
Näin Ville Valosta tänä yönä unta... oli rakastunut minuun ja olimme vanhoja tuttuja. Sellaista ihanaa söpöilyä vaan. Hitsi kun olikin hyvä olo tuon unen jälkeen!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
KädetönRumpali
05.10.2005 12:25:12 (muokattu 06.10.2005 10:37:46)
Olin muutaman kaverini kanssa soittamassa sinfoniaorkesteri-tyyppisessä muodostelmassa jossain salissa. Ryhmän "johtajina" toimi pari thaimaalaista (?) hemmoa, jotka soittivat symbaaleita. Kaverit soittivat kitaraa, itselläni oli soittopelinä guiro (tästä olin melkoisen harmissani). Soitettava kappale oli Stratovariusta, en tiedä mikä biisi (takautuma teinivuosilta?). Jouduin vetämään osan lauluosuuksista ja heikostihan se meni.

Unen jälkeen heräsin varsin hämmentyneenä ja mietin, pitäisikö opetella soittamaan guiroa.

Edit: Myöhäinen tarkennus, kyseessä olikin Sweet Child O´Mine...
Olen hölmö. Ja tämä on varmaankin fiksuin tekemäni oivallus. S.T. #4
Artist
05.10.2005 12:29:02
Näin unta, että soitin uruilla Whamin "Last Christmas" biisiä. Onneksi se oli vain unta!
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
arse
05.10.2005 12:48:04

Olin baarissa ja huomasin, että mustasta samettipaidastani puuttuu nappeja. Ajattelin, että ovat varmaan tippuneet narikkaan, ja poken ollessa poissa menin sieltä lattialta niitä könyämään. Löysin neljä nappia sekä muutaman kolikon, joita rupesin myös keräilemään. Tässä vaiheessa portsari tulee ärjymään, että vittuakos siellä ryömit. Kerroin kerääväni omia nappejani. "Niihin rahoihin et koske, ne on Tuomari Nurmion rahoja!" huusi ovimies. Nappasin kahden euron kolikon ihan uhallani, ja poke sanoi raivoissaan lähtevänsä kertomaan Nurmiolle, joka kävelikin ohi parin metrin päästä. Huusin perään, että tuskinpa Dumari jaksaa parista eurosta nipottaa. Eikä se nipottanutkaan. Hande vain nauroi räkäisesti, kun portsari meni sille minusta kielimään.
Heräsin omaan nauruuni.
Rumba on paskimmillaankin parasta.
paranoir
05.10.2005 12:52:50
Minä jouduin jotenkin Emperorin basistiksi.. helvetin hieno lava oli ja mahtavat valolaitteet muttei ketään katsomassa.. putkahdin vaan yhtäkkiä siihen lavalle.. en osaa soittaa mitään muuta emperorin biisiä kun i am the black wizardsin.. iisakki sitten ystävällisesti kääntyi minuun päin silleesti että näin mitä se soitti.. soitin silti ihan päin vittua ja olin aika nolona...
You're mine, now and forever....
Prome
05.10.2005 13:10:13
Soitin lavalla urkuja ja Flava Flav taputti käsiään.

Mahtava duo.
Tapio79
05.10.2005 13:32:48
Näin tässä kerran unta että tapasin Rob Halfordin Jyväskylän torilla. Siinä sitten pitkään juteltiin ja herra osoittautui niin mukavaksi, että päätin pyytää häntä kahville vanhempieni luo, jossa ko. unessa olin kyläilemässä. Siinä sitten Rob istuskeli koppalakki-nahkaa-niittejä-varustuksessaan vanhempieni keittiössä ja jutteli sivistyneesti englanniksi kanssamme.
Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies!
luopio
05.10.2005 16:55:36
Olin kattomassa Iron Maidenin keikkaa jossai pilvenpiirtäjän katolla ku neki teki siitä jotai keikkaDVDeetä siellä. Siel oli vaan joku muutama sata katsojaa ja katsomo oli semmonen auditorio henkinen. En muista settlistaa.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Tempura
05.10.2005 17:49:00
Mä näin parhaan unen. En muista mitenkä, mutta tutustuin Nick Caveen jossain. Ilmeisesti jonkun keikkansa jälkeen. Olin ihan jännityksestä paskana ja koitin vaan saada jotain fiksua sanottua tälle herralle.

No, eipähän siinä kauaa mennyt kun vedettiin kaljaa ja puhuttiin elämästä, lähinnä vastoinkäymisistä eli naisista. Sitten piti lähteä baariin, ja Nic,k sanoi että tietää yhden paikan.

No, sitähän löydettiin pieni mukava pubi sitten jostain. Ja ei ihme että Nick sen valitsi, koska kyseisen baarin omisti ja siellä juomia tarjoili PJ Harvey. Perhana, siinä oltiin sitten kaikki pöydässä ja otettiin kaljaa. Hienoa se oli kyllä, ja kokoajan jännitti tilanne siinä määrin että en tiedä sainko mitään asiallista tulemaan suustani vai kuulostinko vaan paska housussa olevalta fanilta.

PJ nousi jossain vaiheessa pöydästä ja sanoi että "pitääpä laittaa Neil Youngin uusi crazy horse-levy soimaan", johon minä kysyin että "onko sooloja?".

PJ näytti Bill&Tedistä tuttua sormiliikettä soolon eleenä ja sanoi että "no perkele arvaa!".

Arvasin että oli. Sitten heräsin.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
rakula
05.10.2005 18:42:43

TOP ONE

1. Soitin Mikko Alatalon ja Juice Leskisen keikalla taustabändissä valkoista Stratocasteria. Alatalolla oli akustinen kitara ja he lauloivat samaan mikkiin.

Tää oli paras :D +
Eat my ass and balls
texjazz
05.10.2005 18:56:49

Kaukana 1980-luvun alussa Hanoi Rocks oli mullistava bändi. Ja Pihtiputaan takana oli Elämäjärven lava. Istun seinän vieressä penkillä, Andy McCoy värikkäissä kuteissaan tulee ja painaa nenästäni ja sanoo: "Piip."

Voe helevettiläinen, Mielikäinen sanoisi. Mikähän tämänkin unen funktio oli? Varoitti varmasti, että mitään ei kannata ottaa vakavasti.
aarghto
06.10.2005 09:40:27

Van Halen oli Tampereen jäähallissa esiintymässä. Olin saanut jonkun VIP-lipun jostain ja sitten olin siinä eturivissä kuuntelemassa. Se soitti paskasti Jumpin introa jollain pianolla ja kaatui lavalta. Sitten me mentiin kahville Halenin kanssa johonkin kukkulalle ja se antoi mulle jonkun keittokirjan(?).
prkl.
J_Mikkonen
06.10.2005 09:54:14
Symphony X oli yhdessä unessa kotini lähellä olevassa ladossa keikalla. Lato oli täynnä porukkaa, joka tosin istui vaan paikoillaan. Koko keikan ajan huutelin Michael Romeolle että "tiluta ny perkele!", ja se tilutti.
Ihme uni, en edes kummemmin pidä Symphony X:stä.
Käynks mä täällä usein?
ballfish
06.10.2005 13:38:03
1.Olin Iron Maidenin keikalla, hyvä meininki. Soittivat ainakin Can I play With Madnessin, muita en muista.

2.Joskus monta vuotta sitten näin unen missä olin Michael Jacksonin(?!!) keikalla ihan yksin. Siellä ei ollut ketään muuta. Michael veteli sielä lavalla Thrilleriä ja valtavista screeneistä tuli musavideota. Muu stadioni täysin tyhjä. Oli itse asiassa todella omituinen ja pelottava uni.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)