Late_ 15.07.2004 20:18:23 (muokattu 16.07.2004 15:47:05) | |
---|
Mun mielestä on aika outoo, et kun joku kysyy täällä jotain, ni sit joku aina alkaa vittuilee asiasta... Joo varmaan on google keksitty, mutta eikö sitä nyt SAATANA saa täällä kysyä?! Ihme on...eihän täällä viitti mitää kysyä ku tulee kaikenlaista pottuilua joka puolelta... Ja se Axl Rose on puitu moneen kertaan monessa keskustelussa! Axl on vanha bändi ja Rose isäukon sukunimi, mutta luulisimpa että Axl on älynnyt tän pikku anagrammin ku on sen nimen itelleen ottanu! EDIT: Joko kelpaa kirjoitusasultaan?! Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!! |
Mun mielestä on aika outoo, et kun joku kysyy täälä jotain, ni sit joku aina alkaa vittuilee asiasta... Joo varmaan on google keksitty, mutta eikö sitä nyt SAATANA saa täälä kysyä?! Ihme on...eihän täälä viitti mitää kysyä ku tulee kaikellaista pottuilua joka puolelta... Ja se Axl Rose on puitu moneen kertaan monessa keskustelussa! Axl on vanha bändi ja Rose isäukon sukunimi, mutta luulisimpa että Axl on älynnyt tän pikku anagrammin ku on sen nimen itelleen ottanu! Älä nyt vaahtoa. Justhan noi sanottiin jo. Eiköhän asia tullut jo selväksi. Lukkoa vaan ettei mene taisteluksi :) Everyone is a per-son |
Late_ 16.07.2004 10:48:04 | |
---|
Juu, en mää vaahtoa...=) Mut on se vähä ärsyttävää ku joku aina viisastelee tai pottuilee... THE END!... Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!! |
mie 16.07.2004 11:53:56 | |
---|
mistä mä ny googlesta mitää löydän.. emmä oo ees niide kotisivua löytäny...x) Johtuu siitä että niillä ei ole muuta viralista koisivua kun tuo http://www.gnronline.com/ ja sieltä ei löydy mitään muuta kun keikkatiedot ja uutiset (joita ei nyt näytä olevan). Epävirallisia sivuja on mm www.mygnr.com ja sieltä löytyy tietoja bändistä vaikka sivu onkin melko sekava. IHKK #10
"Pitääkö siun aina olla kun vetelä paska?" -Äitini |
MrQ 16.07.2004 15:23:01 | |
---|
Mun mielestä on aika outoo, et kun joku kysyy täälä jotain, ni sit joku aina alkaa vittuilee asiasta... Joo varmaan on google keksitty, mutta eikö sitä nyt SAATANA saa täälä kysyä?! Ihme on...eihän täälä viitti mitää kysyä ku tulee kaikellaista pottuilua joka puolelta... Käytöstavat kunniaan lapsonen. Sillä tavalla ei tule vittuilua, ja oikeinkirjoituskaan ei haittaa ketään. Tuollainen ininä raivostuttaa, lopeta se. |
Late_ 16.07.2004 15:42:44 | |
---|
Tuollainen ininä raivostuttaa, lopeta se. Vedä ny kätees... Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!! |
voltasparta 16.07.2004 17:01:33 | |
---|
kokoajan! pyydän hiljaisuutta! ssssssssh :D huauhauhaaaaaa Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
sterbo 16.07.2004 17:10:21 | |
---|
Vedä ny kätees... Opetellaanpas niitä käytöstapoja. "Listeners of progressive rock have often got long and filthy hair, old, colorful and shabby clothes." |