trih 26.08.2024 15:39:39 (muokattu 26.08.2024 15:40:58) | |
---|
mpekkanen: Minusta nuo Mad Max elokuvat on just noin 10v tarkoitettu. Ei toimi enää täysi-ikäisenä. Toi ehkä johtuu siitä, että olet täysijärkinen, toisin kuin allekirjoittanut :D Siksi nuo uppoaa vanhanakin. T. Mad trih libera te tutemet ex inferis |
arppah8 26.08.2024 20:40:28 | |
---|
Henri Henri Olavi: Tykkäsin todella paljon Mad Maxista ja Mad Max 2:sta. Sen jälkeiset eivät ole kolisseet. Varmaan johtuen siitä, että ekan ja tokan näin lapsena ja silloin ne oli aivan upeita leffoja. No sitten. Itse taas en nuorena oikein innostunut noista MM-leffoista (en muista katsoinko orkkistrilogiasta yhtäkään edes kokonaan), mutta Fury Roadista tykkäsin kovasti. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Milkop 26.08.2024 20:44:01 | |
---|
Fury Road on taidetta. Ollaan vaikka lapsia sitten, ihan sama, mutta minä tykkään tuosta todella paljon. Harmi ettei Furiosa päässyt lähellekään edeltäjänsä tasoa, mutta aika mahdoton hommahan se olisi ollut. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Hetfield 26.08.2024 21:32:13 | |
---|
Milkop: Fury Road on taidetta. Ollaan vaikka lapsia sitten, ihan sama, mutta minä tykkään tuosta todella paljon. Harmi ettei Furiosa päässyt lähellekään edeltäjänsä tasoa, mutta aika mahdoton hommahan se olisi ollut. Furiosasta isoin miinus tulee cgi:stä, Fury Roadissa mielestäni oltiin sen kanssa maltillisempia, enemmän käytännön tehosteita. Toki ei se nyt muutenkaan niin hyvä ollut, mutta viihdyin oikein hyvin ja Hemsworthin hahmo oli kova. Alright, alright, alright! |
trih 26.08.2024 23:58:24 | |
---|
Joo Furiosassa aika paljon selkeää cgi:tä, mutta se oli vedetty niin överiksi, että mua ei haitannut. Ja komppaan tuota Hemsworthia ylemmässä kommentissa. Se ukko osaa vetää muutakin kuin Thoria ja toi sen hahmo on ristiriitainen, joka on aina hieno juttu pahishahmolle. libera te tutemet ex inferis |
Stoalainen 27.08.2024 16:23:06 | |
---|
arppah8: No sitten. Itse taas en nuorena oikein innostunut noista MM-leffoista (en muista katsoinko orkkistrilogiasta yhtäkään edes kokonaan), mutta Fury Roadista tykkäsin kovasti. Mad Max 2 on maailman paras jatko-osa. Voihan tuulikello sentään. |
Milkop 27.08.2024 16:56:27 | |
---|
Stoalainen: Mad Max 2 on maailman paras jatko-osa. Paitsi että se on Terminator 2. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
trih 27.08.2024 17:11:19 | |
---|
Asfalttisoturi on kyllä todella kova ja vaikuttanut todella paljon jälkeläisleffoihin. Itse olin liian nuori, niin en tiedä mitä sen ajan nuoret on tästä ollu mieltä. T2 on sitten sellainen pläjäys mikä pyyhki hetken pöytää kaikella muulla. Yksi mualimman cooleimmista leffoista. Ja GNR:n You Could Be Mine tietty. Täytyykin laittaa soimaan. libera te tutemet ex inferis |
Bongowing 27.08.2024 17:27:03 | |
---|
Ei minuakaan Fury Roadissa se rymistely kiinnostanut, mutta hyvä pieni scifitarina kivan näköisessä paketissa se oli. https://muusikoiden.net/beta.php |
Muovinen 27.08.2024 20:52:51 | |
---|
Tuli katseltua tuo Furiosa saaga kevyessä krapulassa reilu viikko sitten ja viihdyin kyllä. Pakko yhtyä tuohon CGI-hommaan sen verran, että se teki ison eron kun verrataan Fury Roadiin, jossa se oikeilla stunteilla pääosin toteutettu äksöni oli sellaisella tasolla, että sitä ihan hämmästeli. Leikkaus myös oli melekoisen tiukkaa. Tarinahan tässä oli aika paljon monipolvisempi, kun aikajanakin on pidempi ja se oli kiva kontrasti edelliseen. Jo Fury Roadissa mua jotenkin yllätti jotkut todella inhottavat kuvat irtoelimineen ja -raajoineen ja tässä se tuntui menevän pidemmälle. Esim sen linnoituksen lähellä maan alla olevan kivan pikku majan sisustus ja isäntäväki saivat mahan hieman kääntymään. Asfalttisoturissa kuoleminen oli vielä jotenkin tosi lohdutonta ja edelleen pistää sydämeen kun Warrior Woman saa tankkerin kyydissä nuolet vatsaansa, nyyh. Liekö vain nostalgiaa vai mitä, mutta Furiosassa kuoleminen on arkipäiväisempää. Sitä sattuu. En ole sinänsä mikään automies, mutta Dementuksen ajopeli oli aika pähee. |
trih 27.08.2024 21:07:53 | |
---|
Muovinen: En ole sinänsä mikään automies, mutta Dementuksen ajopeli oli aika pähee. Meinaatko sitä prätkävaljakkoa? Selvisi kuukletuksella, että se on Down Underissa ollut ihan juttu jo pitkään. https://www.youtube.com/watch?v=ddQVuhd7xLI libera te tutemet ex inferis |
arppah8 28.08.2024 09:38:49 (muokattu 29.08.2024 08:52:23) | |
---|
Milkop: Paitsi että se on Aliens. T2 ja Hellraiser 2 täydentävät top3-listan. E: Jos hypätään kakkososat yli niin Top5-listalle kuuluvat vielä Indy 3 ja DieHard 3. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Henri Henri Olavi 28.08.2024 10:51:08 | |
---|
arppah8: Aliens. T2 ja Hellraiser 2 täydentävät top3-listan. Goddamn right. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
Muovinen 28.08.2024 19:57:46 | |
---|
trih: Meinaatko sitä prätkävaljakkoa? Selvisi kuukletuksella, että se on Down Underissa ollut ihan juttu jo pitkään. https://www.youtube.com/watch?v=ddQVuhd7xLI Oho, no tuon historian vuoksi myös tuo on siisti juttu, mutta tarkoitin sitä korkeaa pickuppia, jolla taisi ajella siellä leffan loppupuolella. Jostain syystä tuon tyyliset vetoaa muhun. Mortan Joella taisi olla saman tyylinen Fury Roadissa. |
trih 28.08.2024 20:32:14 | |
---|
Muovinen: Oho, no tuon historian vuoksi myös tuo on siisti juttu, mutta tarkoitin sitä korkeaa pickuppia, jolla taisi ajella siellä leffan loppupuolella. Jostain syystä tuon tyyliset vetoaa muhun. Mortan Joella taisi olla saman tyylinen Fury Roadissa. Eli tää? https://www.reddit.com/r/MadMax/com … otos_of_dementus_6wheeler/#lightbox Mun suosikki taisi olla War Rig, jos ei sitä hetken aikaa pienessä kohtauksessa näkynyttä Pursuit Specialia lasketa mukaan. libera te tutemet ex inferis |
Oan 29.08.2024 11:17:30 | |
---|
Rakkautta ennen auringonlaskua on maailman paras jatko-osa. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Muovinen 29.08.2024 22:52:56 | |
---|
|
Oan: Rakkautta ennen auringonlaskua Goddamn right. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
dixi19 30.08.2024 01:45:17 | |
---|
Oan: Rakkautta ennen auringonlaskua on maailman paras jatko-osa. Ehkäpä samaa mieltä myös. Ja yksi parhaimmista leffatrilogioista koskaan. anomus.com |
trih 30.08.2024 02:21:20 | |
---|
libera te tutemet ex inferis |