Kassu 15.07.2004 10:09:04 | |
---|
Ihan nyt on pakko kysäistä, että mikä Popedassa tökkii monella? Sehän on sentäs suomi-rock-bändien joukossa yksi harvoista, joilla on oma linja pitänyt ja tyyli säilyy vaikka pumppu on kohta 30-vuotias. Niinpä. Ei mulla töki ainakaan. Costi on loistava. |
leather rebel 15.07.2004 11:53:52 (muokattu 15.07.2004 15:25:12) | |
---|
Joitain musiikityylejä ei voi yksinkertaisesti sietää; Poppipunkki, brittipoppi, amistekno, gangstaräppi, ska, dance-industrial, pissispoppi (Antti Tuisku yms.), pomppuhevi, nyky-suomi-iskelmä (levoton munkki...) jne... Helpompi näin, kuin luetella kaikki inhokkiartistini yksitellen. EDIT : noh, lisätään vielä erikoisinhokkeina Nirvana ja RHCP:n uudempi tuotanto. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Ultra Bra. Se on jotenkin suunniteltu mua vastaan, kun sen nimi jo aiheuttaa oksennusrefleksin. Kaikki ne puhallinsektiot ja stemmalaulut sanoituksineen on niin täydellisen ärsyttäviä, että ei voi uskoa todeksi. Ja jossain sanottiin Suomen suurimmaksi ROCK-yhtyeeksi, hah. Soolot on perseestä. |
lxi 15.07.2004 17:59:01 | |
---|
Ja jossain sanottiin Suomen suurimmaksi ROCK-yhtyeeksi, hah. Eikös siinä 12 jäsentä kuitenkin ollut... The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
cldron 15.07.2004 19:34:10 | |
---|
Lordi!! Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä... |
nikkane2 16.07.2004 11:15:05 | |
---|
Porukasta puuttui Tero Vaara. Saan näppylöitä tyypin nautamaisesta honotuksesta, ennalta arvattavista sävelkuluista ja laskelmoiduista sanotuksista. "Vielä on kesää jäljellä" kuuluu maailman paskimpien biisien top tenin huipulle. Ja ilmeistähän on, että sitä soitetaan maaliskuusta marraskuun viimeiseen aurinkoiseen pakkaspäivään. Suurlähettiläät on kanssa kieltämättä käsittämätöntä kuraa. Laulaja voisi olla herra vaaralle sukua, biisit ovat kliinisiä, pateettisia, turboahdettuja iskelmiä ja poppoossa on munaa vähemmän kuin sisareni 6-vuotiaassa tyttäressä. Nämä Negativet ja Uniklupit ja muut mukarock-bändit ovat niin hellyyttäviä, etten edes viitsi... Mutta täytyyhän teinitytöillä olla paheita (turvallisia). |
AP 16.07.2004 11:21:03 | |
---|
Porukasta puuttui Tero Vaara. Saan näppylöitä tyypin nautamaisesta honotuksesta, ennalta arvattavista sävelkuluista ja laskelmoiduista sanotuksista. "Vielä on kesää jäljellä" kuuluu maailman paskimpien biisien top tenin huipulle. Ja ilmeistähän on, että sitä soitetaan maaliskuusta marraskuun viimeiseen aurinkoiseen pakkaspäivään. ). Mutta mikä kamalinta, on se, että Mamballa oli joskus 80-luvun aikana ja vielä 90-luvun alusas muutamia hyvinkin hyviä pop-kipaleita (!) ja balladeja ja ihan nokkelia sanoituksia. Näitä uudempia taas ei kuuntele erkkikään kiusaantumatta. K100 #7 |
heska 16.07.2004 13:27:13 | |
---|
Ultra Bra. Se on jotenkin suunniteltu mua vastaan, kun sen nimi jo aiheuttaa oksennusrefleksin. Kaikki ne puhallinsektiot ja stemmalaulut sanoituksineen on niin täydellisen ärsyttäviä, että ei voi uskoa todeksi. Ja jossain sanottiin Suomen suurimmaksi ROCK-yhtyeeksi, hah. Miksi kukaan ei puolusta Ultra Bra:ta? Sehän nosti Agit Propin, Oksasen ja Chydeniuksen, KOM-teatterin ym. nerouden uudestaan päivänvaloon. Koululainen -lehdessäkin on usein tämän tapaisia kirjoituksia. "Miks kaikki vihaa Anti Tuskiuu? Must se on ihq!!" En mainitse mitään mitä vihaan koska kaikki se on jo sanottu. Jörö on pannut pingviiniä! |
Dead Star 16.07.2004 13:37:24 (muokattu 16.07.2004 13:45:31) | |
---|
Yö Mamba Tuisku Läntinen Munck Vilkkumaa (paitsi biisissä Ingalsin Laura) Zen Cafe (paitsi biisissä Palaa) Tehosekoitin Lumo Uniklubi Negative Kolmas Nainen Popeda Klamydia Ripsipiirakka Neljä Ruusua Disco Aknestik Soul Captain Band (& vastaavat, mitä näitä nyt on) A. Kela Eros Ramazotti Iron Maiden Kiss Lordi Stratovarius Ska Reggae R 'n B Suomiräp (poislukien Paleface) Listan suomipitoisuus johtuu siitä, että olen tässä töissä joutunut kuuntelemaan Radio Suomipoppia. Tulee väkisinkin suomalaisia artisteja koko ajan mieleen... Editti. Gimmel ja Risto Airaksisen väkerrykset. Ja Dion, Houston, Carey, Aguilera... Suurlähettiläät Bon Jovi Edit2. Lisää tulee mieleen jatkuvasti. Taidan lopettaa näihin: The Darkness ja Michael Jackson Dinsdale? IMIK #14 |
hatapi 17.07.2004 00:09:06 | |
---|
Kaikki nämä Uniklubit, Technicolourit ja Negativet... AARGH!! EDIT: Ja Antti Tuisku. Prkl! Nämähän ne. 'Yesterday was Tuesday -
Maybe Thursday you can sleep' |
Gypsy 17.07.2004 01:49:43 (muokattu 17.07.2004 01:55:55) | |
---|
Gypsy: Kaikki muusikoiden.nettiläisten bändit. LISÄYS: Ei mitään muusikoiden.nettiläisten bändejä vastaan, jos ei nyt joku vielä tajunnu. Enhän edes tiedä mitä bändejä täällä on. Kunhan testasin, ja toimihan se kun siihen puututtiin. Taas kerran se on todistettu, että täällä pidetään niitä bändejä jollain vitun jalustalla, jotka on rekisteröityny nettifoorumille. Hyh hyh. Ja ilmeisesti pelkkä rekisteröityminen ei riitä, koska onhan tänne Janne Wirmankin rekisteröityny ja silti bodomia saa haukkua. eli rekisteröitymisen lisäks pitää jauhaa päivät pitkät paskaa nettifoorumilla, että saavuttaa PYHÄN AIDON bändin aseman (nörttien silmissä) mistä ei sovi sanoo pahaa sanaa perustelematta. |
gery 17.07.2004 02:49:16 | |
---|
Mariska |
Antti1997 17.07.2004 10:38:20 | |
---|
Mariska Mun mielestä taas Mariska on yks niitä harvoja räppäreitä joita pystyy kuuntelemaan. Ainakin jos voi samalla katsella... =P Tralalaa! |
tappajakurkku 17.07.2004 11:43:53 | |
---|
Mariska Kun kuulin mariskaa ensimmäisen kerran, luulin hyvin pitkään, että jonku lasten laulamiskilpailun voittaja pääsi levyttämään ja radioon. Järkytyin kun kuulin neitokaisen iän. Mut niitä bändejä: Egotrippi Popeda Anssi Kela kaikki mahdollinen kantri saa oksentamaan... |
DJKaaos 17.07.2004 11:58:11 | |
---|
Mun mielestä taas Mariska on yks niitä harvoja räppäreitä joita pystyy kuuntelemaan. Ainakin jos voi samalla katsella... =P No ehkä katsella voi, mutta eipä neitosen biiseissä ole oikeastaan mitään. Tosin kyllä tämä on varmaan "parasta" tai miellyttävintä räppiä mitä tiedän. Edellisessä Rytmi-lehdessä oli Mariskan ja Royal Familyn levyjen arvostelut, Mariska sai 2 "tähteä" ja Royal Family ei saanut ainuttakaan: "Mariskalla oli sentään aitous ja rehellisyys. Tässä ei ole mitään, ei yhtään mitään. Biiseistä ei ole tietoakaan ja tekstit ovat alapuolella kaiken, kaiken. Pistetään levylle nippu artisteja Ezkimosta, Pikku G:hen ja Janina Frosteliin. Mitä saadaan? Tieto siitä, mikä vaatekauppa myy virallisia Royal Family-tuotteita." Täytyy kyllä sanoa, että olen 101% samaa mieltä tuon Rytmin arvostelun kanssa, tosin täytyy ottaa huomioon, että olen kuullut Royal Familyltä vain kaksi biisiä joten voihan olla, että levyn loput biisit räjäyttäisivät tajuntani ja olisin räppimies siitä hetkestä lähtien, mutta uskallan silti epäillä. Putken sisähalkaisijan on oltava pienempi kuin ulkohalkaisija, muuten reikä jää ulkopuolelle. |
Pitkavirta 17.07.2004 15:17:12 | |
---|
Mun mielestä taas Mariska on yks niitä harvoja räppäreitä joita pystyy kuuntelemaan. Ainakin jos voi samalla katsella... =P Hyi saatana lopeta!
:) |
Ai mää vai? 17.07.2004 20:01:58 | |
---|
Kannattaisikohan hiukan löysätä sitä pipoa? Jos pitää vain yhdestä bändistä,kannattaako haukkua kaikki muut? Okei,olen tenussa. Hyvää jatkoa jos oma ei riitä. (Välikausitakki) |
ten 18.07.2004 11:58:45 | |
---|
ketään muita en varsinaisesti inhoa, korkeintaan ignoretan Toi sana on sellanen, mitä en voi sietää Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
saturnzreturn 18.07.2004 12:52:04 | |
---|
Kun kuulin mariskaa ensimmäisen kerran, luulin hyvin pitkään, että jonku lasten laulamiskilpailun voittaja pääsi levyttämään ja radioon. mulla oli likipitäen sama reaktio, mutta jos nyt saisin jonkun mariska albumin käteeni, niin varmasti kuuntelisin sitä mielenkiinnolla. mä oon ruvennut ehkä vähän jopa tykkään siitä. ainakin sillä on persoonallinen tyyli puhelaulaa.. my wallet's fat and so is my head |
MrFunk 18.07.2004 14:35:44 | |
---|
Kaikki mitä iskelmäradiokanavilta tulee. Ei minulla ole mitään periaatteessa vastaan, mutta se olisi viimeinen "musiikin" sarka jota haluaisin kuunnella. Ennen vanhaa tuu sintään oikeaoppista tanssimusiikkia, nyt kaikki on vain yksinkertaista ja nopeaa kertakäyttömusiikkia. En jaksa perustella enempää koska kaikki varmaan tajuavat... ...kaiken huippu että meidän äiti on hardcore iskelmäfani...ja se määrää aina autossa mitä kuunnellaan. |