Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tommi Läntinen
1 2
yellow
12.07.2004 19:05:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Avataas nyt ketju tästäkin kaverista, kun siltä on uusi levy, nimeltään Popniitti, ilmestynyt. Itse olen kuullut vain yhden biisin ko.levyltä, joten jos joku levyn omistaa, niin millaista kamaa mahtaa olla? Aikaisemmista levyistä pidän eniten Punaisesta graniitista, jolla on muutama hyvä kipale. Ja keikalla mies on ihan rock edelleen, toisin kuin esim.Yö.
 
juhajuha
12.07.2004 19:43:53 (muokattu 13.07.2004 16:12:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse suhtaudun melko neutraalisti miehen tekemisiin. Ikinä en koko levyä kuitenkaan pystyisi kuuntelemaan. Olen vaan nauranu tässä kun kuulin, että Lahdessa on kuulemma Tommi Läntinen-Hate Club. Mahtaa olla pahaa meininkiä! =)
 
Mikä on kun ei ahrista?
Mr. Mustard
12.07.2004 20:22:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.Olen vaan nauranu tässä kun kuulin, että Lahdessa on kuulemma Tommi Läntinen-Hate Club. Mahtaa olla pahaa meininkiä! =)
 
Ihanko totta. Miten tuohon clubiin voi liittyä? Onko tarkempaa tietoa clubin toiminnasta?
 
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
juhajuha
12.07.2004 20:57:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan varma en oo, mutta oliskohan ollu, että joku divarinpitäjä sitä organisoi.
 
Mikä on kun ei ahrista?
sirdickyj
12.07.2004 23:55:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno mies, koska on tehnyt pitkän ja omaehtoisen uran suomalaisessa musiikkibisneksessä. Ekoja rokkareita, jotka tajus crossover-meiningin kaupallisen potentiaalin. Ja sai kaikkien vihat niskoilleen. No, ei oo kylläkään kaksinen laulaja mutta muutamia todella hienoja biisejä löytyy, Satelliitti, Via Dolorosa...ja onhan Boycottin Gotta Rock hieno! (toisin kuin myöhempi käännöksensä aiheesta; "Se on rock")
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Nimismies
13.07.2004 10:22:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyi hiisi. En sano muuta. Mutta hyi hiisi.
 
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
musa
13.07.2004 10:25:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä tiiä, mun mielestä tää Läntisen tylytys, jota varsinkin täällä Mnetissä harrastetaan, on kasvanut aivan naurettaviin mittoihin. Annetaan äijän tehdä omaa musaansa.
 
sub zero
13.07.2004 11:05:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä tiiä, mun mielestä tää Läntisen tylytys, jota varsinkin täällä Mnetissä harrastetaan, on kasvanut aivan naurettaviin mittoihin. Annetaan äijän tehdä omaa musaansa.
 
Niin, unohdetaan Tommi Läntinen ja ruvetaan morkkaamaan vaikka Mikko Kuustosta. Entä ketkäs ne kolme suomalaista muusikkoa olivat, jotka pari vuotta sitten tekivät kolmisteen jonkun levyn ja siitä tuli dokumenttikin TV:ssä jossa äijät selittivät että "kun mä teen tätä musaa niin tää on niinku jotain todella hienoa ja voi vittu mä oon kova jätkä kun oon päässy tv:een selittämään etc.". Siitä levystä tuli sitten tietysti ihan floppi.
 
What's there to live for? Who needs the peace corps?
sirdickyj
13.07.2004 21:49:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä ketkäs ne kolme suomalaista muusikkoa olivat, jotka pari vuotta sitten tekivät kolmisteen jonkun levyn ja siitä tuli dokumenttikin TV:ssä jossa äijät selittivät että "kun mä teen tätä musaa niin tää on niinku jotain todella hienoa ja voi vittu mä oon kova jätkä kun oon päässy tv:een selittämään etc.". Siitä levystä tuli sitten tietysti ihan floppi.
 
Olisko ollu Kaartamo, Kettunen, Kuustonen? Ei tullut floppia, tuli hyvä levy aikuiseen makuun. Ja eiköhän nuo herrat ole ihan omiks tarpeiks esillä oleet TV:ssä, että tuskin pitivät itseään kovina jätkinä sen vuoksi.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
sub zero
13.07.2004 22:06:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisko ollu Kaartamo, Kettunen, Kuustonen? Ei tullut floppia, tuli hyvä levy aikuiseen makuun. Ja eiköhän nuo herrat ole ihan omiks tarpeiks esillä oleet TV:ssä, että tuskin pitivät itseään kovina jätkinä sen vuoksi.
 
Joo, mä vaan nään siinä jotain koomista kun joku sillä tavalla selittää jostain biisinteosta niinkuin se olisi joku elämää suurempi juttu (no voihan se tietysti ollakin)
 
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Silvertown
14.07.2004 12:36:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mä vaan nään siinä jotain koomista kun joku sillä tavalla selittää jostain biisinteosta niinkuin se olisi joku elämää suurempi juttu (no voihan se tietysti ollakin)
 
Niin pitää kuitenkin muistaa, että jotkut tekevät biisejä oikeasti ajatustensa mukaan eivätkä vaan mieti, että mikä myisi hyvin.
 
Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita.
sub zero
14.07.2004 13:14:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin pitää kuitenkin muistaa, että jotkut tekevät biisejä oikeasti ajatustensa mukaan eivätkä vaan mieti, että mikä myisi hyvin.
 
Joo, tästähän tässä nyt oli kysymys.
 
What's there to live for? Who needs the peace corps?
JeeVes
15.07.2004 09:17:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommi, ekana tulee mieleen sen punainen tukka....heheh.
 
Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan. (Albert Järvinen)
oulukyllosa
16.07.2004 16:12:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka se Läntisen bändin kitaristi on...sellanen vaalee ja hoikka kaveri.Soitti ainakin viime kevät-talvella Kuusankoskella.Sama jamppa soitti pari vuotta sitten kanadalaisen CCR-cover bändi "Bayou Boys":n kitaristina.Tykkäsin sen kitaransoitosta ja soundista ja yritin urkkia sen käyttämiä peduja vaan järkkäri hyökkäs kimppuun :-) Strato oli kitarana ja harmaakankainen pikku-Fender vahvistimena.
 
-play some skynyrd, man!-
Badgers
16.07.2004 23:31:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka se Läntisen bändin kitaristi on...sellanen vaalee ja hoikka kaveri.Soitti ainakin viime kevät-talvella Kuusankoskella.Sama jamppa soitti pari vuotta sitten kanadalaisen CCR-cover bändi "Bayou Boys":n kitaristina.Tykkäsin sen kitaransoitosta ja soundista ja yritin urkkia sen käyttämiä peduja vaan järkkäri hyökkäs kimppuun :-) Strato oli kitarana ja harmaakankainen pikku-Fender vahvistimena.
Kitaristi oli Erik Valkama ja lisätietoja www.erikvalkama.com ja on kova soittaja ja muutenkin mukava jätkä.
 
HaloOfFlies
16.07.2004 23:39:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommi Läntisen kohdalla on pakko mainita toinen täällä Mnetissa vihattu kaveri eli Jore Marjaranta. Molemmat entisiä rokkivokalisteja jotka sitten hyppäsivät crossover-junaan.
 
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
yellow
17.07.2004 10:50:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin eilen tsekkaamassa miehen keikan. Tarkemman analyysin pistin Keikkatunnelmat-osioon. Tommin puolustukseksi täytyy sanoa, että puutteistaankin huolimatta hakkaa jonkun marjarannan 100-0.
 
vanttera
18.07.2004 01:48:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaristi oli Erik Valkama ja lisätietoja www.erikvalkama.com ja on kova soittaja ja muutenkin mukava jätkä.
 
Hyvästä jätkyydestä en tiedä, mutta kitaristina munstakin viimosen päälle. Joka tiistai Turussa Mike's Monster Jameissa, paikkana DT, sisäänpääsy ilmainen.
 
"Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5
poppamies
18.07.2004 07:30:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...Tarkemman analyysin pistin Keikkatunnelmat-osioon. ...
 
Mikä/missä on "keikkatunnelmat-osio"?
 
"G-strings are for strippers"
Silvertown
18.07.2004 18:06:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä/missä on "keikkatunnelmat-osio"?
 
Etusivu. Sieltä keikat ja sieltä keikkatunnelmat.
 
Toivottavasti muistelin oikein.
 
Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «