Aihe: Dexilbell kokemuksia
1
Montin
11.09.2024 07:37:03
veikko nieminen: Onkos porukalla kokemuksia Dexibell keikkapianoista? Mitä sopii odottaa, pettymyksiä, käyttöliittymä? Onko Suomessa jokin liike, josta löytyy?

Mulla löytyy L3 ja J7 mallit. On huippu lafka ja toisin kuin Viscountin ja Crumarin kanssa, tämä lafka ei omaa edelleenkään luotettavuusongelmia. Jos Crumar ja Viscount omaavat maailmalla hieman kyseenalaista mainetta laitteidensa luotettavuusasioissa, teki Dexibell alusta lähtien hommat oikein. Soittimet on tehty kestämään myös kovaakin käyttöä eikä ongelmia ole maailmalla juurikaan ihmisillä ilmennyt.

Itse firma perustettiin 2015 vanhan Roland Italy työntekijöidensä puolesta.

Pääfocus lafkalla on physical modellingissa. Pianot, jouset, puhaltimet jne.
Syntsapuoli rajatumpaa, mutta toimivaa. Urkupuoli ookoo, mutta osittain puutteellista.
Hintaa soittimilla on, eli mitään budjettikamaa nämä ei tee.

Kohderyhmä soittimilla keikkamuusikot/ammattimuusikot/konserttimuusikot.
Suosittelen erittäin lämpimästi :)
Ihmisen aika on rajallista, ääni on ikuista!
nightbird
11.09.2024 13:44:16
Montin: Mulla löytyy L3 ja J7 mallit. On huippu lafka ja toisin kuin Viscountin ja Crumarin kanssa, tämä lafka ei omaa edelleenkään luotettavuusongelmia. Jos Crumar ja Viscount omaavat maailmalla hieman kyseenalaista mainetta laitteidensa luotettavuusasioissa, teki Dexibell alusta lähtien hommat oikein. Soittimet on tehty kestämään myös kovaakin käyttöä eikä ongelmia ole maailmalla juurikaan ihmisillä ilmennyt.

Itse firma perustettiin 2015 vanhan Roland Italy työntekijöidensä puolesta.

Pääfocus lafkalla on physical modellingissa. Pianot, jouset, puhaltimet jne.
Syntsapuoli rajatumpaa, mutta toimivaa. Urkupuoli ookoo, mutta osittain puutteellista.
Hintaa soittimilla on, eli mitään budjettikamaa nämä ei tee.

Kohderyhmä soittimilla keikkamuusikot/ammattimuusikot/konserttimuusikot.
Suosittelen erittäin lämpimästi :)

Juu, Dexibell on osa Proel konsernia. Koskettimisto hyvä ja mallinnuksessa yritetty mallintaa kaikki mahdollinen mitä tapahtuu akustisessa ja flyygelissä koskettimiston toiminnassa. Kotipianoissa on myös siellä huipulla Vivo malleineen.
Meillä kotona H1 ja voi vahvasti suositella.
Ainakin S9 mallissa koskettimiston toimintaa yritetty parantaa kolmella kontaktikumilla per kosketin, tästä tosin juontaa omat ongelmansa kestävyydessä määrättyjen kovempikätisten muusikoiden kanssa koska kumien koko on tietysti pienempi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)