Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5309 310 311 312 313347 348 349 350 351
BugBadWolf
20.07.2024 18:26:40
msalama:... kuvien upotusmahdollisuuden viesteihin...

Tarvitseeko maailma oikeasti toisen Ylilaudan?

Ymmärtänet varmaan, että kuvamäärän tuhatkertaistaminen vaatisi myös kovalevytilan kasvattamista summalla, joka todennäköisesti ylittää moninkertaisesti palvelun tuotot?
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Henri Henri Olavi
20.07.2024 18:51:42
BugBadWolf: Tarvitseeko maailma oikeasti toisen Ylilaudan?

Ymmärtänet varmaan, että kuvamäärän tuhatkertaistaminen vaatisi myös kovalevytilan kasvattamista summalla, joka todennäköisesti ylittää moninkertaisesti palvelun tuotot?

Plus se huono puoli, että täällä joutuisi pakosta katselemaan jotain kuvia. parempi vaan että ne kuvat pidetään muualla ja laitetaan tänne linkki, niin jokainen voi itse päättää haluaako nähdä vai ei.
AL I:40
Alfons Åberg
21.07.2024 16:22:33
Henri Henri Olavi: Plus se huono puoli, että täällä joutuisi pakosta katselemaan jotain kuvia. parempi vaan että ne kuvat pidetään muualla ja laitetaan tänne linkki, niin jokainen voi itse päättää haluaako nähdä vai ei.

Juuri näin. Mnettiä on mukava lukea huonommallakin yhteydellä ja skaalaus puhelimeen toimii. Jopa paremmin kuin sivuilla missä on erikseen mobiiliversio.
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Metalkallo
21.07.2024 16:42:16

+ tarvitsisi jatkuvaa moderaattorien läsnäoloa.
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
Sir Härö
21.07.2024 18:02:33

Tämähän se iso syy on. Ja tosiaan, jos tänne saisi upottaa kuvia viesteihin, olisi moderointi niin työlästä ettei sitä kukaan halua tehdä, jos haluaa nytkään.

msalamalle ja muille tiktok-fiilistelijöille voin vinkata, että eihän se oo ku koodaa oman alustan ja maksaa serverivuokran +hoitaa moderoinnin ja muut leikit siihen päälle.
Ei täällä pakko ole olla ja tiedätte kyllä että ulko-ovi on siinä narikan vieressä.

Mä poistin noi kaksi Line6 -kitarailmoitusta. Saattaa olla että toinen niistä oli ns. oikea ilmoitus, tai sitten molemmat feikkejä. Se selvinnee jos ilmoittaja ottaa yhteyttä.

Allekirjoittanut ei ole mitenkään erikoistunut torin moderointiin, koska seuraan toria ja musakampeketjuja todella vähän, enkä siis siten ole kauhean hyvä siinä. Mun torimoderoinnit on täysin muiden kirjoittajien mielipiteiden varassa, joten on mahdollista, kuten tässäkin tapauksessa, että moderoinnissa tapahtuu vääryyttä.

-— Moderaattori —-

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiita uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi
Kivijalka
21.07.2024 18:24:28
Sir Härö: Ei täällä pakko ole olla ja tiedätte kyllä että ulko-ovi on siinä narikan vieressä.

Tämän takiahan täältä valtaosa käyttäjistä onkin jo kaikonnut discordiin ja muille foorumeille. Tori ilmeisesti pitää vielä sivustoa jollakin tasolla hengissä mutta kevyet mulletit voidaan toivottaa siinä vaiheessa kun sille löytyy jokin toinen suomalainen vaihtoehto.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Sir Härö
21.07.2024 18:47:47
Kivijalka: Tämän takiahan täältä valtaosa käyttäjistä onkin jo kaikonnut discordiin ja muille foorumeille. Tori ilmeisesti pitää vielä sivustoa jollakin tasolla hengissä mutta kevyet mulletit voidaan toivottaa siinä vaiheessa kun sille löytyy jokin toinen suomalainen vaihtoehto.

