KurjaHippi 12.09.2024 23:57:19 | |
---|
Siis, miten helvetissä tämän sais toimimaan? Mulla on liuta adaptereita, joilla tätä kikkailla, mutta ei toimi. Ainoastaan, jos headsetin TRRS:n laittaa 6.3mm TRS adapteriin toimii, mutta sitten ei tosiaan saa irti audiota kuulokkeista. Mitä en tajua? |
Danko 13.09.2024 01:41:25 | |
---|
"Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
KurjaHippi 13.09.2024 15:00:40 | |
---|
Itse asiassa mulla on juurikin koneessa kiinni tämä tuollaisella jakajalla. Pinkki mikki-inputissa ja audio vihreässä, ja toimii. Tuota pinkkiä nimenomaan oon yrittänyt äänikorttiin laittaa kiinni 6.3mm monoadapterilla, mutta ei toimi. |
KurjaHippi: monoadapterilla Pinkissä liittimessä kulkee vain kaksi johdinta, vaikka päässä on stereoplugi. Adapteri todennäköisesti oikosulkee ringin sleeveen. "Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
Pauli Lappalainen 13.09.2024 18:44:17 | |
---|
Millainen mikki headsetissä on, dynaaminen vai joku elektreettikapseli? Äänikortin mikkiliitin syöttää elektreetin tarvitseman n. 5V:n jännitteen. Mihin vehkeeseen olet mikkiä kutkemässä? |
KurjaHippi 13.09.2024 20:48:55 | |
---|
Pauli Lappalainen: Millainen mikki headsetissä on, dynaaminen vai joku elektreettikapseli? Äänikortin mikkiliitin syöttää elektreetin tarvitseman n. 5V:n jännitteen. Mihin vehkeeseen olet mikkiä kutkemässä? En löytänyt tuosta mitään tietoa, mutta veikkaisin, ettei ole dynaaminen. Kuitenkin aika perus peliheadset. Ja luultavasti tuo 5V:n jännite sitten on tässä se tekijä, jota en tajunnut. Mutta Behringerin USB-äänikorttiin yritin kytkeä. Malli tarkalleen UMC1820. |