Kissatäti 28.08.2024 22:08:31 | |
---|
Kuka tykkää tästä? https://www.youtube.com/watch?v=5SUSYlT_cgQTexas Hippie Coalition - Gunsmoke .... .... All my friends at the local bars Wanna be rock stars Ive got Masen Jars and Life scars Guitars! ... Ainakin tässä on asennetta "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Vittu minä kuolen tänne _ Antti Autio https://www.youtube.com/watch?v=eEasCC2nw98 Antti Aution ihanan vimmainen vittu minä kuolen tänne herätti kiinnostuksen miehen muutakin tuotantoa kohtaan. Erikoinen ja eklektinen. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Kissatäti 29.08.2024 16:13:14 | |
---|
Loney Dear - Hulls https://www.youtube.com/watch?v=JhNXsy050Xs Loney Dearin, joka on ruotsalaisen Emil Svanängenin käyttämä taiteilijanimi, kappale Hulls on hieno ja persoonallinen! Pidin sen minimaalisesta tyylistä ja jotenkin mieleeni tuli brittipop. Vangitseva biisi mitä pidemmälle kuuntelee. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Muovinen 29.08.2024 22:34:32 | |
---|
Kissatäti: Vittu minä kuolen tänne _ Antti Autio https://www.youtube.com/watch?v=eEasCC2nw98 Antti Aution ihanan vimmainen vittu minä kuolen tänne herätti kiinnostuksen miehen muutakin tuotantoa kohtaan. Erikoinen ja eklektinen. Tämä on hyvä mutta vähän vähemmän ahdistava versio tästä on Kaikki on hyvin, joka kulkee jokseenkin samalla vimmalla, mutta pienemmällä pauhulla. Mulla muuten hieman kahtiajakoinen fiilis Aution tuotannosta. |
Milkop 30.08.2024 07:30:18 | |
---|
Lisää Hannes-pullaa, ehkä se auttaisi. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Milkop 31.08.2024 13:55:18 (muokattu 31.08.2024 13:56:43) | |
---|
Surrealistic Pillow pyörii pitkästä aikaa vinyyliltä. Tämä on tosin joku saksittu Saksan painos, josta puuttuu biisejä. Eipä toisaalta montaa euroa maksanut. Sitten laitan Bonobon North Bordersin, lp:nä sekin. E:ikun tämä onkin englantilainen painos. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
krautio 31.08.2024 21:24:56 | |
---|
YUP Instrumental, mulle uppoaa tämä hyvin. Hey Ho, Let's Go! |
Kissatäti 05.09.2024 03:25:23 | |
---|
Astrud Gilberto The Astrud Gilberto Album(Verve Records, 1965) The Astrud Gilberto Album on brasilialaisen bossa nova -laulajan Astrud Gilberton esikoisalbumi, jonka Verve Records -levy-yhtiö julkaisi toukokuussa 1965. Albumi sijoittui Billboard 200 -musiikkilistan sijalle 41. Vuonna 2017 National Public Radio listasi albumin sijalle 73. 150 Greatest Albums Made by Women -listalleen 1960-luvun puolivälissä Verve Records ajatteli, että Astrud Gilberton aviomiehen Joao Gilberton ja saksofonisti Stan Getzin yhteistyö toisi brasilialaisen bossa novan joka sekoitti samban ja jazzin amerikkalaiseen kansantietoisuuteen. Getz/Gilberto-yhdistelmä oli hitti, mutta Astrudin ääni hauras, mutta viileä ja hienostunut laulaen "The Girl from Ipanema" nousi listan kärkeen ja nosti saamaan aikaan Bossa Novan villityksen. Hittikappaleen jälkeen Verve testasi tähtivoimaansa julkaisemalla The Astrud Gilberto Albumin ; pian Gilberton pehmeä ääni leijui esikaupunkien kodeissa ja uima-altaissa. Kappaleissa, kuten "Once I Loved", Gilberton ääni on melkein koskematon, kun hän laulaa "rakkaus on surullisin asia, kun se menee pois" viuluilla, huilulla ja herkillä lyömäsoundeilla. Kuitenkin hänen hillitty näiden sanojensa esittäminen tekee niistä entistä katkeransuloisempia. Vaikka Bossa Nova ja Gilberto eivät enää ole listan kärjessä, tämän albumin kappaleet, mukaan lukien "Agua De Beber" ja "Once I Loved", kestävät edelleen aikaa. Tällä hetkellä soi albumilta kappale - How Insensitive https://www.youtube.com/watch?v=g2atFg1OZ9k"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Kefiiri 05.09.2024 20:56:21 (muokattu 05.09.2024 20:58:40) | |
---|
Kissatäti: Astrud Gilberto The Astrud Gilberto Album(Verve Records, 1965) Astrud on paras. Aqua de beber on nerokkaimpia kappaleita ikinä. Jotain Verven kokoelmalevyä olen minäkin tällä viikolla kuunnellut. En ole musiikin asiantuntija. |
Epämuusikko 06.09.2024 11:46:54 | |
---|
Astrudilla ei voi pahasti pieleen mennä. Eilen kuuntelin paperilla pahaenteistä Astrud Gilberto & James Last Orchestra (vade retro!) -levyä, jossa kuitenkin on Astrudin bändi ja meininki, mukana päälleliimatut James Lastin torvet, aiheuttamatta kuitenkaan liikaa RTL-taputuksia tai muuta heppoista valkoisen keskiluokan roskaa. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
On Every Street 09.09.2024 05:17:02 | |
---|
Cat food, cat food, cat food, again! |
pehko 13.09.2024 14:14:24 | |
---|
Perseeni röpötystä vessassa. |
On Every Street 17.09.2024 01:30:57 | |
---|
Cat food, cat food, cat food, again! |
Kissatäti 17.09.2024 07:30:05 | |
---|
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Kissatäti 17.09.2024 17:05:58 | |
---|
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Epämuusikko 18.09.2024 07:51:57 | |
---|
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Kissatäti 18.09.2024 19:34:26 | |
---|
Epämuusikko: tsekkaappa semmoinen uusi vanhasieluinen laulaja kuin Samara Joy. Kiitos vinkistä Epämuusikko! Oikein hienoa laulantaa. Sopii illan tunnelmaan täydellisesti, leivon täällä herkkuja ja kuuntelen Samara Joyta!! "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Kissatäti 18.09.2024 19:43:23 | |
---|
On Every Street 19.09.2024 05:48:14 (muokattu 22.09.2024 02:30:36) | |
---|
---------------------------------------------- Cat food, cat food, cat food, again! |
Serviceman 21.09.2024 15:21:56 | |
---|
Tuulen huminaa! |