McNulty 27.08.2024 00:26:46 | |
---|
20 vuotta vanha korealainen Tokai ja nyt vaan tonnin! https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1942503 En tiedä, onko tässä painovirhe. Vai pilvilinnoja? Vai mikä on homman nimi... mutta tuolla tonnilla saa jo aika mukavan japanilaisen Tokai Love Rockin. LS95, LS100 jne. Tuollaisen korealaisen Tokain arvo on joitakin satasia + edullinen laukku. Tonnia se nyt kuitenkaan EI ole. moving in stereo |
trih 27.08.2024 01:04:09 | |
---|
McNulty: 20 vuotta vanha korealainen Tokai ja nyt vaan tonnin! https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1942503 En tiedä, onko tässä painovirhe. Vai pilvilinnoja? Vai mikä on homman nimi... mutta tuolla tonnilla saa jo aika mukavan japanilaisen Tokai Love Rockin. LS95, LS100 jne. Tuollaisen korealaisen Tokain arvo on joitakin satasia + edullinen laukku. Tonnia se nyt kuitenkaan EI ole. Olisko joku 350 e linjassa. MIJ tosiaan on tuota hintaluokkaa, ainakin pyynneiltään. libera te tutemet ex inferis |
ak69 31.08.2024 17:03:10 | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1943430 Pitkän mietinnän jälkeen väittäisin kyllä, että pikkasen positiivinen hinta-arvio omasta luutusta. Se nimmmari ei niin paljoa sitä soundia kuitekaan paranna, että siitä kannattaisia toista tonnia maksaa? Varmaan muuten ihan hyvä soitin kuitenkin. |
Gary the pine 06.09.2024 21:21:12 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
trih 06.09.2024 21:29:09 | |
---|
Gary the pine: On kyllä älyttömän vaikeeta ymmärtää tilaajan mielenmaisemaa. Miksi pitää mennä wood library-osastolle jos sen kannen päälle kuitenkin vedetään joku metalliväri? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1942960 Tämä. Ei tavan inehmo ymmärrä. libera te tutemet ex inferis |
L.H 06.09.2024 21:49:55 | |
---|
Gary the pine: On kyllä älyttömän vaikeeta ymmärtää tilaajan mielenmaisemaa. Miksi pitää mennä wood library-osastolle jos sen kannen päälle kuitenkin vedetään joku metalliväri? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1942960 Eiköhän korina ole tuossa se juttu. Kansihan on samaa tavaraa mitä perusmalleissakin. |
mpekkanen 06.09.2024 22:09:21 | |
---|
Noin kallis kitara kun maalataan uudestaan, niin siinä heittää samalla roskiin ison nipun rahaa. Mutta on kai se hyvä näyttää köyhille, että varaa on... |
trih 06.09.2024 22:25:13 (muokattu 06.09.2024 22:26:04) | |
---|
mpekkanen: Noin kallis kitara kun maalataan uudestaan, niin siinä heittää samalla roskiin ison nipun rahaa. Mutta on kai se hyvä näyttää köyhille, että varaa on... No onhan se kiva näyttää, että pinkkaa on. Nyt tarvis jonkun PRS-asiantuntijan arvioimaan tilanne. Oma mielipide on kuten yllä mainittu. Oma pinkka niin olematon, että ei pelkoa, että edes harkitsisin. libera te tutemet ex inferis |
L.H 06.09.2024 22:48:25 | |
---|
mpekkanen: Noin kallis kitara kun maalataan uudestaan, niin siinä heittää samalla roskiin ison nipun rahaa. Mutta on kai se hyvä näyttää köyhille, että varaa on... Vähän epäilen, että tuollaisen ostaja ei kyllä ensimmäiseksi suunnittele mitään uudelleen maalausta. |
erty 06.09.2024 22:56:19 | |
---|
Onks tää nyt jotain trollausta taas :D Ja miettikää jos ois vielä loimua kannessa ja väri vedetty päälle. Huhhuh kyllä harmittaa. Ja ne vanhat goldtop lespat missä on nätti loimu maalin alla, aiaiai kun sattuu ajatella. |
trih 06.09.2024 23:34:48 | |
---|
erty: Onks tää nyt jotain trollausta taas :D Ja miettikää jos ois vielä loimua kannessa ja väri vedetty päälle. Huhhuh kyllä harmittaa. Ja ne vanhat goldtop lespat missä on nätti loimu maalin alla, aiaiai kun sattuu ajatella. Onhan niistä tehty pinkkatyypeille reproja. En ymmärrä pointtia. Olisiko joku stara sellaisella sitten soitellut? libera te tutemet ex inferis |
erty 07.09.2024 09:27:08 | |
---|
trih: Onhan niistä tehty pinkkatyypeille reproja. En ymmärrä pointtia. Olisiko joku stara sellaisella sitten soitellut? Pointti lienee se ettei torilla kannata myydä arvokkaita kitaroita markkinahintaan ellei oo valmis et joutuu tähän ulknaketjuun. |
Penasol 07.09.2024 09:49:02 (muokattu 07.09.2024 09:49:59) | |
---|
erty: Onks tää nyt jotain trollausta taas :D Ja miettikää jos ois vielä loimua kannessa ja väri vedetty päälle. Huhhuh kyllä harmittaa. Ja ne vanhat goldtop lespat missä on nätti loimu maalin alla, aiaiai kun sattuu ajatella. Toki loimupuun voisi käyttää johonkin muuhun. Sen visuaaliset ominaisuudet menevät tavallaan hukkaan maalin alla, mutta jos itse löytäisin erittäin loimuisan kitaran joka olisi niin hyvä käteen, että olisin vakuuttunut sen olevan ns. loppuelämän soitin, niin saattaisin hyvinkin pistää maalit pintaan. Maltillinen loimu voi olla visuaalisesti miellyttävä, mutta äärimmäisen vahva loimupinta tekee kitarasta minun silmään mauttoman näköisen. Sattuu aivoon katsella sellaista. Makuja on erilaisia. Ei muuta sanottavaa. |
ituvirtanen 07.09.2024 11:13:48 | |
---|
Penasol: ...mutta jos itse löytäisin erittäin loimuisan kitaran joka olisi niin hyvä käteen, että olisin vakuuttunut sen olevan ns. loppuelämän soitin... Tämä lohkaisu lienee tarkoitettu vitsipalstalle? Jostain löytyisi se pyhä Graalin malja? Kukaan täällä moista usko. Pannaan tämä vaikka perjantai-illan piikkiin. |
Penasol 07.09.2024 11:26:59 (muokattu 07.09.2024 11:29:08) | |
---|
ituvirtanen: Tämä lohkaisu lienee tarkoitettu vitsipalstalle? Jostain löytyisi se pyhä Graalin malja? Kukaan täällä moista usko. Pannaan tämä vaikka perjantai-illan piikkiin. Mikä tässä on epäuskottavaa? Se, että soi omistaa soittimen pitkään vai se, etten pidä kaikista loimupuista? Aria Pron:n olen omistanut jo n. 20 vuotta. Yli puolet elämästäni. Ei ole aikomusta myydä. Esteve taas ollut toistakymmentä vuotta. Ei myyntiaikeita. No joo, tais olla huumorija. Tottahan se on, ettei noita loppuelämän soittimia taida paljoa tapahtua, mutta meikä kiintyy esineisiin joskus tarpeettomankin kovasti. Ei muuta sanottavaa. |
Gary the pine 07.09.2024 13:28:44 | |
---|
erty: Onks tää nyt jotain trollausta taas :D Ja miettikää jos ois vielä loimua kannessa ja väri vedetty päälle. Huhhuh kyllä harmittaa. Ja ne vanhat goldtop lespat missä on nätti loimu maalin alla, aiaiai kun sattuu ajatella. No mun osalta ei ollu trollausta, ihmettelin vain sitä että miksi mennään wood library kataloogiin, josta normaalisti haetaan kaunista puuta runkoon ja kanteen, kun kuitenkin valitaan viimeistelyksi peittomaali jonka alle käy minkänäköinen takkapuu tahansa. Se oli se mun pointti. Tulin, näin, paskoin housuun. |
Cosmic Ted 07.09.2024 13:56:22 | |
---|
Penasol: Mikä tässä on epäuskottavaa? Se, että soi omistaa soittimen pitkään vai se, etten pidä kaikista loimupuista? Aria Pron:n olen omistanut jo n. 20 vuotta. Yli puolet elämästäni. Ei ole aikomusta myydä. Esteve taas ollut toistakymmentä vuotta. Ei myyntiaikeita. No joo, tais olla huumorija. Tottahan se on, ettei noita loppuelämän soittimia taida paljoa tapahtua, mutta meikä kiintyy esineisiin joskus tarpeettomankin kovasti. Pitää olla kunnollinen kamarunkku, että ymmärtää vitsin. Mullakin romu kiertää lahjakkaasti ja "täydellinen" siirtyy nopeasti torille. Jonkin sortin mielenterveysongelma selkeästi. Vanha Tokai-strato on kulkenut kuitenkin mukana 16-vuotiaasta. Riittävän mojova, koska 7-logo eikä parempaa ole löytynyt. Yhtä hyviä on kyllä ollut jokunen, mutta... |
erty 07.09.2024 14:00:59 | |
---|
Gary the pine: No mun osalta ei ollu trollausta, ihmettelin vain sitä että miksi mennään wood library kataloogiin, josta normaalisti haetaan kaunista puuta runkoon ja kanteen, kun kuitenkin valitaan viimeistelyksi peittomaali jonka alle käy minkänäköinen takkapuu tahansa. Se oli se mun pointti. Lähinnä viittasin tohon jälkikeskusteluun pinkkatyypeistä ja uudelleenmaalauksesta (mistähän tääkin ajatus tuli?). Mut kuten aiemmin jo todettua niin se on se korina mikä on haluttua just nyt. |
Laulava Kylätohtori 07.09.2024 14:02:36 | |
---|
ituvirtanen: Tämä lohkaisu lienee tarkoitettu vitsipalstalle? Jostain löytyisi se pyhä Graalin malja? Kukaan täällä moista usko. Pannaan tämä vaikka perjantai-illan piikkiin. Yritätkö nyt väittää, että olen toista kymmentä vuotta turhaan hakenut sellaista? Seuraavaksi varmaan väität, ettei graalin malja säröpedaalia ole olemassa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Laulava Kylätohtori: Yritätkö nyt väittää, että olen toista kymmentä vuotta turhaan hakenut sellaista? Seuraavaksi varmaan väität, ettei graalin malja säröpedaalia ole olemassa. EHX Holy Grail menee muuten särölle kun tuuttaa tarpeeks isoo signaalia sisään ;o) |