Jaa. Pitäisikö kohta eläkeikää lähestyvää käyttäjäkuntaa jotenkin pakottaa pysymään m.netissä? Mun mielestä ei.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiita uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi
BugBadWolf
21.07.2024 19:55:45 (muokattu 21.07.2024 19:59:30)
Sir Härö: Jaa. Pitäisikö kohta eläkeikää lähestyvää käyttäjäkuntaa jotenkin pakottaa pysymään m.netissä? Mun mielestä ei.

Sitä mietin, mistä löytyy se armeija, joka saa tämän eläkeikää lähestyvän käyttäjän pakotettua johonkin nykymuotiseen somehirviöön.

Myös sellaista ihmiskunnassa esiintyvää outoa ilmiötä olen usein pohtinut, että mikä ihme se saa muutamat itsensä palvelun kanta-asiakkaaksi kokevat ihmiset tuntemaan jonkinlaista omistusta palvelun suhteen. Ensin tullaan sen verran tutuiksi väen kanssa, että kehdataan ikäänkuin tuttavallisesti vittuilla kaikille. Seuraavaksi ollaan foorumin kuninkaita ja kerrotaan, mitä mieltä muut saavat olla. Lopuksi esitetään ihan suoraan vaatimuksia siihen, mihin suuntaan koko palvelua pitäisi viedä.

Ymmärrän toki, että nykyisenä ammattiloukkaantumisen aikakautena ihmisen sieluparka murskaantuu, kun sille muistutetaan palveluun osallistumisen vapaaehtoisuudesta. Ehkä sellaisen voisi hoitaa hiukan dipolomaattisemminkin, ottaen huomioon että halvasta venäläisestä posliinista rakennetun uusmuotisen ihmisparan sirpaleiden keräileminen jalkapohjistaan on huonoselkäiselle hankala asia. Sitä en kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt että vieraat istuvat ilmaisten eväiden edessä juhlapäydässä ja esittävät isännälle vaatimuksia.

Siksipä, tavoilleni uskollisena väärässä paikassa, väärällä tavalla ja väärään aikaan lausuen, ehdotan ylläpidolle että pitäisitte palvelun ikuisesti lähes(*) entisellään. Tätä siksikin, kun voitte tilastoistanne todennäköisesti havaita parin äänekkäimmän poistujan vaikutuksen olevan varsin vähäinen ottaen huomioon että torinkin käyttäjistä mahdollisesti 90% ei koskaan osallistu mihinkään alueen keskusteluista.

(*) mää en kestä, ku torin PA- ja studio-osastoissa on päällekkäisyyksiä.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Pauli Lappalainen
21.07.2024 20:00:27 (muokattu 21.07.2024 20:50:44)
BugBadWolf:

(*) mää en kestä, ku torin PA- ja studio-osastoissa on päällekkäisyyksiä.

Pitää ehdottomasti kieltää samojen vimpainten käyttö sekä studioissa että livenä.
Sellainen on pöyristyttävää.
BugBadWolf
21.07.2024 20:04:56 (muokattu 21.07.2024 20:05:20)
Pauli Lappalainen: Pitää ehdottomasti (*) samojen vimpainten käyttö sekä studioissa että livenä.
Sellainen on pöyristyttävää.

(*) kieltää?

Olen samaa mieltä. Onhan ihmisellä arki- ja pyhävaatteetkin. Miten siis voidaan olla niin barbaarimaisia, että mennään studioon syömähammaskitaran kanssa?
dajackal
21.07.2024 21:39:46
Kivijalka: Tämän takiahan täältä valtaosa käyttäjistä onkin jo kaikonnut discordiin ja muille foorumeille.

Oma kokemus taas on, että vanhat käyttäjät ovat pääosin tyytyväisiä siihen että sivusto toimii hyvin. Kilpailevia suomalaisia foorumeita en tiedä ainoatakaan, ja tuskin sellaisia tuleekaan, koska nuorempi polvi tuntuu vieraantuneen keskustelufoorumien käytöstä ja tsättäilee vain some-sovelluksissa. Discordiin en osaa ottaa kantaa kun en siellä ole (oli minulla tili nettipelikäyttöä varten, mutta sekin poistettiin kun en ollut sitä vuosikausiin käyttänyt).

