777 06.07.2004 12:11:57 | |
---|
Nyt kesällä tuntuu tulevan pelkästään tämmästä siirappia. Mut kaippa sitä syksyllä alkaa taas tulemaan niitä "kuole paska kuole" sanotuksia. Sininen Aurinko, sininen Kuu Kerto Sininen Aurinko laskee länteen vie mukanaan muiston sinusta läntiseen mereen sininen Kuu nousee idästä tuo toivon ajatellessani erästä A1 Tansseissa tytön yksin näin ja tanssiin minä hänet hain hän suostui kerran ja toisenkin mutta nimeänsä turhaan kyselin A2 Meillä oli siellä hauskaakin tyttö iloisesti nauroi niin häntä kesken tanssin suutelin sanoi älä enää koskaan tee noin A3 Siis en häntä enää suudellut tuli yö vaikka jatkui bailut mentiin järven rantaan istumaan toivoin että tänä yönä naisen saan B Vielä kerran hänet tanssiin hain kysyin mennäänkö jonnekkin kahdestaan vain hän vastasi sinun kanssasi en koskaan saan paremman milloin vaan lyötynä paikalta poistuin sillä häntä rakastin ja rakastan vieläkin lähdin rannalle itkemään Kerto Sininen Aurinko laskee länteen vie mukanaan muiston sinusta läntiseen mereen sininen Kuu nousee idästä tuo toivon ajatellessani erästä C On kuin taivas tunnettani kuvastaisi kuin se minua surussani säälisi kalliolla istun ja iltaruskon näen annan kastella itseni lempeän sateen Kerto Sininen Aurinko laskee länteen vie mukanaan muiston sinusta läntiseen mereen sininen Kuu nousee idästä tuo toivon ajatellessani erästä C On kuin taivas tunnettani kuvastaisi kuin se minua surussani säälisi kalliolla istun ja iltaruskon näen annan kastella itseni lempeän sateen ..Vielä joskus.. ..löydän jonkun.. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
777 11.07.2004 15:03:00 | |
---|
Ketään ei siis huvita vittuilla? Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
SSilver 13.07.2004 14:18:32 | |
---|
Ketään ei siis huvita vittuilla? No mitäpä tuossa olisi vittuilemista. Kaunistahan tuo on. Poika jätti karkkia!! |
kimple87 14.07.2004 01:13:08 | |
---|
oli kyllä ihan hieno, en ainakaan moittisi myydään: fender deluxe putkivahvistin |
Jazzgirl 15.07.2004 12:11:40 | |
---|
Tykkäsin! :) Tohonhan vois yrittää väsätä musat päälle! Ootko yrittäny? |
Tykkäsin! :) Tohonhan vois yrittää väsätä musat päälle! Ootko yrittäny? En vielä, kai siihen jotain voisi tehdä. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
markosh 20.07.2004 23:11:10 | |
---|
Miks tässä aurinko ja kuu on sinisiä?? Vai pitäiskö se tajuta rivien välistä. Oonko mä tyhmä vai?? |
777 26.07.2004 22:11:17 | |
---|
Miks tässä aurinko ja kuu on sinisiä?? Vai pitäiskö se tajuta rivien välistä. Oonko mä tyhmä vai?? No, sininenhän kuvaa surullista fiilistä, eli se sopii ainakin minun mielestäni biisiin. Yritän välttää kliseitä, enkä ainakaan ole kuullut tällaista ennen. Idea lähti siitä, kun luin yhtä kirjaa, jossa oli juttua sinisistä ja punaisista auringoista ja kuista. (siis näitähän on oikeasti ollut olemassa, kirja on erittäin luotettava) Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
ganesha 28.07.2004 07:08:50 | |
---|
sininen aurinko? olet poika tainnut erehtyä siellä sienimetsässä pahemman kerran! :D ne punalakkiset sienet, joissa on valkoisia pilkkuja EI oo ruokasieniä... "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
777 28.07.2004 15:07:34 | |
---|
sininen aurinko? olet poika tainnut erehtyä siellä sienimetsässä pahemman kerran! :D ne punalakkiset sienet, joissa on valkoisia pilkkuja EI oo ruokasieniä... En pidä sienistä, enkä ole viimeaikoina ollut metsässä. Ja näistä "väärän" värisistä auringoista sen verran, että luin jutun Tieteen kuvalehen julkaisemasta kirjasta. Eli jutun voi ottaa lähes todesta. Syyskuun 26. ja 30. päivän väliseltä ajalta vuodelta 1950 on kaikkialta Euroopasta silminnäkijähavaintoja ja yliopistoissa ja observatorioissa tutkittiin juttua, eli näin on todistetavasti tapahtunut. (tämä oli vain yksi esimerkki) Tähän tiedetään nykyään syykin: Kanadassa oli ollut vähän aikaisemmin valtavia metsäpaloja ja Pohjois-Amerikassa savu pimensi aamupäivän ajaksi auringon. Savu kohosi korkealle ilmakehään ja värjäsi auringon ja kuun valon. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |