https://muusikoiden.net/beta.php |
shuffle 03.09.2024 21:01:41 | |
---|
Kefiiri: Ultra Bra -ryhmä on niin fiksua, että ne halutessaan voivat tehdä nolonkin paluun ja kääntää sen sitten edukseen :) Totta, heh. UB voi vain voittaa! :) No tosin kuten jo sanoinkin aiemmin, niin stadionkeikka ajatuksena tuntuu omasta mielestä jotenkin vähän yliampumiselta tämän yhtyeen ollessa kyseessä, mutta mikäs siinä sitten jos kansa maksaa ja kyllä UB varmaan kerran stadionin täyttäisi. Aika on nyt vähän toinen kuin 2017. Nordis tuntuisi paremmin sopivalta UB:eelle jotenkin. Lippujen hinnat ovat nousseet, olin Hartsulla katsomassa kahdesti, ja liput olivat halvempia kuin nyt PMMP-liput. Hartsu toimi bändille keikkapaikkana hyvin. Iso, mutta riittävän intiimi. Vieläkö lähtee Antilta "Kahdeksanvuotiaana"? :) Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
HaloOfFlies 04.09.2024 15:46:29 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
shuffle 04.09.2024 16:11:55 (muokattu 04.09.2024 16:13:22) | |
---|
Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
Humanoid 05.09.2024 11:28:02 | |
---|
https://yle.fi/a/74-20109492 Ultra Bran paluu käynnistyy jo huomenna perjantaina, kun yhtye julkaisee ensimmäisen uuden kappaleensa yli 20 vuoteen. Kerkko Koskisen säveltämän Aarre-nimisen biisin on sanoittanut Samuli Putro. Odotan mielenkiinnolla. |
Kefiiri 05.09.2024 12:03:10 | |
---|
En ole musiikin asiantuntija. |
trih 05.09.2024 12:04:52 (muokattu 05.09.2024 12:11:51) | |
---|
E: Löysin tiedot linkistä Viimeiset hetket rahastaa. Mutta jos jengi diggaa niin sehän on ihan oikein. Kyllä sieltä voi tulla stadionkeikkoja 10 v päästäkin. Itse en maksaisi tämän näkemisestä mitään, koska viimeksi näin ilmaiseksi Kaisaniemessä ja se riitti :D libera te tutemet ex inferis |
lapio 05.09.2024 15:24:28 (muokattu 05.09.2024 15:24:57) | |
---|
No kiva, että tulee edes uusi biisi, eikä ihan pelkkä rahastuskiertue. Sen edellisen kiertueen ilosaaren keikka oli kyllä ihan hyvä. |
shuffle 05.09.2024 16:36:43 | |
---|
Humanoid: https://yle.fi/a/74-20109492 Odotan mielenkiinnolla. Kyllä. Vähän kahtalaisen fiilikset. Hieno juttu että tekevät uutta ja jos Sinnemäki on pakko korvata, niin yksi parhaista vaihtoehdoista siihen on Putro kieltämättä. Toisaalta Sinnemäen (ja parin muunkin) tekstitystyyli on hyvin vahva osa Ultra Bran tyyliä. Sitä naivistista realismia on aika vaikea korvata, suora plagiointi ei ehkä toimi. Antaa Samulin yrittää. Täydestä sydämestäni bändille suon uudet tulot näinä spotifyaikoina, heitä on niin monta ettei edes stadionkeikasta välttämättä mitään hurjia summia jää per nenä kaikkien verojen ja stadikan valtavien kulujen jälkeen. Sillä rahalla on toistakymmentä jakajaa bändissä. Itse en tiedä, lähdenkö keikalle. Näin bändin monta kertaa jo silloin alkuaikoina. Teen ehkä samoin kuin Hartsunkin keikkojen kanssa, eli ostan lipun torilta paria päivää ennen. Toisen Hartsun keikan kanssa meni vähän tiukalle, tavattiin myyjän kanssa steissillä about puoli tuntia ennen keikan alkua. Se oli halpa lippu. Siitä suoraan Pasilan junaan, ehdin ennen alkua tuoliin. Toisen keikan lipun ostin hyvissä ajoin ihan suoraan itse. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
McNulty 05.09.2024 19:54:53 | |
---|
shuffle: Kyllä. Vähän kahtalaisen fiilikset. Hieno juttu että tekevät uutta ja jos Sinnemäki on pakko korvata, niin yksi parhaista vaihtoehdoista siihen on Putro kieltämättä. Toisaalta Sinnemäen (ja parin muunkin) tekstitystyyli on hyvin vahva osa Ultra Bran tyyliä. Sitä naivistista realismia on aika vaikea korvata, suora plagiointi ei ehkä toimi. Antaa Samulin yrittää. Kansa, jonka lompsasta rahat viedään? moving in stereo |
