Niskamies 13.07.2004 19:51:49 | |
---|
Millanen rumpuräkki toi on? Hintaa näyttää olevan sopivasti, ja klämpit ovat edullisia. Mutta onko toi tarpeeksi tukeva että siihen voi kiinnittää viisi tomia ja toistakymmentä symbaalia? Ja muitakin hyviä/halpoja räkkejä voio ehdottaa. Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6. |
JanneO 14.07.2004 13:26:23 | |
---|
Tuohan on tuollainen "perusräkki" ja sanotaan näin että minun mielestä pieksee tukevuudeltaan muitten vastaavat. Jos noin paljon tavaraa meinaat laittaa, niin kannattaa ottaa siihen ehdottomasti se lisäpala, tuo tukevuutta lisää. Tuo pearlin d503 tai vastaavat paremmat räkitkin ovat vielä hintatasossa "halpa" gibraltarin ja taman räkkien kanssa ja mikä plussaa, varsinkin tuolle tavaramäärälle on se että siinä ei ole pyöreitä tankoja johon kiinnittää tavaraa, eli tanko on neliskulmainen. Pyöreällä tangolla on tapana tavaramäärästä johtuen alkaa pyörimään... Mulla on ylimääräisenä tuollainen DR80 jossa on lisäklämppejä muistakseni 4 kpl. Olen sen luvannut myydä poeis, mutta ostajalla on pientä finanssi ongelmaa, jos se ei ratkea, niin voin tuosta myydä räkin tarvitsevalle? |
junttura 14.07.2004 14:44:38 (muokattu 14.07.2004 14:45:31) | |
---|
omakohtaisia kokemuksia yamahan räkeistä: + saa muotoiltua setin aivan miten haluaa (pyöreät putket ja 360* liitokset). + muisti lukoilla putkien pyöriminen kuriin. + monen mittaista putkea tarjolla (täytettyä,ei resonoi). + tukeva, isollekin setille. - ehkä hinta, en ole tarkkaa hintavertailua tehnyt. omakuva kertoo enemmän.... |
Minä hommasin tuommosen räkin ja kyllä hämmästyin! Se oli aivan eri luokkaa kun olin arvellu! Minä kasasin setin ja aloin säteleen roinia kohilleen ja voila (vai miten se ny menikään) pystyn perkele vaikka istumaan vielä siinä räkin päällä ku setti on kasassa eli oli kyllä aivan vitun hyvä ostos sen enempiä mutisematta! Ja hinta ei tosiaan ole paha ja siinä kyllä riittää tilaa..! Edit: siis siinä räkissä riittää tilaa... :) Rock´N´Roll!! |
Speedy 15.07.2004 11:34:59 | |
---|
Jep minäkin voin hyvin suositella, lämpimin mielin..=) Kyllä se ihan tukeva on ja tilavakin, ainoastaan mää toivosin että se etu putki ois vähä pidempi..=I Mutta sekin on niin pikku vika sen muuhun mainiouteen, että ei se haittaa..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
.-JAKE-. 20.01.2008 22:11:35 | |
---|
saaks siihen myös lisää niit multiclamppeja hommattua? |
Youni 20.01.2008 22:15:25 (muokattu 20.01.2008 22:15:43) | |
---|
saaks siihen myös lisää niit multiclamppeja hommattua? Tarkoitat varmaan räkkiclamppeja. Saa. Tämän olisi voinut laittaa kysymys/vastaus-topikkiin, ei tarvitsisi nostella vuoden 2004 topikkia. Ihan nostalgista tosin... "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
hollmi-5 20.01.2008 22:19:50 | |
---|
Millanen rumpuräkki toi on? Hintaa näyttää olevan sopivasti, ja klämpit ovat edullisia. Mutta onko toi tarpeeksi tukeva että siihen voi kiinnittää viisi tomia ja toistakymmentä symbaalia? Ja muitakin hyviä/halpoja räkkejä voio ehdottaa. Räkit ovat ehdottomasti tyylitajuttomin ratkaisu rumpusetin pystyttämiseen. Leikkikehä. Hammasraudat. Apupyörät... You name it. Halvin ratkaisu on jättää räkki ostamatta. On ollut setissä 13 symbaalia ilman sitä ( ...tun) räkkiä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
sahkuifk 20.01.2008 22:24:10 | |
---|
Räkit ovat ehdottomasti tyylitajuttomin ratkaisu rumpusetin pystyttämiseen. Leikkikehä. Hammasraudat. Apupyörät... You name it. Halvin ratkaisu on jättää räkki ostamatta. On ollut setissä 13 symbaalia ilman sitä ( ...tun) räkkiä. Ei kait siihen soittoon ja soundiin vaikuta vaikka niitä pönttöjä pitäis pienet pygmit?????? |
hollmi-5 20.01.2008 22:39:39 (muokattu 20.01.2008 22:39:59) | |
---|
Ei kait siihen soittoon ja soundiin vaikuta vaikka niitä pönttöjä pitäis pienet pygmit?????? Kaikki vaikuttaa soittoon ja soundiin. Vain todellinen puukorva ei kuule standien vaikutusta soundeissa! Miksi lattiatomeissa ei käytetä suoria jalkoja? Ai niin: Siksi, kun se tomi ei soi suorilla jaloilla. Miksi virvelin telinettä ei kannata kiristää tiukalle: Koska se vaikuttaa soundiin.
Jatkanko listaa? Soundit, piuhat ja kajarit. |
sahkuifk 20.01.2008 22:56:02 | |
---|
Jatkanko listaa? Jatka toki! Täällä onkin ollu niin hiljasta et väännetään ny. Opetetaan palikoille kuinka sitä rokkia soitetaan. Huumorimielellä hei!!!! |
hollmi-5 20.01.2008 23:05:08 (muokattu 20.01.2008 23:05:49) | |
---|
Jatkanko listaa? Jatka toki! Täällä onkin ollu niin hiljasta et väännetään ny. Opetetaan palikoille kuinka sitä rokkia soitetaan. Huumorimielellä hei!!!! No rokkia ja rokkia :-) Rokissa jotkut jätkätkin meikkaa. Miksi siis rumpalia ei kiinnostaisi ulkonäköseikka? Räkit oli ja meni. Nyt niitä käytetään enää sähkiksissä ja halpiksissa. Meneppä ja katso. Löytyykö todella korkeimman laatutason valmistajien sivuilta räkkejä hifisettien ympäriltä? Minäkin menen... Soundit, piuhat ja kajarit. |
sahkuifk 20.01.2008 23:34:55 | |
---|
Menee aiheen sivusta mutta menkööt. Oon aina ajatellu noita räkkejä just turhana roinana. On ne setit saatu pystyyn ilmankin. Paitti jos joku tykkää siittä turhan kaman kantamiseta niin olokeepa hyvä vaan. |
ramzuz 21.01.2008 00:01:29 | |
---|
En nyt todellakaan ymmärrä mikä räkissä on vikana? Jos jonkun silmät eivät sitä kestä niin tekeekö se siitä huonon/turhan? Oma mielipiteeni on ehdotton räkin suuntaan. Helpottaa sitten aivan kaikkea. Asettelu helpottuu ja ainakin dr80 on helppo roudata. En halua todellakaan palata ständeihin... Ja 80 on todella asiallinen ja tukeva räkki. me vedetään livenä! |
drum-monkey 21.01.2008 00:27:43 | |
---|
Kai kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Mulla ei ole räkistä mitään ulkonäköön liittyvää mielipidettä, soitettavuus ratkaisee. Olen kyllä mietinyt, että voisin siirtyä jossain vaiheessa takaisin ständeihin, koska räkin suurin ongelma on mielestäni se, että usein jonkin kulman tai korkeuden muuttaminen tuo ongelmia jonkun toisen symbaalin tai rummun kohdalla. Lisäksi ständit ovat joustavampi ratkaisu esim. keikoilla, ja kamat saa nopeammin siedettäviin asentoihin, koska jos räkissä on jokin pielessä, vääntelyssä ja kääntelyssä täytyy ottaa huomioon kaikki samassa putkessa kiinni olevat kamat. Treenikämpällä tuo räkki on kyllä mielestäni todella hyvä ratkaisu. Lattiatilaa vapautuu ja tavarat ovat tukevasti paikallaan. |
hollmi-5 21.01.2008 09:27:48 | |
---|
En nyt todellakaan ymmärrä mikä räkissä on vikana? Jos jonkun silmät eivät sitä kestä niin tekeekö se siitä huonon/turhan? Oma mielipiteeni on ehdotton räkin suuntaan. Helpottaa sitten aivan kaikkea. Asettelu helpottuu ja ainakin dr80 on helppo roudata. En halua todellakaan palata ständeihin... Ja 80 on todella asiallinen ja tukeva räkki. Sinulla on todella kaunis setti. Musta räkki ei minun silmääni oikein istu sinisen ja kromin keskellä. Mielipideasia todellakin. Ja silmällä on tapana tottua. Minun silmäni ei ole vieläkään tottunut. Soundit, piuhat ja kajarit. |
rm_wispila 21.01.2008 10:44:03 | |
---|
Ei kait siihen soittoon ja soundiin vaikuta vaikka niitä pönttöjä pitäis pienet pygmit?????? Kuka noita pygmejä tuo maahan? Onko hyvät? kokemuksia? Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Paas 21.01.2008 12:26:05 | |
---|
Minulla oli joskus Taman kaareva räkki. Jossain vaiheessa kuitenkin kyllästyin kun koin että kamojen asetteleminen ja räkin kokoaminen on hankalaa ja vaatii insinööritason ajattelua, ei sovi yksinkertaiselle rumpalille. :) Myin räkin pois ja ostin kasan ständejä tilalle. Helpompaa on ollut sen jälkeen. incurable drum addict |
Bacchus 21.01.2008 13:42:16 | |
---|
Kuka noita pygmejä tuo maahan? Onko hyvät? kokemuksia? Niissä on hyvä botne, mut yläpää jää jotenkin puuttumaan. |
Nolte 21.01.2008 13:44:27 | |
---|
Niissä on hyvä botne, mut yläpää jää jotenkin puuttumaan. Huomattavaa on myös se, että pinnassa on aitoa nahkaa. nxvbvkjhuerghbxn3579328!!! |