Aihe: Tubettajat
1 2 3 4 5 6 7
Danko
13.09.2024 03:00:01

Danko: mp Meemitalosta? Santtu poltti itsensä loppuun alkumetreillä ja loput jätkät Niko ja Veetu ovat melko rasauttavaa seurattavaa... tytöt sen sijaan viihtyvät uimapuvuissa.

jätän tämän vain tähän: https://www.ruutu.fi/ohjelmat/ella-ja-helmi-irl-paras-kesa-ikina
"Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko
Ed_Guy
15.09.2024 12:38:25
Itse seuraan Lakkoa. Tulee aina uudet videot katsottua. Noh sitte jos joku muksu katsoo paqpaa niin tulee jäätyä tillottamaan Itsekkin.
En jaksa.
mpekkanen
14.02.2025 16:05:25
En tiedä, onko oikea ketju, mutta tuli Youtubessa ohimennen vastaan Sara Forsbergin joku video ja tuli mieleen, että mihinkä tämä henkilö on kadonnut? Joskus 10 vuotta sitten oli joka telkkariohjelmassa ja nyt ei ole näkynyt enää vuosiin. Vaikka asialla ei ole minulle suurta merkitystä, niin mikäköhän on syy siihen, ettei enää ole julkisuudessa vai seuraanko vain vääriä sivuja ja ohjelmia?
Vaihtovirta
14.02.2025 17:12:46
mpekkanen: En tiedä, onko oikea ketju, mutta tuli Youtubessa ohimennen vastaan Sara Forsbergin joku video ja tuli mieleen, että mihinkä tämä henkilö on kadonnut? Joskus 10 vuotta sitten oli joka telkkariohjelmassa ja nyt ei ole näkynyt enää vuosiin. Vaikka asialla ei ole minulle suurta merkitystä, niin mikäköhän on syy siihen, ettei enää ole julkisuudessa vai seuraanko vain vääriä sivuja ja ohjelmia?

Joku radiojuontaja tuo taitaa nykyään olla..En kyllä muista millä kanavalla.
Danko
14.02.2025 17:13:50

mpekkanen: ei ole näkynyt enää vuosiin

Radio HitMixiä juontaa.
"Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko
mpekkanen
14.02.2025 17:26:37
Danko: Radio HitMixiä juontaa.

Ok. Minä kun en kuuntele ollenkaan radiota, niin tätä en tiennyt.
Kummiseta
14.02.2025 22:02:51
Mina teen parhaani edustaakseni tubessa Suomilaista kulttuuria, ja Suomea asuinmaana. Videot voi olla paskoja, mutta onpa ainakin autenttista.
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)