Jeszse 02.10.2024 19:30:56 | |
---|
rakula: TLOU kakkosta väännän toista kertaa läpi, tällä kertaa vaikeimmalla vaikeustasolla. Kova meiningi ja tekoälykin tuntuu paljon realistisemmalta. Pienenä juttuna mikä tässä ihmetyttää on, että miten näin tyyriin budjetin pelissä voi hyppääminen näyttää niin kehitysvammaiselta jokaisella hahmolla. Hahmot hyppäävät kuin pidättäisivät paskaa. No ootko käyny siinä kertaakaan paskalla? Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Bongowing 02.10.2024 19:51:21 | |
---|
Se "grounded" -vaikeustaso vaikuttaa masokismilta. https://muusikoiden.net/beta.php |
M4ss3 m/ 02.10.2024 20:40:49 | |
---|
Ruutukunkku: Tuli eilen viimeisteltyä Resident Evil 4 remake. Tarjosi kyllä normaalillakin vaikeustasolla jotenkin keskimääräistä enemmän haastetta ja peli piti sisällään kyllä yhden vittumaisimmista vihollisyypeistä ikinä. Nämä itsensä muutamassa sekunnissa parantavat möhömahat, joista yhdenkin tappamiseen meni helposti koko repullinen ammuksia. Alkuperäistä RE4 en ole koskaan pelannut. Kolmosta lukuunottamatta olen nämä RE-remaket pelannut ja nämä on kyllä mielestäni hyvin tehtyjä ja viihdyttäviä pelejä. Ootko alkuperäisiä pelannut? Ite meinasin ottaa OG RE3:n työn alle viikonloppuna, kun se tuli sopivasti tällä viikolla GOG:iin. jou |
Ruutukunkku 03.10.2024 09:18:21 | |
---|
M4ss3 m/: Ootko alkuperäisiä pelannut? Ite meinasin ottaa OG RE3:n työn alle viikonloppuna, kun se tuli sopivasti tällä viikolla GOG:iin. Orkkis RE4 on pelaamatta, mutta OG RE3 olen pelannut aikoinaan julkaisun aikoihin läpi. Tuon kolmosen remakesta taasen tuli vastaan jokseenkin huonoja arvosteluja, joten se on jäänyt hankkimatta ainakin toistaiseksi. You are number six |
Ed_Guy 03.10.2024 11:19:30 | |
---|
Kait sitä on kasvanut ulos pelaamisesta. Cyberpunkin jaksaa käynnistää jos ei yksinkertaisesti ole muutakaan tekemistä. Ilmaista asphalt legends unitea tullu myös jauhettua mutta tuntuu vähän pay to win pelille kun netti kisoissa aina kaikilla on paremmat autot. En jaksa. |
Tuomoo 03.10.2024 23:02:34 | |
---|
Ajattelin tuossa että tekisi mieli pitkästä aikaa pelata GTA Vice City läpi. Se on mulla PS2:lle ja PS3:lle, mutta PS2 ei ole ollut käynnissä varmaan vuosikymmeneen, ja PS3:n ohjain on hajalla. Katsoin, että mitäs tuo maksaisi jos ostaisi Steamista. Kolmen pelin paketti 60 €. Ei kiitos, tuo on kuitenkin jo 22 vuotta vanha peli. 19.2.2021 never forget |
Milkop 03.10.2024 23:30:40 | |
---|
Ei tuo kannata edes ilmaiseksi. Aivan karmean näköinen kännykkä-porttaus, jossa kusee aivan kaikki. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
TheMurno 04.10.2024 07:21:12 (muokattu 04.10.2024 07:22:23) | |
---|
Ruutukunkku: Tuon kolmosen remakesta taasen tuli vastaan jokseenkin huonoja arvosteluja, joten se on jäänyt hankkimatta ainakin toistaiseksi. Jos 5 €:lla saat, niin se voi olla käypänen hinta. Ai, että korpeaa, kun tuli maksettua täysi hinta ja pelin meni läpi reilussa neljässä tunnissa. E: Ja vielä vaikeimmalla tasolla, mikä oli saatavilla. |
Welho-77 04.10.2024 15:55:09 | |
---|
Assasins creed 3 remaster menossa ps4:lla tällä hetkellä. Ihan jees peli. Long live the King of Mercy. |
Ed_Guy 04.10.2024 20:01:52 | |
---|
No nyt lähti alun kankeuden jälkeen cyberpunk rullaamaan. Johnny Silverhand on hieno hahmo. En jaksa. |
Epämuusikko 04.10.2024 22:44:50 | |
---|
Onko jengillä kokemusta snes-muistikorttiadaptereista? Kiinnostais röpeltää ROMeja Aidolla vehkeellä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Bongowing 05.10.2024 15:07:59 | |
---|
Slay teh spiressä tuntuu tulevan seinä vastaan tasolla 15. Olin kyllä samaa mieltä vissiin jossain kympin paikkeilla jo. Sitä piiilopahista en tosin ole hetkeen edes yrittänyt päihittää, mikä helppottaa paljon. https://muusikoiden.net/beta.php |
carnation 05.10.2024 15:49:44 (muokattu 05.10.2024 15:50:42) | |
---|
Ruutukunkku: Tuli eilen viimeisteltyä Resident Evil 4 remake. Tarjosi kyllä normaalillakin vaikeustasolla jotenkin keskimääräistä enemmän haastetta ja peli piti sisällään kyllä yhden vittumaisimmista vihollisyypeistä ikinä. Nämä itsensä muutamassa sekunnissa parantavat möhömahat, joista yhdenkin tappamiseen meni helposti koko repullinen ammuksia. Eikös kyseessä ole ne möhömahat, joiden tappamiseen kuuluu käyttää kiväärin infrapunatähtäintä, joka paljastaa möhömahoihin kiinnittyneet parasiittikeskittymät? Nämä kun ampuu muutamalla laukauksella pois, niin koko möhömaha kuolee eikä tarvitse joka raajaan tykittää repullista ammuksia. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
fridgebuzz 05.10.2024 22:01:03 | |
---|
Viimeks pelattuja: Theme Park, Nethack, Stray, Firewatch, Disco Elysium, Wayward, Sunless Sea, Oxenfree II. Ehdottakaas jotain ku nykyään mulla on uusin ja nopein Mac (itselleni), Mac Mini M1 2020 16GB RAM, missä käsittääkseni pyöris jotku melkeen nykyiset kolmedeepelit muutenkin. Steam / Epic löytyy ainaki. Listalla ja hankittuna on esim. vissiin kaikki Monkey Islandit ja jotain muutakin. Winter is coming. |
Nuages 05.10.2024 22:05:10 | |
---|
fridgebuzz: Viimeks pelattuja: Theme Park, Nethack, Stray, Firewatch, Disco Elysium, Wayward, Sunless Sea, Oxenfree II. Ehdottakaas jotain ku nykyään mulla on uusin ja nopein Mac (itselleni), Mac Mini M1 2020 16GB RAM, missä käsittääkseni pyöris jotku melkeen nykyiset kolmedeepelit muutenkin. Steam / Epic löytyy ainaki. Listalla ja hankittuna on esim. vissiin kaikki Monkey Islandit ja jotain muutakin. Winter is coming. Ookko pelannu kaikki Larryt läpi? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
fridgebuzz 05.10.2024 22:15:17 (muokattu 05.10.2024 22:19:17) | |
---|
Nuages: Ookko pelannu kaikki Larryt läpi? Huhuh, en sentään ;-) Muutamaa oon. Ei oo koskaan oikeen täysillä lähteny. Oon enemmän LucasArts-miehiä. Klassinen point-and-click ei tunnu enää niin lähtevän kyllä näin vanhemmiten. Ultima VII: The Black Gate on ehkä mun top ykkönen. EDIT: Kentucky Route Zero top vitosessa. Grand Theft Autot on aina lähteny, mut osoittautuneet liian vaikeiks jossain vaiheessa. En tiedä auttaako tää yhtään. Mut joo, ehkä joskus pelaan kaikki Larryt läpi. TOISAALTA: mikä kiinnostais ois palata TIE Fighterin ja X-Wingin pariin. Kumpikin oli mulle aikoinaan liian vaikee että oisin päässy niissä lähellekkään loppua, mut olinkin sillon ku ne tuli about 12-13-v. hardcore Star Wars -fani. |
