Ukko 02.11.2024 11:04:12 | |
---|
Epämuusikko: edelleen: ketään ei kiinnosta. Paitsi kun osuu omalle kohdalle. Sitten kiinnostaa ja kovasti. Tosin vain sillä määritelmällä kuinka sen saa pois. COVS jäsen nro 6 |
Sir Roger 02.11.2024 13:55:55 | |
---|
"Harmony is when you find two note that love another." |
House Band 03.11.2024 10:52:19 | |
---|
Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
Kefiiri 05.11.2024 20:40:25 | |
---|
En ole musiikin asiantuntija. |
Sir Roger 07.11.2024 01:03:22 | |
---|
Kefiiri: Autumn Leaves, ihan paras versio tuon lakonisen laulutulkinnan ansiosta. Ei pienintäkään esittämisen makua. Aivan, syksy on juuri tuollainen.. "Harmony is when you find two note that love another." |
Isä joka olet taivaassa hyvät olkoot sinun kätesi ja antakoon meille rauhan. |
Sir Roger 11.11.2024 21:31:08 | |
---|
"Harmony is when you find two note that love another." |
WanhaWetäjä 13.11.2024 18:55:48 | |
---|
Sir Roger: Tykkään juuri tästä versiosta! https://www.youtube.com/watch?v=APWhx97QvxE Mistä lie kirkkokuorosta olivat nuo amatsonit tilattu, todella hauskan kuuloista lähes "kuka ei kuulu joukkoon" tyylistä oopperaa etenkin alussa varsinkin tuota ylimpää ääntä laulavalla matamilla. Mitä tulee itse mestari Lapasen Erkin kitarointiin niin joo...on muutakin kuin mollipentatoninen asteikko mutta ei sitä hänen soitossaan ole useinkaan kuulunut mutta ei kai sitä kukaan odotakkaan. Fanit fanittaa, minä en saa tuosta oikeen mitään irti. Legendat kuten EC ja CS ja aika moni muu menee vanhoilla meriiteilla ja kansa on haltioitunut. Ei vaan jaksa vaipua moiseen menneisyyden koomaan kun niin paljon mielenkiintoisempaa ja tuoreempaakin kuunneltavaa löytyy. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Kefiiri 13.11.2024 20:00:22 | |
---|
Claptonista voi tykätä monenlaisin perustein. Minusta on mukavaa että se tykkää renkuttaa vielä vanhalla iälläkin, vaikka varmaan ei talouspoliittisista syistä tarvitsisi. Jossain dokkarissa se kehuu J.J. Calea ja kertoo kuinka hävetti keikalla Calen kanssa, kun Cale aloitti rimputtelemaan jotain ralliaan ja Erkki tajusi ykkösen paikan väärin ja komppaili nurin päin kunnes laulu alkoi :D Lupsakan oloinen sälli vaikka sen muistelmakirjansa mukaan myös omituisen taikauskoinen höpsö. En ole musiikin asiantuntija. |
The 1 14.11.2024 19:15:05 | |
---|
Aikanaan oli kuppila "keskinäisen kehumisen kerho se kokoontui aina maanantaisin. Yksi kerhon jäsenistä kun oli tarpeeksi kehunut totesi lähtiessään nyt minä menen kuuntelemaan J.J .Calea |
The 1 20.11.2024 01:48:47 | |
---|
Minulle Cream oli valtavan kova Beatlesien jälkeen ja Eric Claptonin soitto tietysti . |