McNulty 02.07.2004 10:12:50 | |
---|
Since the EURO is very weak against the US-DOLLAR... Mitäs helev***** =)) Eikös nimenomaan ole niin että euro on VAHVA dollariin verrattuna? Tai sitten ne ei vaan oikein hallitse englantiaan. Jos euro on heikko, niin silloinhan hintojen luulisi olevan korkeammat, kun taas euron ollessa vahva, samalla määrällä euroja saa enemmän dollareita. Näin ainakin minulle on kauppiksessa joskus opetettu =) T-Bone |
Heavymies 02.07.2004 11:03:48 | |
---|
Minä en ainakaa tuolta uskalla tilata mitään ennenku joku on kertonu vähän kokemuksia. Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa. |
Torniojaws 02.07.2004 15:25:01 | |
---|
Mitäs helev***** =)) Eikös nimenomaan ole niin että euro on VAHVA dollariin verrattuna? Tai sitten ne ei vaan oikein hallitse englantiaan. Jos euro on heikko, niin silloinhan hintojen luulisi olevan korkeammat, kun taas euron ollessa vahva, samalla määrällä euroja saa enemmän dollareita. Näin ainakin minulle on kauppiksessa joskus opetettu =) Jep. 1 euro = 1.21 $USD A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Miikathebest 02.07.2004 15:47:56 | |
---|
|
Torniojaws 02.07.2004 18:03:38 | |
---|
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
ajattelin tilata tuolta esp ltd m-100fm skeban kunhan saan rahaa. toivottavasti on luotettava pleisi, mut eihä ne voi oikein kusettaakkaan jos maksaa postiennakolla, mut jos ei ole sitä mahdollisuutta ni sit on aika paska juttu. vaikka tuskin ne kusettaa... |
p130 14.07.2004 15:29:06 | |
---|
Tää oli aika samannäköinen ja -hintainen saitti kuin www.fendershop.com - onko näillä joku yhteys? Mm. fendershop.com ja gibsonshop.com löytyvät "vieraile muissa kaupoissamme" -linkin takaa suomenkieliseltä etusivulta. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Aksu89 14.07.2004 15:46:21 (muokattu 14.07.2004 15:46:43) | |
---|
Kyllähän semmonen Ltd Viper Deluxe oli 200€ halvempi kuin T-kaupassa, nyt joku testi tilaamaan vaikka piuhan... No comments. Riisi |
päänahka 15.07.2004 07:54:50 | |
---|
Jos euro on heikko, niin silloinhan hintojen luulisi olevan korkeammat, kun taas euron ollessa vahva, samalla määrällä euroja saa enemmän dollareita. Näin ainakin minulle on kauppiksessa joskus opetettu =) Jos katsoit tarkkaan niin siinä sanottiin että on erittäin edullista tilata heiltä Euroopan ulkopuolelle. Meille tilanne on päinvastainen, eli jos ostetaan jenkkituotteita heikolla eurolla niin saa maksaa lisää. Euron heikkous on varmaan suhteellista, eli 1 euro on enemmän kuin dollari, mutta vähemmän suhteessa dollariin kuin vaikka viime vuonna (minulla ei ole hajuakaan onko tilanne oikeasti tämä). Soolot on perseestä. |
Hanok 15.07.2004 09:39:09 | |
---|
Euron heikkous on varmaan suhteellista, eli 1 euro on enemmän kuin dollari, mutta vähemmän suhteessa dollariin kuin vaikka viime vuonna (minulla ei ole hajuakaan onko tilanne oikeasti tämä). Onhan se suhteellista, mutta ei se kurssi koskaan ole ollut mitenkään merkittävästi parempi kuin nyt, siis meidän kannaltamme. Ihan tarkkaan en ole minäkään seurannut, mutta mutta ei se dollari kovin paljon halvempi ole ollut missään vaiheessa. Pari vuotta sittenhän 1 dollari oli enemmän kuin 1 euro, nyt on ollut toisin päin jo pitkään. Kyllä se nyt pitäisi olla nimenomaan niin päin että eurooppalaiset hyötyvät nyt tilatessaan jenkeistä, eikä päin vastoin. Tosin tuo VAT / ALV-maininta kyllä pätee. |
kulmahiomakone 15.07.2004 10:22:02 | |
---|
Kyllä se nyt pitäisi olla nimenomaan niin päin että eurooppalaiset hyötyvät nyt tilatessaan jenkeistä, eikä päin vastoin. Tosin tuo VAT / ALV-maininta kyllä pätee. Ja periaatteessa eurooppalaisille pitäisi olla kannattavaa käydä kauppaa yhdysvaltojen lisäksi niiden maiden kanssa, joiden valuuttojen arvo on sidottu dollariin. Siis sekä japanialaisia ja kiinalaisia soittimia pitäisi saada halvalla. Vaan saako? Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai, Yamaha yms.) |