M.netin tori ja tori.fi ovat toistaiseksi ainoat tarvitsemani kauppakanavat musavehkeille.
"Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol "Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä
Muerte9
22.07.2024 00:41:38
BugBadWolf: Sitä mietin, mistä löytyy se armeija, joka saa tämän eläkeikää lähestyvän käyttäjän pakotettua johonkin nykymuotiseen somehirviöön.

Myös sellaista ihmiskunnassa esiintyvää outoa ilmiötä olen usein pohtinut, että mikä ihme se saa muutamat itsensä palvelun kanta-asiakkaaksi kokevat ihmiset tuntemaan jonkinlaista omistusta palvelun suhteen. Ensin tullaan sen verran tutuiksi väen kanssa, että kehdataan ikäänkuin tuttavallisesti vittuilla kaikille. Seuraavaksi ollaan foorumin kuninkaita ja kerrotaan, mitä mieltä muut saavat olla. Lopuksi esitetään ihan suoraan vaatimuksia siihen, mihin suuntaan koko palvelua pitäisi viedä.

Ymmärrän toki, että nykyisenä ammattiloukkaantumisen aikakautena ihmisen sieluparka murskaantuu, kun sille muistutetaan palveluun osallistumisen vapaaehtoisuudesta. Ehkä sellaisen voisi hoitaa hiukan dipolomaattisemminkin, ottaen huomioon että halvasta venäläisestä posliinista rakennetun uusmuotisen ihmisparan sirpaleiden keräileminen jalkapohjistaan on huonoselkäiselle hankala asia. Sitä en kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt että vieraat istuvat ilmaisten eväiden edessä juhlapäydässä ja esittävät isännälle vaatimuksia.

Juuri näin. Asiatekstiä.
"Kotoo töihi!"
Alfons Åberg
22.07.2024 11:11:56
Asiaa pahalta sudelta. En tiedä ketkä ovat kaikonneet sinne Discordiin, eikä ehkä tarvitsekaan tietää. Mnet on hyvä tällaisena ja kun en tarvitse mitään tykkäyksiä 5 sekunnin välein niin tämä kelpaa.
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Gary the pine
22.07.2024 11:56:34
Kun maailma muuttuu hullummaksi ja hullummaksi ympärillä, kaiken pitää olla jokaisen ulottuvilla sekunti sekunnilta ja kaikesta pitää tulla ilmoitus rannekelloon, puhelimeen ja vessapaperirullaan, niin on ihan hyvä ja jopa suotavaa, että jokin pysyy ennallaan.

Kiitos.
Tulin, näin, paskoin housuun.
Henri Henri Olavi
22.07.2024 14:46:25
Bug Bad Wolfillle ja Garylle plussaa.
AL I:40
Twinkle
22.07.2024 17:16:27
dajackal: Oma kokemus taas on, että vanhat käyttäjät ovat pääosin tyytyväisiä siihen että sivusto toimii hyvin.

Se on toki ihan vaan vinouma, koska me kuullaan vain niiden mielipiteet jotka käytännössä asuu täällä, tosi harva joka jättää tämän paikan taakseen tai päättää olla ylipäätänsä liittymättä ei näe mitään tarvetta keskustella sitä mikä tässä mestassa mahdollisesti mättää.
BugBadWolf
22.07.2024 17:19:05
Gary the pine:...niin on ihan hyvä ja jopa suotavaa, että jokin pysyy ennallaan.

Kiitos.

I-han per-ke-leen PLUS!!
korvaoo
23.07.2024 15:00:14
Ihan hyvä foorumi mun satunnaiseen öyhöttelyyn ja kamarunkkaukseen, pienent miinukset kuvien käytön rajoituksista mutta lähes kaikkeen tottuu...
kaikki paitsi on turhaa.
Guitarfreak
23.07.2024 17:48:57
korvaoo: Ihan hyvä foorumi mun satunnaiseen öyhöttelyyn ja kamarunkkaukseen, pienent miinukset kuvien käytön rajoituksista mutta lähes kaikkeen tottuu...

Kehitys kehittyy. Nykyään saa jo poistettua torista ilmotuksia ja modattua foorumikirjotuksia :D sillon-joskus ei saanu.

Hyvä poijjaat jotka on tehny ja mahdollistaa tämmösen kulttuuriteon suomelle kuin muusikoiden.net
NOOT NOOT - Pingu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)