Little Savage 02.06.2024 15:42:14 | |
---|
Pitäisikö muusinettiin ottaa ulkomaalaisilta kitarafoorumeilta tuttu NGD New guitar Day käytäntö jossa aloitetaan kokonainainen keskustelu uudesta soittimesta ja saa siihen vähän mielistelyä ja selkään taputtelua uudesta hankinnasta? Älä koske mun ratukasteriin. |
Kontiak 02.06.2024 16:07:17 | |
---|
Ehdottomasti. Vahvistimille myös sama. "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
Decadetroll 02.06.2024 16:48:22 | |
---|
Little Savage: Pitäisikö muusinettiin ottaa ulkomaalaisilta kitarafoorumeilta tuttu NGD New guitar Day käytäntö jossa aloitetaan kokonainainen keskustelu uudesta soittimesta ja saa siihen vähän mielistelyä ja selkään taputtelua uudesta hankinnasta? Joskus olen miettinyt, että jännä, ettei tänne ole tuota kulttuuria rantautunut. Onhan täällä ollut iät ja ajat tietenkin tuo "hei, ostin jälleen kitarakamaa!" -ketju, mutta siihen nyt porukka kirjoittelee plektran ja kielen hakemisesta lähiputiikista jne. Että eihän se nyt ole läheskään sama asia. Tykkään kyllä itse ulkomaan foorumeille tehdä näitä NGD (insert jotain kuvaavaa tai hassua tähän) -ketjuja. |
ituvirtanen 02.06.2024 21:54:43 | |
---|
Hmm, täällä päin maailmaa voisi hyödyntää vaikka sanoja "uusi", "kitara" ja "päivä", vai onko liian suomea? Uusi kitara kaulassa, uusi efekti laudassa, uusi vahvistin... |
Decadetroll 03.06.2024 09:42:13 | |
---|
ituvirtanen: Hmm, täällä päin maailmaa voisi hyödyntää vaikka sanoja "uusi", "kitara" ja "päivä", vai onko liian suomea? Uusi kitara kaulassa, uusi efekti laudassa, uusi vahvistin... Miksipä ei... UKP - Ostinpa fenderin! tai UVP - Muriseva marsu iskee! |
Kivijalka 03.06.2024 13:11:27 | |
---|
Kuinka pitkään menee ennen kuin joku pahoittaa tällaisesta mielensä ja laatii Backstagelle pitkän valituksen ylläpidolle koska Kitarakamat-palstalla on liikaa ketjuja kitarakamoista? Viikko? Kuukausi? "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Mitäs tuolle Ostin taas kitarakamaa-ketjulle sitten tehdään? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Jeszse 04.06.2024 15:24:59 | |
---|
BugBadWolf: Mitäs tuolle Ostin taas kitarakamaa-ketjulle sitten tehdään? No sinne varmaan kerrotaan sit ku on ostanut plektran. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
BugBadWolf 05.06.2024 14:12:07 | |
---|
Jeszse: No sinne varmaan kerrotaan sit ku on ostanut plektran. Ei. Sellainen menee NPD-ketjuun. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
kihtaristi 12.06.2024 13:12:15 | |
---|
Suomeksi UKK - Uusi kitara kotiutui? |
Antti1 12.06.2024 15:35:57 | |
---|
KRP, eli kamarunkkupäivä. |
trih 12.06.2024 17:59:56 | |
---|
Antti1: KRP, eli kamarunkkupäivä. Juuri toissa päivänä kuvailin puoliskolle kamarunkkauksen saloja. Hän tiesi kertoa, että kaunistautujilla on meikkiharrastuksissa täysin samanlaisia piirteitä. Esim. ostetaan sama meikki toistamiseen eri pakkauskuorella, koska se uusi limited tms. pakkauskuori on vaan niin kivan näköinen. Ja meikkejä on niin paljon, että niille suurimmalle osalle ei ole mitään todellista käyttöä. KRP olisi kyllä hyvä. KRP: (ja tähän joku naseva otsake). Kuvia kun ei saa suoraan upotettua, niin ehkä tästä ei voi saada niin kivaa kuin jossain muualla. |
jhlamm 12.06.2024 21:59:55 | |
---|
trih: Juuri toissa päivänä kuvailin puoliskolle kamarunkkauksen saloja. Hän tiesi kertoa, että kaunistautujilla on meikkiharrastuksissa täysin samanlaisia piirteitä. Esim. ostetaan sama meikki toistamiseen eri pakkauskuorella, koska se uusi limited tms. pakkauskuori on vaan niin kivan näköinen. Ja meikkejä on niin paljon, että niille suurimmalle osalle ei ole mitään todellista käyttöä. KRP olisi kyllä hyvä. KRP: (ja tähän joku naseva otsake). Kuvia kun ei saa suoraan upotettua, niin ehkä tästä ei voi saada niin kivaa kuin jossain muualla. Kerroin ystävälleni olevani kamarunkkari ja sitten hän luuli että kyse on kaalimadon jostain miestenleluista. Jouduin aika nopeasti selittämään että se on aivan toinen harrastus, joka mulla on. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Antti1 13.06.2024 14:01:55 | |
---|
|