gotthard 26.05.2024 12:44:54 | |
---|
rosberg: LP Studio on kyllä "sleeper". Ehkä yksi erikoinen Studio-soittaja on jo edesmennyt Miika Tenkula. Todella kova vetäjä (kuunnelkaas sellainen kappale kuin End of the road ja siitä jostain puolesta välistä). Studiota ei kyllä monesti huippusoittajien käsissä lavalla näe. Royal Huntin jollakin kitaristilla oli. Tunnuksesi on pistetty jäähylle! Muusikoiden.net |
jogo3000 26.05.2024 17:05:24 (muokattu 26.05.2024 17:06:16) | |
---|
p130: Joskus on käynyt mielessä, että miksi ei ole uskomusta listojen soundia pilaavasta vaikutuksesta. Onhan siihen vahvaa todistusaineistoakin: Joe Perry ja Gary Moore -sigut. Olisin valmis tähän uskomaan, kun vertaan omaa SG junioria ja SG specialia keskenään. E: en nyt tiedä _pilaako_ se saundia sentään. Ilman reunalistaa tuntuu kyllä paremmalta. |
p130 26.05.2024 17:12:20 | |
---|
jogo3000: Olisin valmis tähän uskomaan, kun vertaan omaa SG junioria ja SG specialia keskenään. E: en nyt tiedä _pilaako_ se saundia sentään. Ilman reunalistaa tuntuu kyllä paremmalta. Kyllä tuolle teorialle saisi kannattajia, kun jaksaisi öyhöttää riittävästi foorumeilla. Mutta, makuasia. Mojovalla ritsalla nyt vaan soittaa paremmin, sen varmaan kaikki hyväksyvät ilman kiistaa. Kaulan listoissa on eroa tosiaan tuntumassakin. Tekee enemmän järkeä, kuin bodyn reunalistan vaikutus. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
rosberg 27.05.2024 07:08:52 | |
---|
Ehdoton kannatus kaulan reunalistoille. Se tekee sen luksus-fiiliksen jos fenderiin vertaa. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
Tympee Huttunen 27.05.2024 07:26:52 | |
---|
rosberg: Ehdoton kannatus kaulan reunalistoille. Se tekee sen luksus-fiiliksen jos fenderiin vertaa. Mulle ei ole kyllä koskaan niiden funktio avautunut :/ Vähemmän puuta otelaudassa ja hankaloittaa nauharemppaa. |
Haptinen fiilis - tuntuu ihanalle. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
Mikko1978 27.05.2024 13:44:51 | |
---|
Halpa muovi tuntuu erityisen halvalle. Luonnon materiaalit ovat parhaita. |
BigPapa 27.05.2024 15:58:03 (muokattu 27.05.2024 17:14:15) | |
---|
|
aak127 27.05.2024 17:09:32 | |
---|
Tympee Huttunen: Mulle ei ole kyllä koskaan niiden funktio avautunut :/ Vähemmän puuta otelaudassa ja hankaloittaa nauharemppaa. Eipä ala nauhanpäät törröttää kun on binding tiellä. Tai siis alkaa, mutta binding antaa periksi niin ei vaadi toimenpiteitä. |
rosberg 29.05.2024 06:46:56 | |
---|
Oisko kellään ideaa, että kun ottaa poker chipin pois, niin mikä olisi oikean kokoinen prikka sinne alle että saa pidettyä sen mikkikytkimen nätisti paikallaan? Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
fox 29.05.2024 09:51:30 | |
---|
Et sä siihen mitään prikkaa välttämättä tarvitse, ota chippi pois ja kiristä kanteen. Jos siihen tilalle jotain prikkaa haluat, niin se on palttiarallaa noin 12 mm läpi aluslevyssä, jos siihen jonkun tilalle haluat laittaa. Joskus muinoin oli messinkiaikana joitain ihan ilman tekstejä olevia pikkusen pienempiä lätkiä saatavana, kuin myös tekstillisiä messinkilätkiä. |
rosberg 29.05.2024 12:08:22 | |
---|
fox: Et sä siihen mitään prikkaa välttämättä tarvitse, ota chippi pois ja kiristä kanteen. Jos siihen tilalle jotain prikkaa haluat, niin se on palttiarallaa noin 12 mm läpi aluslevyssä, jos siihen jonkun tilalle haluat laittaa. Joskus muinoin oli messinkiaikana joitain ihan ilman tekstejä olevia pikkusen pienempiä lätkiä saatavana, kuin myös tekstillisiä messinkilätkiä. Kyseessä siis LP, että ei SG. Mulla oli siinä Paksua tinaa, mutta tossa kun tosissaan soittelee niin se löystyy. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
rosberg 29.05.2024 12:12:47 | |
---|
Vai pitäiskö vaan porata johonkin muoviin reikä ja viritellä se oikeaan kokoon? Yleensä näissä hommissa on vaan olemassa joku ratkaisu joka joko hyödyntää olemassaolevaa tai sitten tarjoaa jonkun todella kalliin ratkaisun. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
rosberg 29.05.2024 13:32:21 | |
---|
Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
Laulava Kylätohtori 29.05.2024 16:21:10 | |
---|
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
erty 29.05.2024 17:21:01 | |
---|
rosberg: https://shorturl.at/LEj9p Käviskö tällanen o-rengas silikonista tai muusta materiaalista, sisämitta 12mm ja ulko 14mm? O-rengas saattaa reagoida nitron kans. Mun muistaakseen pedaalien jalkakytkimissä on samankokoset aluslevyt. Aluslevy, lukkoprikka ja sit kytkimen mutteri niin pitäs pysyä paikallaan eikä kiristäessä nirhaa niin helposti lakkapintaakaan. Ei mitään käryä tästä setistä mut periaatteessa tän setin 2 ja 4 kilkkeet: https://www.ebay.com/itm/254245807451 Löytynee multakin hyllystä jos haluut posteja vastaan. |
fox 29.05.2024 17:27:31 | |
---|
|
p130 29.05.2024 18:50:14 (muokattu 29.05.2024 18:51:33) | |
---|
rosberg: Mulla on tällainen kepakko kuin 2006-vuoden SG Special 61 reissue VOS, eli wraptop SG. Se on todella resonantti ja kiva, mutta on näitä muitakin kitaroita ja ei oikein ole saanut rakkautta. Tosin aina kun olen ostanut SG:n niin vertaan sitä tähän ja siksi olen kaksi standardia myynyt pois. Halusin tähän kiinni jonkun kampisysteemin ja ilman porattavia reikiä, niin kävin miettimään. https://townerusa.com/ valmistaa palikoita joilla normaalin Bigsbyn saa ilman reikiä kiinni ja ei näytä niin hölmölle kuin perus Vibramate. Tilasin osat, Bigsby B3 löytyi hyllystä (joskus ostin kun tuli halvalla vastaan) ja Kitarapajalta löytyi sitten tämä kaikista tärkein osa https://musiccitybridge.com/products/conversion-posts joilla saadaan ABR kiinni tallaksi. Hyllystä löytyy https://abm-guitarpartsshop.com/ABM … -Stege/ABM-2400c-RO-Chrom::146.html ABM:n rullatalla, joten tänään laitetaan sardiini rasiaan. Jo nyt isot kiitokset Kitarapajalle. Tää on kova juttu. Tässä ei kielien break angle riitä, mutta jatketaan harjoituksia, omissa kuvissa on näkymä siitä mihin päästiin. Ilmeisesti on Music Cityn kikkareet kelvollista tavaraa ja käy kaupaksi, kun oli loppu Pajalta. Oli pikavisiitti Snadiin ja sain käytyä turhan reissun. Olisihan tuolta voinut ottaa mukaan paljon kaikkea lohdutukseksi.... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
rosberg 29.05.2024 19:59:22 | |
---|
Kitarapajalla on kyllä hyvää kamaa. Music City Bridgen studfinder on ihan älyttömän hyvä talla. Ehkä mä avaan ton ja katon tosiaan jos voisin laittaa mutteria väliin. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
jogo3000 02.06.2024 15:45:36 | |
---|
p130: Ilmeisesti on Music Cityn kikkareet kelvollista tavaraa ja käy kaupaksi, kun oli loppu Pajalta. Oli pikavisiitti Snadiin ja sain käytyä turhan reissun. Olisihan tuolta voinut ottaa mukaan paljon kaikkea lohdutukseksi.... Sorry. Laitoin just parit savvyt junioreihin. |