Aihe: Suositelkaa hyvää 5str nauhatonta
1
basspete
15.07.2004 11:34:03

Eli etsiskellään hyvvee nauhatonta beissiä alle tonnin hintaluokassa.

Silmään on pistänyt tuo Ibanezin Gary Willis malli sekä Cortin Curbow (kuulemma niitä ei oikein ennee vuan saa puujäljitelmänä.)

Itelläni oli kyllä aikasemmat kriteerit nauhattoman suhteen semmoset kun kaulaläpirungon sekä kovat lakat ja kova otelauta esim. Ebony. Niistä on kylläkin luovuttu pikkuhiljaa.

Vois tommosen jonkun ruman hifistely beissin ostaa fendereitten (tulevien ja olevien) rinnalle.
AJAKAA NIITÄ BASSOJA !! Komsii Kosmaa !!
Keny
15.07.2004 11:47:38
Eli etsiskellään hyvvee nauhatonta beissiä alle tonnin hintaluokassa.

Silmään on pistänyt tuo Ibanezin Gary Willis malli sekä Cortin Curbow (kuulemma niitä ei oikein ennee vuan saa puujäljitelmänä.)

Itelläni oli kyllä aikasemmat kriteerit nauhattoman suhteen semmoset kun kaulaläpirungon sekä kovat lakat ja kova otelauta esim. Ebony. Niistä on kylläkin luovuttu pikkuhiljaa.

Vois tommosen jonkun ruman hifistely beissin ostaa fendereitten (tulevien ja olevien) rinnalle.

Mulla on ollu pari vuotta toi Willis ja ei voi muuta sanoo ku et hyvä peli on jos vaan otelauta istuu käteen joka muuten on eebeniä.1kpl bartoliinin mikki ja etuaste minkä saa aktiivi tai passiiviseks ja muuta sitte ei tarvitakkaan.

Nyt on vaan niin et rupee noita bassoja oleen koti täys ja täytyy tästä luopua.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Wil-J
15.07.2004 13:26:20
Mä en tota Gary Willisiä suosittelis omien kokemusteni perusteella... Tai ehkä se ei vaan ole mulle sopiva basso... Siinä on liikaa sellasta hiplaamisen tuntua kun sillä yrittää soittaa..
basspete
15.07.2004 14:30:46

Mä en tota Gary Willisiä suosittelis omien kokemusteni perusteella... Tai ehkä se ei vaan ole mulle sopiva basso... Siinä on liikaa sellasta hiplaamisen tuntua kun sillä yrittää soittaa..

Joo Keny osas kertoa omastaan et siinä on aika flatti toi otelauta.
AJAKAA NIITÄ BASSOJA !! Komsii Kosmaa !!
käki
16.07.2004 05:59:34
Voi kiesus, poijjaat ja tytöt ! Taas ollaan off-topicissa, mutta vanhana G&L -pervona ostaisin kokeilematta tuon ja modaisin sen nauhattomaksi:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … y=4713&item=3734775699&rd=1

Ikävä vain, että se on jo myyty, kun oma tilipäivä tulee. Viisikielinen, jossa todnäk hyvä soundi. Oikein harmittaa, kun ei noin halvalla(520$) pääse tuohon bassoon käsiksi. Seitan !
Oli miten oli, näin on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)