Aihe: Mitä..
1 2
Kapane
11.07.2004 12:04:06

Nyt sellofaani menee vain kiltisti nukkumaan koska sellofaani on juovuksissa...

en itseasiassa ollut, mutta luulin vain olevani hauska.
Personal Jesuss & Modern Angel [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 Britneyn Playboy kuvat!
mievaan
14.07.2004 13:14:49
Kyllähän se niiden "valokuvia" biisi on ihan ok. Loput on täyttä basaa.
Haistappa pierua sika!
Rattata
14.07.2004 14:01:30 (muokattu 14.07.2004 14:06:42)
En tykkää Tero Vaaran äänestä. Kauhian ohut.

En minäkään sitten yhtään. Se on jotenkin...hintahtava. Tai itseasiassa aika paljonkin. Siinä yksi suuri syy miksi en pidä Mambasta. Ja kaiken lisäksi se on tavattoman ärsyttävää musiikkia. Saa pahalle päälle.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Mr. Mustard
14.07.2004 16:14:03
Lauantai-iltana on ihan hauska tarina, mutta Vaaran laulutyyli on se joka tökkii pahasti. Joku sanoi kerran, että se ruikutus kuulostaa ihan tyypiltä joka ei ole saanut 20 vuoteen;)
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
st.Helena
14.07.2004 22:36:43

...Ihmisillä on mambaa vastaan?

Olen usein kuullut haukkuja kyseistä orkesteria kohtaan, aivan syyttä mielestäni.

EN edes halua ajatella, miksi vihaan mambaa. Tai no, nyt kun aloitin, niin pakkohan sitä on hieman pohtia.
Viime kesänä ajettiin Joensuusta Turkuun vanhempieni autolla, koska oma oli rikki. Äitin carinan radiosta kuului tasan yksi kanava ja tietysti se oli NOVA ja kun ko. radiokanava soittaa puolentunnin välein mambaa, niin sellaisen shokkihoidon jälkeen ei yksinkertaisesti voi mitään sille, että mamba jo pelkästään sanana aiheuttaa pahoinvointia.
Yksinkertaisesti en voi edes hyvällä tahdolla sanoa mamban "musiikista" mitään positiivista.
MYYKKEE MULLE LIPPU ILOSAARIROKKIIN!!! :C
baron
14.07.2004 23:08:45

Mä tykkään Mambasta.

1. Hyviä sanoituksia

2. Korvaan tarttuvia melodioita

3. Hyviä sovituksia, joissa esim.käytetty puhaltimia tehokkaasti. Latinorytmejä, clavekin mukana.

En tiedä mihin genreen pitäisi luokitella, mutta mitä sitten?

(OK Olen "poikkeava nuori")
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
sormunen
14.07.2004 23:38:43
Mä tykkään Mambasta.
...
(OK Olen "poikkeava nuori")

Mä en. Dorkaa musaa. Mistä tuli mieleeni, että miksi meille nuorille ei ole radiokanavia? Tai mitä mä valitan, onhan meillä kaupungissa, mutta silti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)