Aihe: Aromakilta
1 2 3 4 540 41 42 43 4447 48 49 50 51
Sir Roger
25.06.2024 05:28:53
Mutta missä on tsei-tse ..eei ku The1?

Ei ole hetkeen aikaan kuulunut mitään.
Epämuusikko
17.07.2024 11:41:39
Tänä viikonloppuna Pe Pohjanranta ja La Rokua. Lyhyet siirtymät, hyvä bändi.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
WanhaWetäjä
17.07.2024 14:22:29

Epämuusikko: Tänä viikonloppuna Pe Pohjanranta ja La Rokua. Lyhyet siirtymät, hyvä bändi.

Jaa...meillä on elokuussa myös pe Pohjanranta, la Sodankylä...Treelta käsin ajatellen ei todellakaan järjen häivää mutta vaihtoehtona on olla tekemättä ja ottaa tuuraaja, mun filosofiaan kuuluu kuitenkin se että jos olet vakkarina jossain kuviossa niin ne keikat tehdään.

Toki jos koko bandi/solisti kieltäytyisi moisia tekemästä niin ok, siinä voi kylläkin käydä niin että toimistolta tulee noottia "Eikö keikat kelpaa?" ja ne vähätkin loppuvat.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Epämuusikko
17.07.2024 15:45:19
WanhaWetäjä: Jaa...meillä on elokuussa myös pe Pohjanranta, la Sodankylä...Treelta käsin ajatellen ei todellakaan järjen häivää mutta vaihtoehtona on olla tekemättä ja ottaa tuuraaja, mun filosofiaan kuuluu kuitenkin se että jos olet vakkarina jossain kuviossa niin ne keikat tehdään.

Toki jos koko bandi/solisti kieltäytyisi moisia tekemästä niin ok, siinä voi kylläkin käydä niin että toimistolta tulee noottia "Eikö keikat kelpaa?" ja ne vähätkin loppuvat.

Juuh. onneksi ei ole tämä oma elämä yhden kortin varassa.
WanhaWetäjä
20.07.2024 11:26:47

Ukko: Muuttamista sietokyvyn rajoilla. Neljän ja puolen vuoden aikana on hoidettu tyttären muutto kahdesti, pojan muutto kolmesti, appiukon muutto kerran asunnon rojujen kaatikselle roudaamisineen ja nyt muutamme itse 21 vuoden jälkeen uuteen kämppään. Onneksi täältäkin sai järkisyyhyn nojaten vietyä melkein pakun verran kamaa kaatopaikalle. Olisin vienyt jo aikaa sitten mutta kun puoliso tahtoi miettiä että jos niitä nyt vielä johonkin tarvitsisi. Ja pisteenä i:n päälle toissa kesänä tyhjennettiin vanhempien omakotitalo roinasta jota oli paljon tyyliin "se täytyy pistää talteen jos sitä vielä joskus tarvitaan". Ja tarvittiin.... kaatopaikan täytteeksi. Eikä siinä vielä kaikki. Poika suunnittelee muuttavansa vielä kerran lähemmäksi duunipaikkaansa ja miniän opiskelupaikkaa. ARGH !!

No joo, samoja kuvioita koettu vähintään 10 kertaa viimesen 10:n vuoden sisään, vanhin tyttäristä muutti Hesaan sitten Hesan keskusta-alueella 4 kertaa, keskimmäinen Treella kolmasti ja kävi hänkin kokemassa Helsingin lähiöelämää parin vuoden ajan, nuorimmainen muutti Jyväskylään ja vuoden päästä takas.
Vanhempieni talon tyhjennys myös koettu ja se roinan määrä mitä vietiin jäteasemalle oli uskomaton, onneksi mukulat ottivat jokainen jotain muistoksi ja sisko sai mökilleen pari asiallisen kuntoista lipastoa. Itse otin vanha kaapiston/työtason jonka muistan lapsuudenkotini kellarista, sen mukana tuli kaikenmoista ruuvia ja mutteria ja pienmetallia ja myös käsityökaluja jonkun verran.

Keskimmäinen likka muutti just poikakaverinsa ja kahden koiran kanssa Treelta lähes maalle mutta tällä kertaa ottivat muuttofirman. Toki olisin avittanut tässäkin mutta likka vissiin muisti nuo edelliset muutot ja armahti vanhan isänsä. Niin joo, tuleehan tuohon vielä ainakin pari muuttoa lisää, toki vain pienimuotoisia avittamisia koska pojan morsiamen isä ja muuttofirma hoiti nuo nuoremman pojan pari muuttoa.

Isoja asioita on sattunut lähiaikoina, isä/vaari kuoli huhtikuussa hoitokodissa, uurnan lasku oli pari viikkoa sitten, minusta tuli vaari toissa päivänä ja ekaa kertaa, nuorimmainen pojistani tuli isäksi.
Ukko
20.07.2024 15:17:21

WanhaWetäjä: , minusta tuli vaari toissa päivänä ja ekaa kertaa, nuorimmainen pojistani tuli isäksi.

Onnittelut vaariudesta. Minusta tuli vaari ekan kerran 7,5 v. sitten ja tuplavaari viime helmikuussa.
COVS jäsen nro 6
Serviceman
20.07.2024 18:58:42
Elämä on tälläistä!
Nähdään taas,tai sitten ei!
Epämuusikko
21.07.2024 12:05:59 (muokattu 21.07.2024 12:06:09)
Epämuusikko: Juuh. onneksi ei ole tämä oma elämä yhden kortin varassa.

mutta keikat meni hyvin! nyt kotona, vielä yhdet rautalankatreenit tälle päivälle

tämä ei ole minun tapaistani, mutta nämä pari viikonloppua nyt tämmöisissä merkeissä. Ens viikonlopun siirtymät Alavieska-Kotka ja sieltä kotiin. horror! :P
WanhaWetäjä
21.07.2024 12:50:26

Epämuusikko: mutta keikat meni hyvin! nyt kotona, vielä yhdet rautalankatreenit tälle päivälle
Huh...otan osaa, vaikka olen kitaristi niin rautalanka(iskelmä) ei kuulu edelleenkään suosikkeihin. No, ensi tiistain keikalla solistin seteillä on onneksi vain 4 ko lajin biisia, ns uusioiskelmää rrrautalankatyyliin, kirjoitetut/levytetyt soolot hyvin samanlaisia klisekimppuja.
Aion soittaa ne epärautalankamaisesti kitaralla jossa ei ole vibratallaa, myöskin hirvittävää delaysekasotkua vältellen ja ihan omalla tyylillä ja soundilla.

tämä ei ole minun tapaistani, mutta nämä pari viikonloppua nyt tämmöisissä merkeissä. Ens viikonlopun siirtymät Alavieska-Kotka ja sieltä kotiin. horror! :P
Sellasta se on, logistiikan sujuvuutta ei juurikaan ajatella kun keikkoja myydään.
Lohdutuksena tähän voisi sanoa että älyttömiä siirtymiä, jopa pistoja tulee jossain kohtaa kaikille jotka tekevät keikkaa edes jonkin verran.
Sir Roger
21.07.2024 16:01:35
Epämuusikko: mutta keikat meni hyvin! nyt kotona, vielä yhdet rautalankatreenit tälle päivälle

+ plussa tälle, ei pidä olla ronkeli ja kiva kun on keikkaa!
WanhaWetäjä
21.07.2024 16:15:26

Sir Roger: + plussa tälle, ei pidä olla ronkeli ja kiva kun on keikkaa!

Tänä päivänä tuskin kukaan tavallinen rivisoittaja voi olla ronkeli jos meinaa keikkoja tehdä, se onko kivaa vaikkapa kun lähet Kotkasta kohti Oulua tai Sodankylästä Treelle, se pitää itse kokea.

Suosittelen kokeilemaan jos kuvio on sinulle outo, tule sitten antamaan plussia jos niitä enää siinä vaiheessa on.
Sir Roger
21.07.2024 16:29:34
WanhaWetäjä: Tänä päivänä tuskin kukaan tavallinen rivisoittaja voi olla ronkeli jos meinaa keikkoja tehdä, se onko kivaa vaikkapa kun lähet Kotkasta kohti Oulua tai Sodankylästä Treelle, se pitää itse kokea.

Suosittelen kokeilemaan jos kuvio on sinulle outo, tule sitten antamaan plussia jos niitä enää siinä vaiheessa on.

Ja sinäkö täällä määräät mitä muut saa kirjoitta ja antaa plussia?
Sir Roger
21.07.2024 20:12:04 (muokattu 22.07.2024 09:58:07)
Tänä kesänä olen ollut huomaavinani taas elävän musiikin lisääntyneen, hyvin vähän, mutta kuitenkin.
Itsekin lähden mielelläni kuuntelemaan ihan näitä ilmaiskonserttejakin, kun vaan on oikeita soittimia, saa olla lähes mitä instrumentteja tahansa.

Eilen pelimannimusiikkia: viulu, alttoviulu ja kontrabasso.
"Harmony is when you find two note that love another."
Epämuusikko
22.07.2024 23:33:08 (muokattu 22.07.2024 23:34:22)
Sir Roger: + plussa tälle, ei pidä olla ronkeli ja kiva kun on keikkaa!

Kyllä mä aika ronkeli oon loppuviimeks oon :D Hyvistä hommista en hevillä kieltäydy.

eikä ens vkl keikoille (alavieska, kotka) tarvi itse olla ratissa sekuntiakaan. soittoajatkin mallia toisessa paikassa 2x45min ja toisessa tunnin veto.
Epämuusikko
28.07.2024 20:39:34
oli siellä se ainakin 4000 ihmistä, ja bäkkäritarjoilut ja majoitus toimivat kuin sata jänistä. auto hajosi paluumatkalla mutta siitäkin vissiin selvittiin. onneksi on punkkua ja läppärin akkua.
Sir Roger
06.08.2024 18:17:13
"Joskus kesällä se käy niin kuumana, että voimme keittää puuroa tuossa torvessa?"
Sir Roger
07.08.2024 20:35:52 (muokattu 07.08.2024 20:36:16)
Halppis lap steel kitara olis ollu kirpparilla 60 eur (uusi 90 +postit), en sitte ainakaan vielä innostunu kuitenkaan..
Nuottikirja parilla eurolla, nuukuus iski ja otin biisistä kuvan! Hahahaa :D
Sir Roger
13.08.2024 19:58:24
Onko tekoäly ihminen ja voidaanko sitä kutsua aikuiseksi?

Ajatuksia erästä radiokanavaa kuunnellessa..
Anonymous-jazz
21.08.2024 20:49:01

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)