Sera 16.06.2024 15:08:33 | |
---|
Seba: Ei mua kiinnosta vertailla. Pääpointti on siinä että sun improilu ei kuulosta hyvältä millään osa-alueella vaikka se mielestäsi mestarillista olisikin. Kannattaa tosiaan kuunnella sellaista improvisaatiota josta itse pidät, vaikka et sellaista mistään löytäisikään. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 16.06.2024 15:09:49 | |
---|
Seba: Sama kuvio, time heittelee melkoisesti basareissa. Mutta ehkä vaan sit kuulen väärin ja kaikki on täsmälleen tikissä ja mun korvissa on puuroa. Bassot ei heitä yhtään, vaan kuvio on aivan sama alusta loppuun asti. Vika on tosiaan sinun korvissasi tällä(kin) kertaa. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Seba 16.06.2024 15:10:01 | |
---|
Sera: Jonkun pitää kehitellä uusia asioita. Minulla ei ole mitään ihmeteltävää rytmisessä rotaatiossa tai kapulan liikkeissä, koska kykenen hallitsemaan jokaisen rotaatiosuunnan. Sinä kuvittelet basistina ymmärtäväsi sellaisia asioita, joista sinulla ei ole mitään käsitystä. En kuvittele ymmärtäväni asioita mitä on sun omassa päässäsi. En ymmärrä myöskään itse keksittyjä käsitteitä. En ymmärrä rummuista paljoa muutakaan mutta ymmärrän jos joku kuulostaa hyvältä tai huonolta. Mulla on myös kohtalaisen tarkka korva timen suhteen. Videoiden perusteella tarkempi kuin sulla. |
Seba 16.06.2024 15:11:13 | |
---|
Sera: Kannattaa tosiaan kuunnella sellaista improvisaatiota josta itse pidät, vaikka et sellaista mistään löytäisikään. Kuuntelen mieluummin musiikkia kuin etsin jotain tekotaiteellista rumpuimprovisaatiota internetistä. |
Sera 16.06.2024 15:12:37 | |
---|
Seba: En kuvittele ymmärtäväni asioita mitä on sun omassa päässäsi. En ymmärrä myöskään itse keksittyjä käsitteitä. En ymmärrä rummuista paljoa muutakaan mutta ymmärrän jos joku kuulostaa hyvältä tai huonolta. Mulla on myös kohtalaisen tarkka korva timen suhteen. Videoiden perusteella tarkempi kuin sulla. Kerro vaan miten haluat kappaleet soitettavan. Jos siis osaat kertoa. Se on tullut jo selväksi, että et aina pysy kyydissä, mutta se varmaan johtuu siitä, että olet vain keskinkertainen soittaja, kuten itsekin totesit. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 16.06.2024 15:14:30 | |
---|
Seba: Kuuntelen mieluummin musiikkia kuin etsin jotain tekotaiteellista rumpuimprovisaatiota internetistä. Kukaan ei opi sinun jutuistasi yhtään mitään. Osaat haukkua soittoa, mutta et kykene esittelemään sellaista improvisaatiota joka edes omasta mielestäsi olisi hyvää, jotta nähtäisiin mitä sellaisella tarkoitat. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Seba 16.06.2024 15:19:21 | |
---|
Sera: Kyllä olen tosiaan huippuluokkaa improvisaation saralla. Lisäksi olen ensimmäinen lajiaan motorisesti ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Ok. Luulisi sinun sitten olevan kova nimi ympäri maailmaa noilla meriiteillä. Kerrot vaan miten haluat kappaleet soitettavan, niin voidaan harjoitella kappaleet haluamallasi tavalla. Kuinka moneen kertaan sama asia pitää sinulle toistaa? Lienen tähänkin jo vastannut mutta ei mee perille. En myöskään keksi että miksi haluaisit soittaa niin kuin joku muu haluaa kun kuulemma teet niin heti kun siitä maksetaan ja näyttöjen perusteella et kyllä mun ensimmäisten palkattavuen listalla ole. |
Sera 16.06.2024 15:21:40 | |
---|
Seba: Ok. Luulisi sinun sitten olevan kova nimi ympäri maailmaa noilla meriiteillä. Olen sen verran tunnettu, että se riittää kyllä minulle. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Seba 16.06.2024 15:23:48 | |
---|
Sera: Kukaan ei opi sinun jutuistasi yhtään mitään. Osaat haukkua soittoa, mutta et kykene esittelemään sellaista improvisaatiota joka edes omasta mielestäsi olisi hyvää, jotta nähtäisiin mitä sellaisella tarkoitat. En olekaan täällä opettamassa ketään, mielipiteen saanee kertoa ilman että pitää etsiä parempia versioita aiheesta? Paska on paskaa vaikka voissa paistaisi. |
Sera 16.06.2024 15:24:06 | |
---|
Seba: Ok. Luulisi sinun sitten olevan kova nimi ympäri maailmaa noilla meriiteillä.
