Meizzi 04.12.2020 15:19:56 | |
---|
Hevijuri: Neljä vuotta sitten viimeisin kirjoitus :D Herätellääs vähän. Onko porukka kuunnellut paljon uutta Moment-albumia? Pitää myöntää tähän kärkeen että kuulin syksyllä ihka ensimmäisen biisin Dark Tranquillitylta, Phantom days. Jotenkin olen onnistunut tämän bändin ohittamaan. Tykkäsin kyllä kovasti, kuten myös parista myöhemmin julkaistusta sinkusta. Nyt olen pyöräyttänyt uuden levyn muutaman kerran ja itselle uppoaa kyllä mainiosti. Todella hyvältä kuulostaa laulaja, sekä ärinät että puhtaat. Ja mukavat melodiat on levyllä. Toki hirveästi ei ole mitään vertailupohjaa bändin muuhun tuotantoon vielä. Mutta pitää ottaa paljon kehuttu Atoma seuraavaksi työn alle. Joku kriitikko jossakin meinasi että piirun verran parempi olisi tämä uusi albumi mitä tuo edeltäjä. Että semmosta. Ehdoton suositus 2007 vuoden Fiction levylle. Äärimmäisen hyviä biisejä! |
Hevijuri 04.12.2020 18:50:27 | |
---|
Meizzi: Ehdoton suositus 2007 vuoden Fiction levylle. Äärimmäisen hyviä biisejä! Kiitos. Sen verran tähän bändiin tykästyin kahden viimeisimmän levyn perusteella, että kyllä tässä varmaan koko tuotanto tulee kahlattua läpi. |
mystinen metsätyömies 07.12.2020 18:41:08 | |
---|
Sitten joskus kun ajat on toisenlaiset suosittelen tämän poppoon katsastamista livenä. Melkosta timanttia. Erityisesti muutaman vuoden takainen Tampereen YO-talon veto (paikkaa tuntemattomille kerrottakoon, että kyseessä on erittäin pieni keikkamesta, lavan etureunan ja "hallin" takaseinän väliin ei paljoa yli 15 metriä liene mahdu) oli aivan mielettömän kova. Yks kovimmista mitä on tullut todistettua. |
Mikael Stannella pitää kiirettä, kun Cemetery Skyline pukkaa debyyttinsä ulos lokakuussa ja itse pääbändi DT:lta putkahti uusi levy ihan just nyt, oletteko jo kuunnelleet? Enforced Perspective https://www.youtube.com/watch?v=rEqZNc5pTcY on ainakin kova biisi. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Tuomoo 18.08.2024 00:47:11 | |
---|
carnation: Mikael Stannella pitää kiirettä, kun Cemetery Skyline pukkaa debyyttinsä ulos lokakuussa ja itse pääbändi DT:lta putkahti uusi levy ihan just nyt, oletteko jo kuunnelleet? Enforced Perspective https://www.youtube.com/watch?v=rEqZNc5pTcY on ainakin kova biisi. En ole bändin edesottamuksia seurannut sitten Fictionin, jotenkin jokin DT:ssä alkoi tökkiä jo tuolloin. Edellisen albumin koitin kertaalleen kuunnella, mutta jäi kesken. Tästä uudesta albumista tuli kuitenkin Spotifyssä ilmoitus vastaan, ja laitoin huvikseni perjantaina töissä taustalle soimaan. Ja huomasin, että tämähän kuulostaakin yllättävän hyvältä. Pitänee kuunnella toistekin, ja ehkä pitää kokeilla noita vuoden 2007 jälkeen ilmestyneitä albumeitakin ottaa haltuun. 19.2.2021 never forget |