NHR 24.10.2024 20:11:19 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mulla on uusissakin. Minulla taas vain todella vanhoista, kuukausia sitten katseltujen videoiden tumpunnaulakuvista löytyy se punainen raita, mutta uusiin sitä ei jostain syystä ilmesty lain, katselusta huolimatta. Voisiko johtua siitä, että olen koko ajan kirjautuneena niin luurilla kuin tietsikallakin? Siis samalla gmail-osoitteella molemmat. Mitenkäs teillä muilla, jotka vaihtelette käyttölaitteitanne useamminkin? Ramones eunt domus! |
Henri Henri Olavi 24.10.2024 20:15:29 | |
---|
NHR: Voisiko johtua siitä, että olen koko ajan kirjautuneena niin luurilla kuin tietsikallakin? Siis samalla gmail-osoitteella molemmat. Mitenkäs teillä muilla, jotka vaihtelette käyttölaitteitanne useamminkin? Outoa jos tuollainen siihen jotenkin vaikuttaisi. Tosin, en tiedä, koska itse katson 100% Youtubea tietokoneella. Minä tottelen Jeesuksen lakia, ja se on eri asia. |
M4ss3 m/ 24.10.2024 20:37:41 | |
---|
En tiedä kuvittelenko, mutta itellä siihen "punaiseen viivaan" on tullut joku ihme liukuväri, että se rupeaa näyttämään enemmän violetilta mitä lähempänä se on sen hetkistä katselukohtaa. jou |
Henri Henri Olavi 24.10.2024 21:04:30 | |
---|
M4ss3 m/: En tiedä kuvittelenko, mutta itellä siihen "punaiseen viivaan" on tullut joku ihme liukuväri, että se rupeaa näyttämään enemmän violetilta mitä lähempänä se on sen hetkistä katselukohtaa. Saman huomasin tänään, että menee vaaleammanpunaiseksi ja violetihtavaksi. Miksi vitussa? Ketään kiinnosta tuollainen typerä kikkailu. Tekisivät jotain parempia uudistuksia. Minä tottelen Jeesuksen lakia, ja se on eri asia. |
Danko 24.10.2024 22:05:21 | |
---|
NHR: Mitenkäs teillä muilla, jotka vaihtelette käyttölaitteitanne useamminkin? näkyy aiemmin/osittain katsotut punaviivoilla. koneilla Firefox, i-mobiililaitteilla Brave. "Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
NHR 24.10.2024 22:35:13 | |
---|
Ilmeisesti olin onnistunut tällä luurilla jotenkin vahingossa röytämään katseluhistorian pois päältä, mistä johtuni tuo katselupunaviivain puutekin. Tsekkailen aamulla tarkemmin käynnistettyäin jälleen tietsikankin. Mutta nyt siis öitä kaikillen. Ramones eunt domus! |
Bullitt 25.10.2024 01:14:40 (muokattu 25.10.2024 01:15:37) | |
---|
M4ss3 m/: En tiedä kuvittelenko, mutta itellä siihen "punaiseen viivaan" on tullut joku ihme liukuväri, että se rupeaa näyttämään enemmän violetilta mitä lähempänä se on sen hetkistä katselukohtaa. Juuri tätä samaa hämmästelin itsekin. Luulin ensin että nyt vetelee telkkari viimeisiään, mutta sitten huomasin että sama liukuvärjäys näkyi eri kohdassa näyttöä kun pienensi näkymän. Paska uudistus. On pirun rankkaa olla hyvä jätkä. |
NHR 25.10.2024 08:04:19 | |
---|
NHR: Ilmeisesti olin onnistunut tällä luurilla jotenkin vahingossa röytämään katseluhistorian pois päältä, mistä johtuni tuo katselupunaviivain puutekin. Tsekkailen aamulla tarkemmin käynnistettyäin jälleen tietsikankin. Mutta nyt siis öitä kaikillen. Jopa jälleen syntyy punaista viivaakin, hyvä kun selvisi tuokin ongelma. En minä tosin tietsikalla löytänyt YouTuben asetuksistakaan tuollaista selaushistorian estoa, vaikka olinkin luurilla onnistunut sen vahingossa klikkaamaan päälle, tai siis historian tallennuun pois päältä. Mutta pääasia, että taas toimii tahtoni mukaisesti. Ramones eunt domus! |
Bongowing 25.10.2024 14:23:26 | |
---|
NHR: Jopa jälleen syntyy punaista viivaakin, hyvä kun selvisi tuokin ongelma. En minä tosin tietsikalla löytänyt YouTuben asetuksistakaan tuollaista selaushistorian estoa, vaikka olinkin luurilla onnistunut sen vahingossa klikkaamaan päälle, tai siis historian tallennuun pois päältä. Mutta pääasia, että taas toimii tahtoni mukaisesti. On se jossain siellä. Tuli nimittäin vastaan kun tuskallisen pitkään etsin että mistä "jatkuvan toiston" saa pois. https://muusikoiden.net/beta.php |