Lienen tähänkin jo vastannut mutta ei mee perille. En myöskään keksi että miksi haluaisit soittaa niin kuin joku muu haluaa kun kuulemma teet niin heti kun siitä maksetaan ja näyttöjen perusteella et kyllä mun ensimmäisten palkattavuen listalla ole. Eiköhän se ole aika normaalia, että rumpalille kerrotaan miten kappaleet halutaan soitettavan. Minäkin voin soittaa haluamallasi tavalla jonkun kappaleen, jos osaat kertoa miten sen haluat soitettavan. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Seba 16.06.2024 15:25:10 | |
---|
Sera: Kerro vaan miten haluat kappaleet soitettavan. Jos siis osaat kertoa. Se on tullut jo selväksi, että et aina pysy kyydissä, mutta se varmaan johtuu siitä, että olet vain keskinkertainen soittaja, kuten itsekin totesit. Olen keskinkertainen ja realisti. Silti näemmä pysyn paremmin kyydissä kuin maailman huippujäbät niin ehkä olenkin sitten keskivertoa parempi. |
Sera 16.06.2024 15:25:56 | |
---|
Seba: En olekaan täällä opettamassa ketään. Se on huomattu. Antisi keskustelussa on ollut pelkkää suunsoittoa. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 16.06.2024 15:26:31 | |
---|
Seba: Olen keskinkertainen ja realisti. Silti näemmä pysyn paremmin kyydissä kuin maailman huippujäbät niin ehkä olenkin sitten keskivertoa parempi. Et kuitenkaan pysy rytmissä mukana, jos se on vähänkään haasteellisempaa. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 16.06.2024 15:28:27 | |
---|
Seba: En olekaan täällä opettamassa ketään, mielipiteen saanee kertoa ilman että pitää etsiä parempia versioita aiheesta?
Eli minun improvisaationi on huonoa, mutta et kykene esittelemään improvisaatiota joka edes omasta mielestäsi olisi hyvää, että nähtäisiin mitä tarkoitat hyvällä improvisaatiolla? Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Seba 16.06.2024 15:31:35 | |
---|
Sera: Eiköhän se ole aika normaalia, että rumpalille kerrotaan miten kappaleet halutaan soitettavan. Minäkin voin soittaa haluamallasi tavalla jonkun kappaleen, jos osaat kertoa miten sen haluat soitettavan. Konteksti on hieman eri kun ollaan treeniksellä ja työstetään biisiä kuin että pyydellään randomisti kertomaan internetissä sen spesifimmin edes kappaletta tietämättä että miten se soitetaan. Tää sun jankkaus ei nyt tee susta yhtän fiksumpaa. Mulle on ihan sama miten biisit soitetaan niin kauan kuin se on musikaalista ja siinä huomioidaan myös muut instrumentit ja soitetaan yhdessä. Hienoja improhetkiäkin on koettu yhdessä ihan yllättäen. Se että "soitanpa nyt Mattia ja teppoa improvisoiden" ja hakataan virveliä ja peltejä välittämättä yhtään mitä biisissä tapahtuu, ei kuulu siihen osastoon. |
Sera 16.06.2024 15:33:01 | |
---|
Seba: Tää sun jankkaus ei nyt tee susta yhtän fiksumpaa. Mulle on ihan sama miten biisit soitetaan niin kauan kuin se on musikaalista ja siinä huomioidaan myös muut instrumentit ja soitetaan yhdessä.
Kerrot vaan miten mikäkin kappale soitetaan mielestäsi musikaalisesti, niin voidaan harjoitella kappale haluamallasi tavalla. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera: Eli minun improvisaationi on huonoa, mutta et kykene esittelemään improvisaatiota joka edes omasta mielestäsi olisi hyvää, että nähtäisiin mitä tarkoitat hyvällä improvisaatiolla? En tiedä onko sun improvisaatio huonoa, videot joita sulla on esillä on sen muutaman perusteella mitä katsoin, ovat melko huonoja. Jos olet niin hyvä kuin väität niin uskon että pystyisit paljon parempaankin ja ehkä vaikka musikaalisempaan improon. |
Sera 16.06.2024 15:35:07 | |
---|
Seba: Se että "soitanpa nyt Mattia ja teppoa improvisoiden" ja hakataan virveliä ja peltejä välittämättä yhtään mitä biisissä tapahtuu, ei kuulu siihen osastoon. Kyseessä olikin lähinnä vain motorinen haaste ja "overplay madness"-soitto. Takerrut yhteen kappaleeseen kuin se määrittäisi kaiken. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 16.06.2024 15:36:19 | |
---|
Seba: En tiedä onko sun improvisaatio huonoa, videot joita sulla on esillä on sen muutaman perusteella mitä katsoin, ovat melko huonoja. Jos olet niin hyvä kuin väität niin uskon että pystyisit paljon parempaankin ja ehkä vaikka musikaalisempaan improon. Haukuhan tuo vaikka seuraavaksi. https://www.youtube.com/watch?v=_-9lV60LbZQ Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Sera 16.06.2024 15:40:01 | |
---|
Seba: En tiedä onko sun improvisaatio huonoa, videot joita sulla on esillä on sen muutaman perusteella mitä katsoin, ovat melko huonoja.
Kenen muun improvisaatiota olet katsellut? Onko löytynyt hienoja soittoja? Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |