Aihe: Samu (musa) : Tuhat sanaa
1
Demostudio
15.07.2004 13:22:54
Bändin nimi: Samu (musa)
Kappaleen nimi: Tuhat sanaa

URL: http://www.kolumbus.fi/samu.vatanen/tuhat_sanaa.mp3 (Mp3)

Kotipajani ensimmäinen tuotos. Ikivanha kappale, jonka päätin toteuttaa hankittuani kunnollisen äänikortin ja softan. Hankin digi002-rackin tasan viikko sitten. Laitteen mukana tuli Pro Tools -ohjelma, johon olen vasta tutustumassa. Minkäänlaista ennakkotuntemusta kyseisestä ohjelmasta ei ollut.

Soitan biisin kaikki soittimet itse. Rummut on äänitetty treenikämpällä konkkamikkiparilla sekä kahdella lähimikillä (toisella basari + toinen haitsun ja snaren välissä). Melko hiljaa kuuluva kitara on äänitetty Yamahan elektroakustisella suoraan linjaan. Loput on tehty kiippareilla.

Tiedän, etten hallitse miksausta vielä lainkaan. Tässä kappaleessa olenkin säätänyt lähinnä vain äänentasoja. Kuunteluna toimii vielä tällä hetkellä Sonyn melko huonot luurit :-)

Kiitoksia, jos viitsit tämän kuunnella, ja vielä suurempi kiitos, jos viitsit jotain kommentoidakin.
hemmo
15.07.2004 14:19:02

En kommentoi sangen Mikko Kuustosmaista-kipaletta tai sen tekstiä juurikaan. Sen sijaan lausun mielipiteenäni, että laulat ja soitat (noita kaikkia) hienosti. Olen snadisti kade. Onea!
Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"
Jalopeura
15.07.2004 17:35:01
Hyvä Samu, hyvän kuuloista kamaa!:) en tiennytkkään että soitat noinkin monta instrumenttia.
Notefix
15.07.2004 19:28:18

Jep se on helppoa kun sen osaa :) Hyvä Samu!

Mutta Mikko Kuustonen??!
My name is Baron, Notefix Baron "
musa
15.07.2004 21:43:39
Suuret kiitokset kaikille, jotka ovat tähän threadiin jotain kirjoittaneet. Laitoin tosiaan biisin tänne demopalstalle aivan hetken mielijohteesta. Ensin jopa vähän kadutti, mutta ei enää :-)

Mitä tulee tuohon mikkokuustomaisuuteen, niin ihan kohteliaisuutena kai sekin on otettava :) Loistava muusikko! Tosin en ole miehen musiikkia koskaan kuunnellut. Radiosta ainoastaan pari kappaletta joskus kuullut.
Edward
16.07.2004 15:19:28

Loistavaa. Kuuntelin viimeinki kunnon luureilla ton biisin, ja se hammondi kyllä tuo semmosen fiiliksen sinne että huhhuh..=) Muutenki biisi on ihan hemmetin kaunis eikä yhtään liian pitkä. Noi vajaat neljä minuuttia menee ihan siivillä!:O)
I'm just asking - Olen vain persekuningas
Jenka
18.07.2004 22:41:18

Nättiänättiä. Tuhat sanaa on nyt sitten saanut ihan sävelet. Kiva kuulla Kronikin solistilta vähän toisenlaistakin matskua, tälläistä rauhallisempaa. Koskettavaa. : )
MUISTA // KASTELE KUKAT / PESE PYYKIT / PELASTA MAAILMA / VIE ROSKAT
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt