Aihe: Marshall 410h
1
Jonttu
13.04.2024 12:02:08

Roosteeni: Kertokaapa viisaimmat miten viisaammat miten kytkette pedaalit Marshall 410h vahvistimeen.

Olen kokeillut monenlaisia kytkentöjä, efektilenkkiin, suoraan inputtiin, tuntuu että kytki miten tahansa niin aina joku ongelma, millon kaiut kuulostaa oudolta tai säröpedaali ei vaikuta millään tavalla.

Varsinkin od1 kanavalla säröpedaalit vaimentuu.

Pedaalilauta:
Boss tu3
Kirk hammet wah
Boss ns2
Boss ml2
Rat
Madprofessor red dist
Tubescreamer mini
Boss ch1
Boss re20
Boss reverb6.

Jos jollakin ois ratkaisu niin KIITOS!

Kitarasta virittimeen, chorus, wah, säröpurkit, ketjun viimeiseksi ns2 ja marsun inputtiin.
Sitten reverbit looppiin.
Oletkos laittanu siihen säädettävään looppiin ne? Mulla on ollu kolme JVM410h nuppia jossa yhdessä oli sellainen hauska ongelma että kun sen säädettävän loopin käänsi 100% wet, niin soundi muuttui tosi kummalliseksi, en tiedä oliko siellä joku huono putki tai muuta ongelmaa elektroniikassa sitten..

Mutta nykyisellä nupilla samaa ongelmaa ei ole.
Kokeile myös siihen sarjalooppiin (joka on kytkimellä on/off nupin takaa) vaikuttaako soundeihin että onko mahdollisesti looppi ongelma.

Henk.koht olen sitä mieltä että tossa nupissa on niin mahtava soundi että sitä ei tartte muuta kun vähän välillä boostata Bossin SD-1'llä ;)

Onkos sulla millainen virtalähde millä syötät pedaaleita? välikaapelit varmasti kunnossa ym. perusasiat?
https://www.youtube.com/watch?v=-w-B6H0abxY
Roosteeni
13.04.2024 17:03:07
Jonttu: Kitarasta virittimeen, chorus, wah, säröpurkit, ketjun viimeiseksi ns2 ja marsun inputtiin.
Sitten reverbit looppiin.
Oletkos laittanu siihen säädettävään looppiin ne? Mulla on ollu kolme JVM410h nuppia jossa yhdessä oli sellainen hauska ongelma että kun sen säädettävän loopin käänsi 100% wet, niin soundi muuttui tosi kummalliseksi, en tiedä oliko siellä joku huono putki tai muuta ongelmaa elektroniikassa sitten..

Mutta nykyisellä nupilla samaa ongelmaa ei ole.
Kokeile myös siihen sarjalooppiin (joka on kytkimellä on/off nupin takaa) vaikuttaako soundeihin että onko mahdollisesti looppi ongelma.

Henk.koht olen sitä mieltä että tossa nupissa on niin mahtava soundi että sitä ei tartte muuta kun vähän välillä boostata Bossin SD-1'llä ;)

Onkos sulla millainen virtalähde millä syötät pedaaleita? välikaapelit varmasti kunnossa ym. perusasiat?

Cioks dc10 virtalähde ja evidence audio välijohdot, mittarila tarkistin kaikki johdot, pitäs olla kunnossa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)