Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Agents
1 2 3 4 5 6 7 8 9
KMT
12.06.2004 00:43:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä bändistä? Mielestäni yhtyeen on menossa alaspäin, ei enää keksitä mitään uutta. Tämä yhteislevy Boysien kanssa oli Agentsin puolelta aika huonoa, Boys kyllä veti taas levyllä paljon paremmin
 
Elämä on p*skaa
Muurari
12.06.2004 01:20:32 (muokattu 12.06.2004 01:35:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suunta on alas päin. Keikkaohjelmisto vuodesta toiseen lähes sama - muutamia poikkeuksia / lisäyksiä lukuunottamatta. Biisit tulevat joka keikalla lähes samassa järhestyksessä. Kaiken kukkuraksi spiikitkin ovat joka keikalla lähes samat. Samoja kappaleita kieärrätetään levyltä toiselle ja etenkin tämä viimeisin pop show-levy on Agentsin osalta todella väsynyt.
Oi voi niitä Topin ja Agentsien aikoja. Keikoilla todella tapahtui ja ohjelmistokin eli enemmän kuin nykyään.
 
Itseäni ärsyttää etenkin tämä ohjelmiston totaalinen paikalleen jämähtäminen. Kiertelin/kiertelen Agentsia kuulemassa aika usein, mutta en kyllä vähään aikaan ole jaksanut heitä käydä katsomassa koska tiedän etten "menetä" mitään. Uusille Agents-diggareille tästä ei tietenkään ole haittaa, mutta tällä bändillä on kohtalainen "fani"porukka joista useat kiertävät heidän perässään aika paljon kaupungista toiseen. Kauan he jaksavat kuulla samaa settiä samoilla spiikeillä? Ainoana jännityksen aiheena tuntuu olevan se mikä mahtaa olla illan vika biisi ja/tai alkaako setti Apachella vai Yksi Ainoa Ikkunalla.
 
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että jo Is Tonight-levy oli askel huonompaan suuntaan ja pop shown myötä suunta pysyi huonomman puolella - jopa vahvisti sitä suuntaa.
 
Silti olen sitä mieltä, että Agents on loistavasti soittava livebändi, siitä ei pääse mihinkään, mutta ohjelmisto on uusimisen tarpeessa.
 
EDIT. Livesoundi kaipaa mun mielestä ryhdikkäämpää komppausta, Kääriäinen ei syystä tai toisesta siihen ole kyennyt. Eli erillinen komppikitaristi olisi tervetullut.
 
Se jokin sinulla on...
KMT
12.06.2004 08:22:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suunta on alas päin. Keikkaohjelmisto vuodesta toiseen lähes sama - muutamia poikkeuksia / lisäyksiä lukuunottamatta. Biisit tulevat joka keikalla lähes samassa järhestyksessä. Kaiken kukkuraksi spiikitkin ovat joka keikalla lähes samat. Samoja kappaleita kieärrätetään levyltä toiselle ja etenkin tämä viimeisin pop show-levy on Agentsin osalta todella väsynyt.
Oi voi niitä Topin ja Agentsien aikoja. Keikoilla todella tapahtui ja ohjelmistokin eli enemmän kuin nykyään.
 
Itseäni ärsyttää etenkin tämä ohjelmiston totaalinen paikalleen jämähtäminen. Kiertelin/kiertelen Agentsia kuulemassa aika usein, mutta en kyllä vähään aikaan ole jaksanut heitä käydä katsomassa koska tiedän etten "menetä" mitään. Uusille Agents-diggareille tästä ei tietenkään ole haittaa, mutta tällä bändillä on kohtalainen "fani"porukka joista useat kiertävät heidän perässään aika paljon kaupungista toiseen. Kauan he jaksavat kuulla samaa settiä samoilla spiikeillä? Ainoana jännityksen aiheena tuntuu olevan se mikä mahtaa olla illan vika biisi ja/tai alkaako setti Apachella vai Yksi Ainoa Ikkunalla.
 
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että jo Is Tonight-levy oli askel huonompaan suuntaan ja pop shown myötä suunta pysyi huonomman puolella - jopa vahvisti sitä suuntaa.
 
Silti olen sitä mieltä, että Agents on loistavasti soittava livebändi, siitä ei pääse mihinkään, mutta ohjelmisto on uusimisen tarpeessa.
 
EDIT. Livesoundi kaipaa mun mielestä ryhdikkäämpää komppausta, Kääriäinen ei syystä tai toisesta siihen ole kyennyt. Eli erillinen komppikitaristi olisi tervetullut.