Henri Henri Olavi 05.10.2024 22:36:31 (muokattu 05.10.2024 22:37:27) | |
---|
fridgebuzz: TOISAALTA: mikä kiinnostais ois palata TIE Fighterin ja X-Wingin pariin. Kumpikin oli mulle aikoinaan liian vaikee että oisin päässy niissä lähellekkään loppua, mut olinkin sillon ku ne tuli about 12-13-v. hardcore Star Wars -fani. Tie Fighter on yksi mun kaikkien aikojen suosikkipeleistä. Sitä tuli hakattua about saman ikäisenä, eli 15-vuotiaana aivan todella paljon. Muistaakseni silloin vuonna 1994. Ja muistaakseni pelasin sen läpi. Tai sitten pikkubroidi pelasi sen läpi. X-Wing oli ihan jees myös, mutta ei lähellekään niin kova kuin Tie Fighter. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
fridgebuzz: Huhuh, en sentään ;-) Muutamaa oon. Ei oo koskaan oikeen täysillä lähteny. Oon enemmän LucasArts-miehiä. Klassinen point-and-click ei tunnu enää niin lähtevän kyllä näin vanhemmiten. Ultima VII: The Black Gate on ehkä mun top ykkönen. EDIT: Kentucky Route Zero top vitosessa. Grand Theft Autot on aina lähteny, mut osoittautuneet liian vaikeiks jossain vaiheessa. En tiedä auttaako tää yhtään. Mut joo, ehkä joskus pelaan kaikki Larryt läpi. TOISAALTA: mikä kiinnostais ois palata TIE Fighterin ja X-Wingin pariin. Kumpikin oli mulle aikoinaan liian vaikee että oisin päässy niissä lähellekkään loppua, mut olinkin sillon ku ne tuli about 12-13-v. hardcore Star Wars -fani. Ultimat tuli ostettua joskus GOG.comista, ja niihin tutustuminen on ollut asialistalla jo pitkään. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Sir Härö 06.10.2024 13:28:58 | |
---|
Fallout 4 alkoi maistumaan kohta kymmenen vuoden tauon jälkeen.
"Top gun on elkonva toverudsta" |
ÄrGee 06.10.2024 14:23:26 | |
---|
Tuomoo: Ajattelin tuossa että tekisi mieli pitkästä aikaa pelata GTA Vice City läpi. Se on mulla PS2:lle ja PS3:lle, mutta PS2 ei ole ollut käynnissä varmaan vuosikymmeneen, ja PS3:n ohjain on hajalla. Katsoin, että mitäs tuo maksaisi jos ostaisi Steamista. Kolmen pelin paketti 60 €. Ei kiitos, tuo on kuitenkin jo 22 vuotta vanha peli. Jaa näitäkään ei saa enää Steamista alkuperäisinä versioina, ja on mahdollista ostaa pelkästään Definitive Edition -paketti, jossa on GTA III, Vice City ja San Andreas. Definitive Edition PS4:lle maksoi alle 30€, kun ostin sen. Alkuperäisversiot sai vielä joku aika sitten muutamalla eurolla kappale. Ehkä kannatttaa odottaa alea noiden kanssa, kai noista voi pari kolme kymppiä maksaa. Munsta Defenitive -versiot ovat paljon pelaajaystävällisempiä grafiikoiden osalta, ja niiden rinnalla alkuperäiset ovat aika suttua. 470 tracks of just orchestrations & synths.
-Jari Mäenpää |