Kimd 17.06.2024 13:30:18 | |
---|
Tän aiheen voisi vaikka lukita Ei irtoa |
Stoalainen 17.06.2024 14:53:50 | |
---|
Thefish: Löytyipä ketjun aloittajalle haastaja. https://youtu.be/tM87sXcwsYo?si=YtoU4tBAWAjaTpwo Em. videohan on kerännyt enemmän positiivisia ja kehuvia kommentteja kuin tämän ketjun aloittajan kaksisataa videota yhteensä. Pakko siis olla kova tapaus kyseessä, motorisesti ehkä jopa ylivertainen moneen kollegaan verraten? Voihan tuulikello sentään. |
Sera 17.06.2024 18:52:07 (muokattu 17.06.2024 18:53:21) | |
---|
Seba: Kyllähän tuota hakkaa vaikka lattiaan ja reisiin mutta olisihan se hyvä tietää mihin kohtaan ne iskut haluaa kun se ei tuosta videosta ilmene kun omat iskusi on levällään kuin jokisen eväät. Eli et ymmärrä harjoitusta, vaikka se on videolla selvästi esitelty? Jos aloitat nyt ahkeran treenaamisen, niin ehkä 4 - 6 vuoden päästä saat kyseisen harjoituksen soitettua. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 17.06.2024 19:06:25 | |
---|
Stoalainen: Em. videohan on kerännyt enemmän positiivisia ja kehuvia kommentteja kuin tämän ketjun aloittajan kaksisataa videota yhteensä. Pakko siis olla kova tapaus kyseessä, motorisesti ehkä jopa ylivertainen moneen kollegaan verraten? Oletko missä määrin katsellut myös muiden soittajien improvisaatioita? Onko löytynyt hienoja soittoja? Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 17.06.2024 19:22:29 | |
---|
Stoalainen: Em. videohan on kerännyt enemmän positiivisia ja kehuvia kommentteja kuin tämän ketjun aloittajan kaksisataa videota yhteensä. Tuon soiton videolinkki taisi olla joskus Rumba-lehden nettisivuilla. Sitä kautta tuli paljon katsojia. Hienosti kikkailee. Voitte toki kuvitella, että hän ei muuhun kykene. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 17.06.2024 19:38:50 | |
---|
Thefish: Löytyipä ketjun aloittajalle haastaja. https://youtu.be/tM87sXcwsYo?si=YtoU4tBAWAjaTpwo Katsoitko ne aiemmat videot joissa hän soittaa ihan oikeassa orkesterissa? Vai katsoitko vain tuon yhden, jossa ammattilainen huvittaa itseään kikkailemalla oikein kunnolla? Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
hollmi-5 17.06.2024 20:00:21 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 17.06.2024 20:01:39 | |
---|
Sera: Katsoitko ne aiemmat videot joissa hän soittaa ihan oikeassa orkesterissa? Vai katsoitko vain tuon yhden, jossa ammattilainen huvittaa itseään kikkailemalla oikein kunnolla? Arto ammattilainen? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sera 17.06.2024 20:04:07 | |
---|
hollmi-5: Arto ammattilainen? Kiersi ammattimuusikkona yli 40 vuotta Suomea. Vaikka minua pilkkaattekin, niin älkää ammattilaista. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
hollmi-5 17.06.2024 23:17:03 (muokattu 17.06.2024 23:18:11) | |
---|
Sera: Kiersi ammattimuusikkona yli 40 vuotta Suomea. Vaikka minua pilkkaattekin, niin älkää ammattilaista. Humppaskenessä oli ammattilaisuus vähän niin ja näin. Solistit saapuivat nuottikansioden kanssa ja vastassa oli näitä ammattilaisia, joilla parhaiten kulki peräkärry humppabiilin perässä. Sitten kehuttiin ilman alaleukaa, kenen tähtiartistin kanssa on keikkaa tullut heitettyä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sera 17.06.2024 23:18:33 | |
---|
hollmi-5: Humppaskenessä oli ammattilaisuus vähän niin ja näin. Solistit saapuivat nuottikansioden kanssa ja vastassa oli näitä ammattilaisia, joilla parhaiten kulki peräkärry humppabiilin perässä. Sitten kehuttiin ilman alaleukaa, kenentähtiartistin kanssa on keikkaa tullut heitettyä. Hienoa ammattimuusikon vähättelyä. Se tulee sinulta selvästi luontaisesti. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
hollmi-5 17.06.2024 23:24:19 | |
---|
Sera: Hienoa ammattimuusikon vähättelyä. Se tulee sinulta selvästi luontaisesti. Opiskeluaikaan tein tanssikeikkoja paljon. Kovaa hommaa. Siinä työssä ei ollut tutkintovaatimuksia ja soittokorokkeella oli työkavereita paskasta balsamiin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sera 17.06.2024 23:33:24 | |
---|
hollmi-5: Opiskeluaikaan tein tanssikeikkoja paljon. Kovaa hommaa. Kovaa hommaa? Ja sitten vielä ihmettelet, miksi minä en kauheasti halua opetella jotain tiettyjä kappaleita ja soittaa niitä uudelleen ja uudelleen. Jos joku tykkää Youtubessa improvisaatiostani, se riittää minulle. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera: Ja sitten vielä ihmettelet, miksi minä en kauheasti halua opetella jotain tiettyjä kappaleita ja soittaa niitä uudelleen ja uudelleen. Hienoa ammattimuusikon vähättelyä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Sera 18.06.2024 00:11:47 | |
---|
Epämuusikko: Hienoa ammattimuusikon vähättelyä. Mitä vähättelyä? Jos ammattilaisen työ on kovaa hommaa ja joillekin jopa tylsää, se on sitä. Hienoa, jos sellaista jaksaa tehdä. Itse en jaksaisi, eikä onneksi ole tarvettakaan. Joka kerta kun improvisaatiossa kykenen tuomaan tyhjyydestä jotain sellaista jonka joku kuuntelee ja jopa antaa sille arvostusta, se on hieno asia. Enkä tosiaan jaksaisi soittaa samoja kappaleita uudelleen ja uudelleen. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Seba 18.06.2024 00:20:47 | |
---|
Sera: Eli et ymmärrä harjoitusta, vaikka se on videolla selvästi esitelty? Jos aloitat nyt ahkeran treenaamisen, niin ehkä 4 - 6 vuoden päästä saat kyseisen harjoituksen soitettua. Mä veikkaan että 4-6 tunnin päästä vetäisin sen paremmin timessa kuin sinä ikinä tulet vetämään. Basarien paradiddleihin aksentit soitettuna myös jotka näytit unohtavan tyystin kun yritit jotenkin epätoivoisesti ja rytmittömästi pitää pakettia kasassa. Tuossa autolla ajellessa töihin cruise päällä pystyi ns ykkösellä ottaa jalat ja haitsun iskut haltuun, virveli iskut vaihtoineen jäi vielä kokeilematta kun jollain piti ohjatakin. Jos sä oot tuota 6 vuotta harjoitellut eikä tuon paremmin mene niin huhhuh. Jos kuvittelet olevasi maailman ainoita ihmisiä jotka tuohon kykenee niin :DDD Se että sitä ei ehkä löydy YouTubesta ei tarkoita ettei siihen kukaan pysty. Jos keskinkertainen basisti pystyisi tuon hoitaa päivässä niin ammattirumpalilla mennee minuutteja. |
Seba 18.06.2024 00:24:52 | |
---|
Sera: Tuon soiton videolinkki taisi olla joskus Rumba-lehden nettisivuilla. Sitä kautta tuli paljon katsojia. Hienosti kikkailee. Voitte toki kuvitella, että hän ei muuhun kykene. Ok, nyt tää varmistui että olet trolli, tai sitten olet täydellinen puurokorva. Täytyy myöntää että mä jo lankesin uskomaan että olet tosissasi juttuinesi. |
Sera 18.06.2024 00:25:07 (muokattu 18.06.2024 00:26:21) | |
---|
Seba: Mä veikkaan että 4-6 tunnin päästä vetäisin sen paremmin timessa kuin sinä ikinä tulet vetämään. Ihan vapaasti voit yrittää, suunsoittaja. Kirjoittele sitten minulle seuraavan kerran kun osaat harjoituksen tehdä ja siitä on olemassa ihan oikeat todisteet. Video on kätevä. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Seba 18.06.2024 00:36:38 (muokattu 18.06.2024 00:37:35) | |
---|
Sera: Ihan vapaasti voit yrittää, suunsoittaja. Kirjoittele sitten minulle seuraavan kerran kun osaat harjoituksen tehdä ja siitä on olemassa ihan oikeat todisteet. Video on kätevä. Se ois kiva saada sullakin todisteet missä pidät tuon edes etäisesti läjässä. Tuolla sun videolla jopa eka isku on väärään aikaan niinkuin toooodella suuri osa muistakin iskuista. Sit kun sekoat liikaa niin vähän päristelet virveliä ja jatkat kompastelua eteenpäin. Mutta juu, menin trolliin, my bad. |
Sera 18.06.2024 00:43:02 | |
---|
Seba: Se ois kiva saada sullakin todisteet missä pidät tuon edes etäisesti läjässä. . Se harjoitus on juuri niin läjässä mitä sen harjoituksen pitää ollakin. Minulla ei ole sen suhteen mitään todistettavaa, mutta sinulla suurisuu on ja aika paljonkin. Niin paljon, että et vielä sitä itsekään ymmärrä. Joten nyt vaan treenaamaan, ja sitten vasta kirjoitat minulle seuraavan kerran kun osaat kyseisen harjoituksen tehdä ja siitä on myös todisteet. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |