muusikko55 02.10.2024 11:36:57 | |
---|
Moi. Meillä bändillä on yksityiskeikka ja siinä yhtenä osana on rusettitanssit, eli soiton aikana ihmiset hakevat tanssiparin itselleen. Asia on muuten ok, mutta minulle on aivan vieras asia tämä rusettitanssi. Osaako joku sanoa mitä tyylilajia kannattaisi soittaa ja kun tämä rusettitanssi kestää jopa 15min, niin miten toteuttaisitte tämän? Kiitos kommenteista. |
rintapek 02.10.2024 14:29:09 | |
---|
muusikko55: Moi. Meillä bändillä on yksityiskeikka ja siinä yhtenä osana on rusettitanssit, eli soiton aikana ihmiset hakevat tanssiparin itselleen. Asia on muuten ok, mutta minulle on aivan vieras asia tämä rusettitanssi. Osaako joku sanoa mitä tyylilajia kannattaisi soittaa ja kun tämä rusettitanssi kestää jopa 15min, niin miten toteuttaisitte tämän? Kiitos kommenteista. suhtautuisin tuohon kuin ohjelmanumeroon jonka aikana bändi soittaa tapettimusiikkia. Ihmisten huomio ton vartin aikana (kesto riippuu ihan siitä paljonko väkeä on paikalla) keskittyy ihan siihen rusettiparin hakuun eikä niinkään bändiin. Itte kenties pyrkisin siihen, et musa olis jotain helposti tahdissa pompittavaa ja et biisien vaihdot menis kuin deejiillä, eli että biitti ei leikin aikanana katkea tai ainakaanei jäädä arpomaan tai säveltämään seuraavaa kappaletta. Veikkaan, et toi on mukavampaa kuin tuolileikki. Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita. |
Sir Roger 02.10.2024 14:40:11 | |
---|
muusikko55: Moi. Meillä bändillä on yksityiskeikka ja siinä yhtenä osana on rusettitanssit, eli soiton aikana ihmiset hakevat tanssiparin itselleen. Asia on muuten ok, mutta minulle on aivan vieras asia tämä rusettitanssi. Osaako joku sanoa mitä tyylilajia kannattaisi soittaa ja kun tämä rusettitanssi kestää jopa 15min, niin miten toteuttaisitte tämän? Kiitos kommenteista. Eikö tilaisuuden järjestäjä ole kertonut toiveita tämänkin suhteen, yleensä ohjeita kyllä tulee, tai jos ei, niin kannattaa sitten kysellä sieltä päin niin tulee niin kuin he haluavat. "Harmony is when you find two note that love another." |
Sir Roger: Eikö tilaisuuden järjestäjä ole kertonut toiveita tämänkin suhteen, yleensä ohjeita kyllä tulee, tai jos ei, niin kannattaa sitten kysellä sieltä päin niin tulee niin kuin he haluavat. Joo, spesiaalijutut ja illan kulku on syytä selvittää hyvissä ajoin (= vastuu viihteestä!) kun mennään vetämään jotain privakeikkaa, häitä tms. Kyseessä lienee versio rusettiluistelusta jossa jokaisella osallistujalla on numero jolle on pari, miehille siniset, naisille punaiset rusetit joten hidasta mutta tanssittavaa musaa jotta kerkeävät löytämään parinsa. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |