Prophet 05.07.2024 22:43:40 | |
---|
Vaihtovirta: Suurinta paskaa koko universumin historiassa.. Ei vittu. Mexico -86:n jälkeen. |
Milkop 06.07.2024 00:29:52 | |
---|
Huh jännää. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Alfons Åberg 06.07.2024 00:30:12 (muokattu 06.07.2024 00:43:33) | |
---|
Ranska tippuu ny E: ei tippunut "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
Vaihtovirta 06.07.2024 00:44:14 | |
---|
Ronaldo minäkin itken! Tai siis en. Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse tätä viestiä lähettänyt. |
Tuomoo 06.07.2024 00:44:38 (muokattu 06.07.2024 00:45:23) | |
---|
Yllättävä lopputulos, en olisi uskonut ettei Costa onnistu nappaamaan yhtäkään, kun edellisessä pelissä pilkuilla oli niin vakuuttava. Joten sanottakoon, että PERKELE! Toki, sanoisin saman, jos Portugali olisi voittanut. Mieluisin tulos olisi ollut, että sekä Ranska että Portugali olisivat pudonneet pois tämän pelin myötä. e: Ranska neljän parhaan joukkoon ilman yhtäkään pelitilanteissa itse tehtyä maalia. Uskomatonta paskaa. 19.2.2021 never forget |
Prophet 06.07.2024 00:49:49 | |
---|
Hyvä Ranska. Palsamia haavoille Saksan tippumisen jälkeen. |
Brian May jr. 06.07.2024 06:24:19 (muokattu 06.07.2024 06:25:06) | |
---|
Tuomoo: e: Ranska neljän parhaan joukkoon ilman yhtäkään pelitilanteissa itse tehtyä maalia. Uskomatonta paskaa. Ihan jo naurattaa toi niiden touhu :D menevät vielä finaaliin asti jonkun vastustajan oman maalin turvin! Ei sillä, itse kannatan Ranskaa, mutta on kyllä aikamoinen hurlumhei-turnaus. Edit. Totta puhuen hurlumhei on ehkä vähän väärä termi, sillä onhan Ranska puolustussuuntaan täyttä rautaa. Vettä! |
Nelisormimangusti 06.07.2024 07:09:22 | |
---|
Brian May jr.: Ihan jo naurattaa toi niiden touhu :D menevät vielä finaaliin asti jonkun vastustajan oman maalin turvin! Ei sillä, itse kannatan Ranskaa, mutta on kyllä aikamoinen hurlumhei-turnaus. Edit. Totta puhuen hurlumhei on ehkä vähän väärä termi, sillä onhan Ranska puolustussuuntaan täyttä rautaa. Täyttä rautaa? Paremmalla viimeistelyllä Portugali olisi upottanut parikin. https://muusikoiden.net/beta.php |
Alfons Åberg 06.07.2024 10:04:42 | |
---|
Vaihtovirta: Ronaldo minäkin itken! Tai siis en. Tää olisi ollutkin kirsikka kakun päälle. Kansainvälinen lehdistötilaisuus, kyynelehtivä Rolle ja sitten siellä onkin Kunnaan Kajtsu kyselemässä "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
Vaihtovirta 06.07.2024 14:11:50 | |
---|
Brian May jr.: Ihan jo naurattaa toi niiden touhu :D menevät vielä finaaliin asti jonkun vastustajan oman maalin turvin! Ei sillä, itse kannatan Ranskaa, mutta on kyllä aikamoinen hurlumhei-turnaus. Edit. Totta puhuen hurlumhei on ehkä vähän väärä termi, sillä onhan Ranska puolustussuuntaan täyttä rautaa. Sehän on jo selvää et FRA-ENG on loppuottelu ja mestaruus ratkaistaan sillä et kumpi kumpi pitää vähemmän palloa. Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse tätä viestiä lähettänyt. |
barclay 06.07.2024 17:37:25 | |
---|
Juttua Saksa-Espanja -pelin käsihässäkästä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli … -rangaistuspotkua/8969246#gs.b8vjg9 Ihan niin kuten itsekin ajattelin, pallo pelattiin käteen. Ja VAR tutkin asian myös taustalla. Saksalaisetkaan eivät suuremmin protestoineet päätöksestä. Ihminen ei pääse käsitään eroon. Hankalaahan tuonne olisi vaihtaa jotain kädettömiä vammaisia kentälle noihin tilanteisiin. Ja jos jokaisesta tommosesta tulisi rankkari, niin pallon kanssa hyökkäävän pelaajanhan olisi fiksumpi potkaista pallo tahallaan aina puolustajan kättä kohti eikä yrittääkään tehdä maalia. Rankkareista maalinteko onnistuu paljon helpommin. |
Vaihtovirta 06.07.2024 17:47:10 (muokattu 06.07.2024 17:50:47) | |
---|
barclay: Ja jos jokaisesta tommosesta tulisi rankkari, niin pallon kanssa hyökkäävän pelaajanhan olisi fiksumpi potkaista pallo tahallaan aina puolustajan kättä kohti eikä yrittääkään tehdä maalia. Rankkareista maalinteko onnistuu paljon helpommin. No siis se olisi ollut tod.näk maali, jos se ei olisi osunut käteen. Että tuskin se siihen käteen tähtäsi. Ja ihan sama mitä jotkut Uefa ukot väittää, aikasempi käsisääntö oli paljon parempi. Vaikka sekin oli ihan paska ni ainakin se oli selkeämpi ku tää nykyinen arpominen.. e: Käsi roikkuu lähellä kylkeä, osoittaa pääasiassa alaspäin/pystysuoraan ja/tai on vartalon linjan takana.' Ja mistä sen tietää ettei se tahallaan jättänyt kättään roikkumaan juuri tuohon, koska pallo oli siihen tulossa? Pitääkö seuraavaksi laittaa joka pelaajalle jotkut ajatustenlukija anturit päähän, että tiedetään milloin mikäkin teko on tahallinen tai tahaton? Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse tätä viestiä lähettänyt. |
Vaihtovirta: No siis se olisi ollut tod.näk maali, jos se ei olisi osunut käteen. Että tuskin se siihen käteen tähtäsi. Ja ihan sama mitä jotkut Uefa ukot väittää, aikasempi käsisääntö oli paljon parempi. Vaikka sekin oli ihan paska ni ainakin se oli selkeämpi ku tää nykyinen arpominen.. Käsi-säännöstä tuskin koskaan tulee täydellistä, mutta kyllä se pitäisi ottaa huomioon, tahallisuudesta tai tahattomuudesta riippumatta, että onko pallo menossa maalia kohti. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Henri Henri Olavi 06.07.2024 19:38:20 | |
---|
Perseestä kun Sveitsi ei vielä johda. Majid Kavousifar//
Vapaus on homouden keskeisin elementti. |
Alfons Åberg 06.07.2024 19:45:52 | |
---|
Henri Henri Olavi: Perseestä kun Sveitsi ei vielä johda. Joo, turhaan pitkittyy Englannin putoamisprosessi "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
Ed_Guy 06.07.2024 19:46:44 | |
---|
Henri Henri Olavi: Siksipä se onkin nössömpi laji. Prinsessat laittaa päälle kauheet toppaukset, ettei tulisi pipi. Sama jenkkifutiksessa. Futis, koris, aussifutis ja rugby ovat miesten lajeja. Ei piilouduta toppausten ja maskien taakse itkemään tunteita ja pipejä. Oikeasti jalkapallo on vain kisa siitä kellä on hienoin kampaus. En jaksa. |
Henri Henri Olavi 06.07.2024 20:31:08 (muokattu 06.07.2024 20:36:52) | |
---|
Alfons Åberg: Joo, turhaan pitkittyy Englannin putoamisprosessi Kauan se pitkittyikin. E: enklanti ei ymmärrä omaa parastaan. Majid Kavousifar//
Vapaus on homouden keskeisin elementti. |
Alfons Åberg 06.07.2024 21:30:29 | |
---|
Rankkareita ei Sveitsi voita. Eli Englanti saa tippua välierissä, kun pronssiottelua ei näissä kisoissa ole "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
Tuomoo 06.07.2024 21:40:19 | |
---|
Voi vitun vittu 19.2.2021 never forget |
Vaihtovirta 06.07.2024 21:41:34 | |
---|
Oli muuten harjoteltu noita rankkareita..Kaikki kulmaan ja alas + ajanpeluu ennen vetoa.. Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse tätä viestiä lähettänyt. |