JohnnyBGoode 12.01.2024 11:14:24 | |
---|
Imper: Bad Monkey on vähän sama ku Coldplayn loppuunmyydyt areenakeikat: suuri hype ei tee tuotteesta yhtään parempaa. :) Sinäpä sen sanoit julki, hienoa! |
YellowBullet 28.06.2024 17:12:49 | |
---|
Nää on vissiin alkanut jo hinnat toipumaan kun ihmiset tulleet järkiinsä. Sen verran heitän oman lusikan soppaan, että mulla on apina ollut muuuamaan kertaan. En näe valittamista mutta en näe hypetystäkään. Ihan hyvä ts/klon tyylinen purnukka se on. Ei siinä ihmeempää. Muistaakseni joskus katoin sen joshin videon ja enemmän mulle jäi siitä mieleen, että yhtä hyvään lopputulokseen pääsee 50€ apinalla kun tonnin klonilla. Sinänsä siis en kokenut että siinä mitenkään hypetettiin apinaa vaan ennemminkin kyseenalaistettiin klonin hinta. Mutta eihän näissä keräilijöiden hamstraamissa/ tuotannosta poistuneiden tuotteiden hinnoissa useimmiten olekaan mitään järkeä. Se, että joku/jotkut on soittaneet jollain ko purkilla joskus ei tee siitä mitään saundien Graalin maljaa. Äly hoi. Summa summarum, apina on oikein kelpo vehje omalla osa-alueellaan, mutta en mä siitä henkilökohtaisesti 50€ enempää makselisi. |
Laulava Kylätohtori 28.06.2024 17:36:55 | |
---|
YellowBullet: Nää on vissiin alkanut jo hinnat toipumaan kun ihmiset tulleet järkiinsä. Sen verran heitän oman lusikan soppaan, että mulla on apina ollut muuuamaan kertaan. En näe valittamista mutta en näe hypetystäkään. Ihan hyvä ts/klon tyylinen purnukka se on. Ei siinä ihmeempää. Muistaakseni joskus katoin sen joshin videon ja enemmän mulle jäi siitä mieleen, että yhtä hyvään lopputulokseen pääsee 50€ apinalla kun tonnin klonilla. Sinänsä siis en kokenut että siinä mitenkään hypetettiin apinaa vaan ennemminkin kyseenalaistettiin klonin hinta. Mutta eihän näissä keräilijöiden hamstraamissa/ tuotannosta poistuneiden tuotteiden hinnoissa useimmiten olekaan mitään järkeä. Se, että joku/jotkut on soittaneet jollain ko purkilla joskus ei tee siitä mitään saundien Graalin maljaa. Äly hoi. Summa summarum, apina on oikein kelpo vehje omalla osa-alueellaan, mutta en mä siitä henkilökohtaisesti 50€ enempää makselisi. Kyllä kunnollinen Klon on aika kaukana perus tubescreamereista ja klonhalpiksista. Joshin video lähinnä kertoi, että kaikista speduista saa samanatyylistä paskaa soundia, kun yrittää vaan vääntää samanlaista soundia itse soundista välittämättä ja sitten kuuntelee Youtuben kompressoitua soundia luurin kaiuttimesta. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Rämppy 29.06.2024 22:10:57 (muokattu 29.06.2024 22:12:11) | |
---|
Oon edelleen sitä mieltä, että tuo Apina on ihan ok pedaali, mutta ei yhtään enempää. Kaikki turvotukset on pelkkää toiverahastusta. Max 60 EUR väärti. Ja edelleenkin syö soundia, minkä huomaa bassokäytössä. Kirarakäytössä ei niinkään ongelma jostain syystä. Tulin, näin, soitin. |
Rämppy:... syö soundia, minkä huomaa bassokäytössä. Kirarakäytössä ei niinkään ongelma jostain syystä. Tuota tuskin kannattaa ihmetellä, kun tietää että kitaran säristimissä leikataan yleensä bassopäästä melkoinen siivu pois. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Kivijalka 01.07.2024 13:18:11 (muokattu 01.07.2024 13:48:34) | |
---|
Apinan paras ominaisuus on se kahden potikan EQ, muutenhan se on ihan perus tubescreameri niin hyvässä kuin pahassakin. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Kefiiri 01.07.2024 13:30:57 | |
---|
Soundin puolesta oikein hyvä säristin napakkaan perusrenkutukseen. Mitenkäs se mekaniikka, kuinka hyvin BM kestää käyttöä? Mikä hajoaa ekana? En ole musiikin asiantuntija. |