 
Komppaan, Etholén sais tulla takaisin Agentsiin...
Eikös Vesa Anttilallakin pitäisi olla aikaa kun Nylon beat lopetti. JP Virtanenkin saisi olla useammin keikoilla
 
Elämä on p*skaa
Alazar
12.06.2004 12:41:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä aiheesta oli juuri eilen kaverin kanssa keskustelua. Vähän päädyttiin siihen, että nykyään Agents-keikoilla kannattaa käydä lähinnä Pulliaisen kitaratyöskentelyn takia. Ja silloin kun maestrolla sattuu olemaan tissuttelupäivä, niin soittokaan ei välttämättä kulje hyvin.
 
Agentsin olen nähnyt noin viisi kertaa ja lähes joka keikalla biisilista on todellakin ollut identtinen, spiikit mukaan luettuna. Vrt. Mandchurian Beatin jälkeen: "Tulipas putsattua tämäkin lava." Jne jne...
 
Eli olisihan tuo mukava saada biisilistaan vaihtelua ja uusiin levyihinkin voisi panostaa hieman enemmän.
 
Kaikesta huolimatta keikoilla tulen käymään. On se kuitenkin senverta kova bändi!
 
Joopa joo. Jopa jojo. Jopa jo.
Muurari
12.06.2004 14:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Agents-keikoilla kannattaa käydä lähinnä Pulliaisen kitaratyöskentelyn takia.
 
Samasta syystä käyn heidän keikoillaan.
 
lähes joka keikalla biisilista on todellakin ollut identtinen, spiikit mukaan luettuna.
 
Tiedän tunteen.
 
Kaikesta huolimatta keikoilla tulen käymään. On se kuitenkin senverta kova bändi!
 
Pitää paikkansa.
 
Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lammessa, katson niitä rannalta, vaan en voi poimia
nopsa
10.07.2004 11:15:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ottaa pattiin jorkan elvisapinointi,hebbellä ei oo mitään omaa,ei edes ääntä.topi pelastamaan ja äkkiä!!
 
Ukko
10.07.2004 12:50:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ottaa pattiin jorkan elvisapinointi,hebbellä ei oo mitään omaa,ei edes ääntä.topi pelastamaan ja äkkiä!!
Pystyykö joku muka kuuntelemaan Topin "laulua" nykyään. Kaheksankyt luvulla se oli ihan kelpo kamaa mutta nykyään ......
 
Jami
10.07.2004 13:03:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elämällä, kuten kaikella muullakin on kaarensa. Tuotteen elinkaari on erittäin selkeä ja hyvin havaittavissa.
 
Ilmeisesti tuote nimeltään Jorma Kääriäinen & Agents on elinkaarensa laskuvaiheessa. Topin kaari oli korkea ja komea. Sen perään on kyllä nyt enää turha haikailla.
 
Yhdellä ja samalla artistilla/bändillä on mahdollisuus tehdä urallaan monta komeaakin kaarta. Se vaatii joko uuden hittilevyn tai uudistumisen tai molemmat. Joku Bowie on huippuesimerkki monesta, täysin poikkeavasta "taidekaaresta".
 
Kaikilla esiintymisestä leipänsä ottavilla on tarve ja pyrkimys elää yhä nousevalla kaarella. Läheskään kaikille se ei onnistu. Aika näyttää kuinka Agentsien käy. Olis aika jo tulla uutta hittiä.
 
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
Voxauttaja
10.07.2004 17:12:46 (muokattu 10.07.2004 17:13:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä bändistä? Mielestäni yhtyeen on menossa alaspäin, ei enää keksitä mitään uutta. Tämä yhteislevy Boysien kanssa oli Agentsin puolelta aika huonoa, Boys kyllä veti taas levyllä paljon paremmin
 
Bändin parhainta antia on mielestäni edelleenkin Topi Sorsakosken aikaiset levyt, joskin soitanta on hioutuneempaa nykyään.
 
Tämä "Elvis-osasto" ei vaan pure meikäläiseen. Pitäisi olla sydänsurua ja riipaisevaa mollisointua enemmän.
 
pekkajau
14.07.2004 09:43:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän nuo Agentsit vetävät edelleen jatkuvasti huippuyleisöt paikkaan kun paikkaan. Itse tuossa myös kuuntelin Topin aikaisia levytyksiä ja on niissä "sitä jotain"!
 
