kalmi 12.07.2024 17:06:30 | |
---|
Löytyisikö nuottia biisiin Satu kaunis rakkauden, sen on laulanut ainakin Kikka. Olisin kiitollinen jos postilaatikkoon tipahtaisi nuotti mikko@kalliomaa.fi Jään odottelemaan! |
lmfjuv3 13.07.2024 15:51:23 (muokattu 13.07.2024 15:56:41) | |
---|
Löytyisiköhän nuottia lauluun Sinulle vain (esittänyt Jussi Lammela/Finlanders joskus 1980-luvun alkupuolella ja nyt myöhemmin 2000-luvulla Jukka Lampela). Säveltäjä on luullakseni Markku Anttila. Huom! Paula Koivuniemellä taitaa olla saman niminen laulu, mutta Sivosen sävellys, sitä en etsi. Jos löytyisi versio missä melodia ja soinnut... Kiitos mahdollisesta avusta, Jukka juketsu38@gmail.com |
Qsine 20.07.2024 17:26:58 | |
---|
Hei. Korsuorkesterin Perunan kukkiessa pyysivät. Olisin iloinen ja kiitollinen, mikäli nuotti Teidän kauttanne järjestyisi. Erinomaista kesän jatkoa toivottaen janne Kuusinen janne.kuusinen@iki.fi http://www.jannekuusinen.net http://jannekuusinen.blogspot.fi http://shitegeistcomics.blogspot.fi www.google.com/+JanneKuusinen http://www.mikseri.net/user/Qsine https://twitter.com/Janne6nen |
artope 20.07.2024 22:22:28 (muokattu 20.07.2024 23:20:41) | |
---|
Qsine: Hei. Korsuorkesterin Perunan kukkiessa pyysivät. Olisin iloinen ja kiitollinen, mikäli nuotti Teidän kauttanne järjestyisi. Erinomaista kesän jatkoa toivottaen janne Kuusinen janne.kuusinen@iki.fi Mulla saattaisi olla. Tsekkaan lähihetkinä. Edit. Potut nostettavissa "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
olmiolmi 23.07.2024 15:11:56 (muokattu 27.07.2024 20:00:16) | |
---|
Heippa kaikki, mahtaisko keneltäkään löytyä lead sheetiä (melodia + soinnut riittäis) näppärään pikkuvalssiin Meren aalloilla, säveltäjä P. Marttinen ? Levyttänyt ainakin Jungmannit. Sanat alkaa: Meren aalloilla oon syntynyt alla loistavan etelän kuun... ja kertsi: Siks merta, merta mä ain rakastan, sen sielusta lohdun mä saan ... Etukäteen kiittäen Olli olli.ovaska@kolumbus.fi PS: Ismolta tuli laadukas lappu, kiitokset siitä ! |
Prophet 04.08.2024 12:08:08 | |
---|
Kuka täällä tietäisi jotain Yamaha Tyros 5:n flash-muistin asennusongelmasta? |
Musamakke 10.08.2024 21:17:19 | |
---|
Löytyisikö jostain A.Aallon rytmiorkesterin kappaleeseen Tähdet meren yllä nuottia? Jos löytyy voisi laittaa meiliin markusvilja@gmail.com, kiitos. |
artope 12.08.2024 08:39:10 | |
---|
Musamakke: Löytyisikö jostain A.Aallon rytmiorkesterin kappaleeseen Tähdet meren yllä nuottia? Jos löytyy voisi laittaa meiliin markusvilja@gmail.com, kiitos. Löytyy ja laitettu. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
olmiolmi 12.08.2024 15:45:19 (muokattu 12.08.2024 15:46:21) | |
---|
Heippa kaikki, 60-luvulla tuli radiosta sarja jännityskuunnelmia nimellä Hyvää iltaa, nimeni on Cox. Sarjan tunnari oli foxi, joka alkoi vihellettynä, suomalaisella levytyksellä sen vihelsi Erkki Ertama, Kalevi Hartin orkka säesti. Kappale oli nimeltään Cox-trot tai saksalaisittain Cox-trott, säveltäjä Hans-Martin Majewski. Olisko kenelläkään lead sheetiä tuohon ? Etukäeen kiittäen Olli olli.ovaska@kolumbus.fi |
ekomerja 12.08.2024 19:48:56 | |
---|
Hei! Löytyisikö joltakin nuotit valssiin: Vuosien jälkeen Harmonikkaa soittelen. Olisin valtavan kiitollinen, jospa joku lähettäisi ne minulle sähköpostiin tai kertoisi mistä voisin ne löytää!? merja.saura.5@gmail.com |