Bongowing 05.09.2024 20:04:24 | |
---|
Putro ei ole huono valinta ekan sinkun sanoittajaksi markkinahypemielessäkään. https://muusikoiden.net/beta.php |
Kefiiri 05.09.2024 20:23:27 | |
---|
McNulty: Kansa, jonka lompsasta rahat viedään? Ei niitä rahoja väkisin kenenkään lompsasta viedä eikä ketään väkisin stadionille raahata :) En ole musiikin asiantuntija. |
trih 05.09.2024 20:56:47 | |
---|
Olin jo ehtinyt unohtaa, että Sinnemäki sanoitti aikoinaan :D Putro on varmasti samanhenkinen sanoittaja. Putrolla on varmaan käynyt pää kuumana kun on tätä tehnyt. libera te tutemet ex inferis |
Kefiiri 05.09.2024 21:00:44 (muokattu 06.09.2024 05:51:17) | |
---|
Äh, turha märinä pois. En ole musiikin asiantuntija. |
KMT 06.09.2024 08:04:24 | |
---|
|
trih 06.09.2024 08:10:35 | |
---|
KMT: Tässä uusi biisi: https://www.youtube.com/watch?v=M0foIITQ2CA Omalla kohdalla on nähtävästi ajanut aika vahvasti ohi tästä. Oli aikansa ilmiö, mulle tää retroilu ei enää toimi ja tää biisi oli muutenkin keskiverto. Hauskaa iltaa vaan niille ketkä menee stadikalle. libera te tutemet ex inferis |
Dirtyh 06.09.2024 08:53:42 | |
---|
Linkistä aukesi ensimmäisenä OP:n mainos, jonka otsikko oli "Meillä puhut asuontolainastasi oikean ihmisen kanssa". Ehdin jo miettimään, että siinäpä kantaa ottava nimi vasemmistolaisen bändin biisille. Itse biisi on kyllä mielestäni ihan kelpo. Ensin sitä mietti, että onko tämä Ultra Bra:n pastissi Ultra Bra:sta. Mutta miksi edes olettaa, että bändi kuulostaisi nyt muulta kuin miltä se on aina kuulostanut. Retroilua kyllä mutta kai tämä biisi olisi kuulostanut tältä jo 25 vuotta sitten. Sitä en ymmärrä miksi koko touhuun on lähdetty, kun kerran Sinnemäki ei ole ollut mukana. Tottakai aikoinaankin biiseillä oli muitakin sanoittajia mutta jos tarkoitus on alleviivata yhtyeen uraa niin, miksi tuoda mukaan sanoittajia, joita ei aiemmilla levytyksillä ole ollut. |
shuffle 06.09.2024 09:09:08 | |
---|
KMT: Tässä uusi biisi: https://www.youtube.com/watch?v=M0foIITQ2CA Ei tuo nyt hassumpi ollut, sellainen perusveto, albumiraita. Rima on niin korkealla. Laulut on miksattu ehkä himpun liian alas, tai sitten mulla on vain jo kuulovaurio ihmisäänen taajuuksilla. Vesireittejä-levyn rehevästä turbosoundista on pakitettu kuivaan Kaliforniaan. Hyvä teksti. Yksi kohta vähän särähti korvaan kyllä, se "joka ois pysyvää". Sinnemäki olisi kirjoittanut "joka olisi pysyvää", ainakin viimeisessä toistossa. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
kyseinen 06.09.2024 09:15:59 | |
---|
shuffle: Yksi kohta vähän särähti korvaan kyllä, se "joka ois pysyvää". Sinnemäki olisi kirjoittanut "joka olisi pysyvää", ainakin viimeisessä toistossa. Aijaijajai. Sinnemäki > Putro. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
trih 06.09.2024 09:50:06 | |
---|
shuffle: Ei tuo nyt hassumpi ollut, sellainen perusveto, albumiraita. Rima on niin korkealla. Laulut on miksattu ehkä himpun liian alas, tai sitten mulla on vain jo kuulovaurio ihmisäänen taajuuksilla. Vesireittejä-levyn rehevästä turbosoundista on pakitettu kuivaan Kaliforniaan. Hyvä teksti. Yksi kohta vähän särähti korvaan kyllä, se "joka ois pysyvää". Sinnemäki olisi kirjoittanut "joka olisi pysyvää", ainakin viimeisessä toistossa. Toi "olisi" on kyllä hyvä huomio. Aivan totta, niin se menisi. Jotenkin tää (pun intended) "nykykieli" välillä tökkii. libera te tutemet ex inferis |