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
isojussi
14.07.2004 13:18:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...kuuntelin Topin aikaisia levytyksiä ja on niissä "sitä jotain"!
 
Mutta muuten ihan OK!
 
;o)
 
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
pekkajau
14.07.2004 13:33:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta muuten ihan OK!
 
;o)

 
Juu muuten ihan OK! En voi olla kertomatta tätä kohtaamistani Topi Sorsakosken kanssa silloisen kotipaikkakuntani "Station One" huoltoaseman tiskillä eräänä kauniina sunnuntaiaamuna joskus 90-luvulla. Olin siinä tiskillä ostamassa maitopurkia ja samalla seurustelin keskittyneesti mukavan myyjän kanssa, kun takanani tunsin äkkiä oudon "aromin" ja hikisen kiihkeästi rohisevan hengityksen. Katsoin taakseni hämmästyneenä ja siinä se oli elävä legendä siistissä kunnossa kuin kulkukoira lenkkimakkapaketti ja maitopönttö kourassansa. Kuulin hänen suustaan aivan kuin haudan takaa kuuluvan kolkon äänen sanovan: "MOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIII!"
 
No eipä vaineskaan. Kyllä minä tykkään Topin meiningistä! Mitä ois ilman Topia?
 
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
isojussi
15.07.2004 00:49:06 (muokattu 15.07.2004 00:49:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...Mitä ois ilman Topia?
 
Olan originaalilevytyksiä soitettais enempi radiossa?
 
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
15.07.2004 08:09:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olan originaalilevytyksiä soitettais enempi radiossa?
 
Mä oon aikoinaan kuulunut sukupolveen, jonka "kuului inhota" Olaa ja löytänyt vasta jälkijunassa.
 
Paitsi tangot ja kaikenmaailman käännösiskelmät, myös jatsit taittuivat todella tyylikkäästi.
 
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
DJKaaos
15.07.2004 13:46:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin eilen Lohjan Rantajameissa jossa ensin esiintyi Topi Kulkukoirineen ja sen jälkeen Agents Jorkkineen. Topin esitys oli aika hengetön, mutta Agents aikaista kamaa kuultiin paljon. Olisin toivonut näkeväni Topin Agentsien kanssa samaan aikaan lavalla, mutta ei.
 
Jos taivaalla nään tähdenlennon, niin silloinhan toivoa saan, ja tunnen sun kätesi hennon... Ja yössä haaveillaan.
työläinen
16.07.2004 01:01:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diu-diu-diu-diu-diu-diu-diu-diu... (Sävel: Twilight Zone)
 
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
snowballed
16.07.2004 11:32:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diu-diu-diu-diu-diu-diu-diu-diu... (Sävel: Twilight Zone)
 
Tänne asti kuului kun Työläisen tötterö alkoi väpäjämään..
 
Diu-diu-diu-diu...
 
basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti
isojussi
19.07.2004 08:29:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne asti kuului kun Työläisen tötterö alkoi väpäjämään..
 
Diu-diu-diu-diu...

 
Elekeekä unohtako kimakkaa kampivibraa:
 
Diuwiuwiuwiwiwiwiwi......
 
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
työläinen
20.07.2004 04:13:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne asti kuului kun Työläisen tötterö alkoi väpäjämään..
 
Diu-diu-diu-diu...

 
Kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella so. "työläinen".
 
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
Karaokeman
20.07.2004 17:32:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin uuden Agents (ja Boys) levyn "Pop Show" ja kieltämättä petyin levyn sisältöön. Voin tietysti ositain syyttää itseäni, kun en perehtynyt takakannen biisilistaan huolellisemmin.
 
Agents (ja etenkin E.Pulliainen) on tosi kova juttu minulle, mutta nyt alkaa huolestuttavasti kyllästyttämään. Esimerkiksi uudella levyllä oleva "Pieni Sana" on jo kolmannen kerran (!!) Agentsin levyllä. Ensimmäisen kerran "Agents is More" -levyllä, sitten "Agents is Best" ja nyt uudella "Pop Show" -levyllä.
 
Tekisi mieli kysyä E.Pulliaiselta sarkastisesti, että "koska levytät neljännen kerran Pienen Sanan?!"
 
Tiedän kyllä, että viimeisimmän levyn versio on ns live, mutta mitään uutta sovitusta ei biisissä kuulla.
 
Jos tämä väsynyt tahti jatkuu Agentsilla, niin sääli. Maailma on täynnä loistavia biisejä odottamassa Sinun Agents -sovituksia Esa Pulliainen!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «