askomiko 21.03.2024 15:03:55 | |
---|
Kertokaa mulle Monster El Monarcasta? Onko nämä uudet niinkun Dumble-henkisiä kaikki paitsi yks? Jos ulkonäköön on luottaminen niin El Monarca on marsuhenkinen, ja maailman harvinaisin koska youtubesta löytyi kokonaista 1 neljätoista vuotta vanha video. |
Exhausted 26.03.2024 23:30:48 | |
---|
askomiko: Kertokaa mulle Monster El Monarcasta? Onko nämä uudet niinkun Dumble-henkisiä kaikki paitsi yks? Jos ulkonäköön on luottaminen niin El Monarca on marsuhenkinen, ja maailman harvinaisin koska youtubesta löytyi kokonaista 1 neljätoista vuotta vanha video. Löysit varmaan sen mun tekemän videon :) Dumblesta en tiedä mitään mutta omasta mielestä saundin yleisväri on enemmän Hiwatt, mutta säröä on sitten reilummin. Ehkä jotain Orange-sävyjä myös. |
askomiko 27.03.2024 13:50:39 | |
---|
Ei sattumalta jääny arkistoon mitään muita soundipätkiä? |
Exhausted 27.03.2024 14:40:28 | |
---|
|
oamkbonor 06.11.2024 21:26:43 | |
---|
askomiko: Kertokaa mulle Monster El Monarcasta? Onko nämä uudet niinkun Dumble-henkisiä kaikki paitsi yks? Jos ulkonäköön on luottaminen niin El Monarca on marsuhenkinen, ja maailman harvinaisin koska youtubesta löytyi kokonaista 1 neljätoista vuotta vanha video. Haen itselleni yhden huomenna. |
askomiko 12.11.2024 09:53:25 | |
---|
Hyvä, laita sitten visioita ja ääniä tulemaan. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Itsellä oli hetken yks. Siinä ei ainakaan pedaalilenkki ollut käyttökelpoinen, minkä vuoksi myin pois. Hieno combo kyllä muuten oli (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |