Aihe: Daughters!
1
SiwamieS
14.07.2004 22:34:23 (muokattu 14.07.2004 22:35:07)
Kukaan perehtynyt kyseiseen orkesteriin? Varsin mainiota grindausöömitälietuuttausta tykittävät. Itse ainakin rakastuin välittömästi "Fur beach" -biisin kuultuani.. Mikä mainiointa, orkan sivuilla saa kuunneltua koko Canada songs -albumin streaminä.

www.wearedaughters.com
There's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life..
jukej
15.07.2004 00:31:35
olihan toi vitsi!?! ;)

no joo.. ei kyllä ollu mun tyyliä sitten alkuunkaan...
JUKERULESOK!
Lerneri
15.07.2004 07:16:33 (muokattu 15.07.2004 07:19:35)
Kukaan perehtynyt kyseiseen orkesteriin?

On. Hyvää muusiikkia. Jos et ole vielä Locustia kuunnellut, niin te se nyt.

http://www.epitaph.com/goodies/ecard.php?id=249
WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR.
Burner
15.07.2004 09:28:02
Kukaan perehtynyt kyseiseen orkesteriin? Varsin mainiota grindausöömitälietuuttausta tykittävät. Itse ainakin rakastuin välittömästi "Fur beach" -biisin kuultuani.. Mikä mainiointa, orkan sivuilla saa kuunneltua koko Canada songs -albumin streaminä.

www.wearedaughters.com

No itselle ei kyllä kolahtanut yhtään, on tuo Canada songs ollut levyhyllyssä jo useamman kuukauden mutta ei siitä oikein mitään saa irti.

Jenkeissähän tuntuukin olevan valloillaan trendi, että kaikki bändit yrittävät olla enemmän Dillinger escape plan kuin Dillinger escape plan itse (Daughters, Psyopus, Circle takes the square, ne kymmenet bändit mp3.comissa aikoinaan, jne). Erona vain se, että Dillinger escape planillä tosin homma pysyy kasassa ja muutenkin koherenttina, eikä biisi koostu siitä, että peräkkäin laitetaan mahdollisimman vaikeita, toisiinsa täysin sopimattomia osia.
Support your local deathcore dealer!! SCORCHED EARTH TACTICS
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)