lmfjuv3 22.08.2024 16:38:55 | |
---|
Terve! Satuin katsomaan telkkarista pari iltaa sitten Kaurismäen elokuvan Kauas pilvet karkaavat. Totuttuun tapaan elokuvassa oli pari musiikkiesitystä, yksi niistä oli Markus Allanin laulama Kohtalon tuulet. Yritin löytää netistä siihen nuottia, mutta ei löytynyt, kenties vika on etsijässä. Säveltäjä on luullakseni Taisto Wesslin. Olisiko jollakin nuottia tähän mielestäni hienoon hitaaseen valssiin? Kiitos paljon, jos löytyy, osoite juketsu38@gmail.com Jukka |
marpula 23.08.2024 00:17:26 (muokattu 23.08.2024 00:21:02) | |
---|
lmfjuv3: Terve! Satuin katsomaan telkkarista pari iltaa sitten Kaurismäen elokuvan Kauas pilvet karkaavat. Totuttuun tapaan elokuvassa oli pari musiikkiesitystä, yksi niistä oli Markus Allanin laulama Kohtalon tuulet. Yritin löytää netistä siihen nuottia, mutta ei löytynyt, kenties vika on etsijässä. Säveltäjä on luullakseni Taisto Wesslin. Olisiko jollakin nuottia tähän mielestäni hienoon hitaaseen valssiin? Kiitos paljon, jos löytyy, osoite juketsu38@gmail.com Jukka Julkaisussa: Kauniita kappaleita ja rattoisia ralleja / sävellykset Taisto Wesslin ; sanoitukset Pauli Ylitalo, Tämä olisi ainakin Kansalliskirjastossa Helsingissä. Heidän nettisivuillan sanotaan, että se on tilattavissa lukusalikäyttöön.. Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse! |
lmfjuv3 23.08.2024 16:39:34 | |
---|
marpula: Julkaisussa: Kauniita kappaleita ja rattoisia ralleja / sävellykset Taisto Wesslin ; sanoitukset Pauli Ylitalo, Tämä olisi ainakin Kansalliskirjastossa Helsingissä. Heidän nettisivuillan sanotaan, että se on tilattavissa lukusalikäyttöön.. Kappas vaan, olin unohtanut tarkistaa FINNA palvelusta, löytyykö sitä ylimalkaan kirjastoista. Olin jo yhteydessä omaan kotikirjastooni, maanantaina saan tiedon miten nuotin saaminen onnistuu kaukolainauksena ja mitä se maksaa. Muistelen, että joskus olen maksanut siitä 6 €. Kiitos hyvästä vinkistä! Jukka |
arto salomäki 07.09.2024 15:46:54 | |
---|
löytyisikö keneltäkään technics KN 3000:n suomenkielistä käyttöohjetta? Olisin valmis maksamaan siitä 100 euroa. T. Arto Salomäki 040-7434504 Parkano. |
JLord 11.09.2024 15:51:34 (muokattu 13.09.2024 15:52:20) | |
---|
Jos löytyy Markku Aron Käsi kädessä -kappaleen lappu, niin kiitollisena otetaan vastaan. |
ilimari 15.09.2024 16:14:02 | |
---|
Onko kappale Mies ja haitari tuttu? Onko nuottia saatavilla? |
Hei, löytyisikö jonkinlaista nuottia Veikko Samulin säveltämään kappaleeseen Tule lähemmäksi. Esittää ainakin Finlanders, Timo Tervo. Jos löytyy niin vois lähettää : hartsa.mattila@gmail.com. Kiitoksia etukäteen ! |
WanhaWetäjä 20.09.2024 12:34:49 | |
---|
harma: Hei, löytyisikö jonkinlaista nuottia Veikko Samulin säveltämään kappaleeseen Tule lähemmäksi. Esittää ainakin Finlanders, Timo Tervo. Jos löytyy niin vois lähettää : hartsa.mattila@gmail.com. Kiitoksia etukäteen ! Gm versio läks postiisi, tsekkaa tuliko perille. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
harma 20.09.2024 17:28:54 | |
---|
WanhaWetäjä: Gm versio läks postiisi, tsekkaa tuliko perille. Perille tuli, kiitoksia ! |
PolvinenEeli 27.09.2024 23:03:39 | |
---|
Moi, Mistä näitä yölintu- nuotteja löytäis? Haave olis saada bändi kasaan ja jopa esiintyä. Et jos jollain löytyy ihan mitä vaan niin minulle maistuu. Jospa on ihan oikea palsta |