Aihe: Mikä näistä
1 2 3
lurkki87
13.07.2004 21:58:19
Huomenna mennään katsomaan kitaroita ja sieltä voi ehkä tarttua soittovermeet mukaan jo silloin.Nämä kitarat minä siis ainakin testaan:
esp ltd viper 50
squier strato fat strat ja double fat
ibanez rg321
Tuo squier fat strat on ykkös vaihtoehto, mutta jos se ei tunnu hyvältä tai joku muu tuntuu paremmalta niin voi ostaa jonkun muun.Tuo läski strato on siinäkin mielessä hyvä, että jos vaikka ostan seuraavaksi jonkun hevikirveen, niin stratrolla voi sitten vedellä ne bluesit ja jazzit jos sille päälle sattuu. Ja vahvistimeksi tulee todennäköisesti roland cube 30.
Saakeli kun sormet oikeen syhyää ku tarttis päästä soittamaan.Taitaa taas tuo uuden kännykän osto lykkääntyä, mutta on se sen arvoistakin!
Niq
14.07.2004 00:03:10 (muokattu 14.07.2004 00:03:33)

Ei kannata yleistää noita kitaroita sen perusteella miltä ne näyttää, "hevikirves sopii vaan heviin ja strato sopii vaan rokkiin ja bluusiin" jne. Mun jacksonin "hevikepistä" (joka on muuten myynnissä torilla vinkvink ;)) lähtee soundit kyllä ihan jatsicleanistä ja bluuseista chuggachuggahevikomppiin.

Eri asia sitten kuka tuollaisella lähtisi bluesia keikalla soittamaan, mutta jos soitto on tarpeeksi hienoa, niin itse en ainakaan edes huomioi millä kitaralla sitä soitetaan, tosin rokkipoliisit saattaa älähtää kun onkin väärän genren keppi keikalla mukana. ;)

edit: yksi kirjain liikaa
I have a cunning plan
Kride2
14.07.2004 11:42:07
Jos hankit pedaalin niin tutustu Zoom 505 multiefektiin.Itse olen ollut tyytyväinen vaikka muista pedaaleista ei ole kokemusta.
-Efektiä laidasta laitaan
-Voit tehdä efektejä itse tai muunnella vanhoja
-Netistä löytyy täydelliset ohjeet tiettyjen efektien tekemiseen
-Pieni ja yksinkertainen
-Sisään rakennettu viritin
-Hyvä matkavahvistin (kuuloke johto kiinni ja ei muuta kuin soittelemaan)
-Hyvä hinta (100e)
-Kohinan vaimennin
Hintaan nähden hyvä mielestäni mutta suurta kokemusta minulla ei ole pedaaleista.
lurkki87
15.07.2004 15:59:18
Juu eli kaupasta mukaan tarttui squier fat strato ja hughes&kettner edition blue 15r.Mielestäni ihan hyvät vehkeet. straton väri on joku viininpunainen, mutta en löytänyt sellaista mistään netistä. Se on kuin petsattu eli puu näkyy sieltä alta ja siinä on musta pleksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)