Henri Henri Olavi 25.10.2024 14:28:27 (muokattu 25.10.2024 14:29:48) | |
---|
Se on vähän piilossa. Eka pitää mennä "Historia". Sieltä "Tarkista koko historia". Sieltä "Ohjaimet" ja sieltä löytyy asetukset. Ei siis löydy normiasetusten puolelta, joka on mielestäni hölmöä. Minusta kaikkien asetusten kuuluisi löytyä "Asetukset" alta. Minä tottelen Jeesuksen lakia, ja se on eri asia. |
NHR 25.10.2024 14:31:12 | |
---|
Bongowing: On se jossain siellä. Tuli nimittäin vastaan kun tuskallisen pitkään etsin että mistä "jatkuvan toiston" saa pois. Eikös siihen ole se ihan oma nappinsa siinä videon alalaidassakin? Pois päältä minäkin sen heti otin tosin. Vai tarkoititko ehkä jotain aivan muuta kuin luulin? Ramones eunt domus! |
Bongowing 25.10.2024 14:33:05 | |
---|
Henri Henri Olavi: Se on vähän piilossa. Eka pitää mennä "Historia". Sieltä "Tarkista koko historia". Sieltä "Ohjaimet" ja sieltä löytyy asetukset. Ei siis löydy normiasetusten puolelta, joka on mielestäni hölmöä. Minusta kaikkien asetusten kuuluisi löytyä "Asetukset" alta. Nuokin vaihtelee riippuen käyttöjärjestelmästä yms.. ps4:ssa jatkuvan toisto poistaminen löytyi lopulta silleen, että just kun video on vaihtumassa toiseen, niin siinä on muutaman sekunnin ajan näkyvillä ko. täppä. Asetuksia selaamalla ei onnistu. https://muusikoiden.net/beta.php |
Bongowing 25.10.2024 14:35:03 | |
---|
Henri Henri Olavi: Se on vähän piilossa. Eka pitää mennä "Historia". Sieltä "Tarkista koko historia". Sieltä "Ohjaimet" ja sieltä löytyy asetukset. Ei siis löydy normiasetusten puolelta, joka on mielestäni hölmöä. Minusta kaikkien asetusten kuuluisi löytyä "Asetukset" alta. Joo, tuo hankaluus tais koskea vain pleikkarin sovelluuta. https://muusikoiden.net/beta.php |
NHR 25.10.2024 14:35:31 | |
---|
Henri Henri Olavi: Se on vähän piilossa. Eka pitää mennä "Historia". Sieltä "Tarkista koko historia". Sieltä "Ohjaimet" ja sieltä löytyy asetukset. Ei siis löydy normiasetusten puolelta, joka on mielestäni hölmöä. Minusta kaikkien asetusten kuuluisi löytyä "Asetukset" alta. Mutta miten ihmeessä olen onnistunut sen vahingossa kytkemään pois päältä? Ilmeisesti siihen on jokin helpompikin (ehkäpä liiankin helppo?) tapa olemassa, tietäisipä vain mikä, niin osaisi varoa tekemästä samaa virhettä jatkossakin... Ramones eunt domus! |
Henri Henri Olavi 25.10.2024 14:39:11 | |
---|
Bongowing: Nuokin vaihtelee riippuen käyttöjärjestelmästä Kyllä. Nuo ohjeet oli Firefoxille (128.3.1esr) ja macOS 13.6.7. Minä tottelen Jeesuksen lakia, ja se on eri asia. |
Henri Henri Olavi 29.10.2024 10:48:39 (muokattu 29.10.2024 10:59:55) | |
---|
Minä tottelen Jeesuksen lakia, ja se on eri asia. |
NHR 02.11.2024 08:08:54 (muokattu 02.11.2024 09:57:37) | |
---|
No nyt näyttäisivät soittolistoista kadonneet ne alapuoliset kolme pistettä, joista ne sai poistettua. Kohta ei tarjolla muuta lienekään kuin toinen toistaan paskempia soittolistoja. Vai saaneeko nuo(kin) jotenkin muuten poistettua näkyvistä? E: Nyt näkyy taas. YouTubeni on käyttäytynyt sangen arvaamattomasti viimeaikoina... Ramones eunt domus! |
sub zero 07.11.2024 00:55:46 | |
---|
"Musiikki loppui täysin Brahmsiin; ja jo Brahmsissa alan kuulla koneiden melua." -Ludwig Wittgenstein, 1930 |
Ruutukunkku 07.11.2024 09:00:42 | |
---|
Henri Henri Olavi: e: Ei vittu! Perään tuli ehdotus tästä videosta. Olin aivan varma, että tämäkin on komediaa ja tuo Juhana joku koomikon keksimä hahmo. Kymmenen minuuttia kesti, että aloin ajattelemaan tämän olevan ihan oikea hahmo ja haastattelu. :-----D https://www.youtube.com/watch?v=q_v7PopgOEg Ja tietysti toivoo pääsevänsä kansanedustajaksi. En ihmettelisi, vaikka tuossakin vielä onnistuu tässä maassa. You are number six |
jou |