Aihe: Tuska Metal Festival
1 2 3 4 5 6 7 8 9
battery
13.07.2004 20:17:07
kyllähän tonne tulee lähdettyä juopottelee
voices are calling...I can hear them...inside my head
dora
14.07.2004 01:26:37 (muokattu 14.07.2004 01:27:20)
Juuh ensmästä kertaa olen minä myös menossa ja mielettömän innoissani olenkin menossa. Siellä on niin paljon kuunneltavaa, että kolme päivääni meneekin siinä sopivasti juostessa eri lavojen välejä, tuleepahan tehtyä jotain hyödyllistäkin..noh ei! nauttimaan sinne mennään, mutta luulen olevani suhteellisen väriläiskä siellä kaiken nahan ja mustan seassa. Kolmen päivän aikana joku jo luultavasti ehtii tulla ja purra minua jalkaan..voi että.
Optimistiksi sanotaan ihmistä, joka ajaa ladalla moottoritien ohituskaistalla.
hupakko
14.07.2004 01:52:55
Ensimmäistä kertaa olen tuskaan tulossa, lähinnä kaveri pakottaa perjantaina seurakseen:) Olisipa hyvät ilmat...
bedlam
14.07.2004 05:43:52

Sunnuntaina menossa kun ei lauantaille/3 päivän lippuja enää n. kk sitten ollut. Mielummin olisin ehdottomasti Death Angelin kuin Fear Factoryn katsastanut. Toivottavasti bändiltä kuullaan Demanufacturen aikaista rymistelyäkin, minulle kun tuo bändi on Obsoletesta lähtien ollut levy levyltä melko tanakassa laskusuhdanteessa.
http://www.mikseri.net/kiasma
madu
14.07.2004 10:03:21 (muokattu 14.07.2004 12:32:18)
Yksi lippu olis sunnuntaille TUSKAAN myynnissä ihan ovh hintaan eli 30€. Työkaverilla jäi lippu käyttämättä. Laittakaa pikaviestiä mulle jos jollakulla kiinnostaa. Voin sitten lähettää kaverin puh. numeron jos ostaja löytyy.

EDIT: Lippu meni jo.
7THSON
14.07.2004 19:49:59
6 euroa ruoka-annos ja 4 euroa pieni tuoppi. Huhhuh...

Taitaa mennä niin että tulee tankattua hyvät safkat ennen sisäänmenoa ja juotua lähinnä omia juomia. Jos joka päivä syö sisällä ja juo esim. 3 tuoppia teltalla niin onkin 50 euroa mennyt hujauksessa viikonlopun aikana.
7THSON
14.07.2004 19:53:03
Toivottavasti bändiltä kuullaan Demanufacturen aikaista rymistelyäkin, minulle kun tuo bändi on Obsoletesta lähtien ollut levy levyltä melko tanakassa laskusuhdanteessa.

Kylläpä noilla taitaa olla 4-5 biisiä kyseiseltä levyltä joka setissä. Ja ainakaan Digimortalilta ne eivät ole soittaneet yhtään biisiä tällä kiertueella.
Ben_D
14.07.2004 19:57:33

6 euroa ruoka-annos ja 4 euroa pieni tuoppi. Huhhuh...

Taitaa mennä niin että tulee tankattua hyvät safkat ennen sisäänmenoa ja juotua lähinnä omia juomia. Jos joka päivä syö sisällä ja juo esim. 3 tuoppia teltalla niin onkin 50 euroa mennyt hujauksessa viikonlopun aikana.

Mulla alkaa perjantaina 4 viikon kesäloma joten ei kiinnosta, vaikka olis tuoppi 10 euroo. Tulee sitä kaljaa kiskottua teltassa jokatapauksessa, vaikka olis kuinka omia. Niin se on ollut ennenkin ja on nytkin.
MV
15.07.2004 13:20:09
Viimehetken kysymys. Pääsekö sisään massiivisen avainketjun kanssa?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Ben_D
15.07.2004 13:24:38

Viimehetken kysymys. Pääsekö sisään massiivisen avainketjun kanssa?

Eiköhän sinne pääse. Kaikenmaailman piikkirannekkeet ovat kiellettyjä.
Phobophile
15.07.2004 13:30:07
Kylläpä noilla taitaa olla 4-5 biisiä kyseiseltä levyltä joka setissä. Ja ainakaan Digimortalilta ne eivät ole soittaneet yhtään biisiä tällä kiertueella.

Voisivat nyt edes Linchpinin soittaa.
Love Subverted, Lust Perverted
Incarnation
15.07.2004 14:13:05
Voisivat nyt edes Linchpinin soittaa.

Tuskin soittavat kun eivät näillä viimeisimmillä kiertueillakaan mitään Digimortalilta soittaneet.
Sen sijaan Demanufacture on ollut varsin hyvin edustettuna.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Deranged
15.07.2004 15:40:08
Dismember? Nasum? Anyone?

Yeah! Ja Dark Funeral, Impnaz sekä tietysti Dio. Sonata Arctica ja Fear Factory tulee varmaan tsekattua kanssa, lauantain pidän välipäivänä ja kiertelen Hesassa.
lapio
15.07.2004 18:20:37

Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
StoRBa
15.07.2004 18:48:18

Eiköhän sinne pääse. Kaikenmaailman piikkirannekkeet ovat kiellettyjä.

Kyllä piikkejä saa olla kunhan eivät ole teräviä. Eli nauloja EI saa olla mutta esim. rotta niittejä saa olla.
I want YOU to join the swedish army!
Deathrace King
15.07.2004 21:10:21

Jeah! Huomenna sit lähtee ja Kaisaniemi syttyy liekkeihin, perkele! Kolme päivää riehutaan humalassa kovia bändejä katsellen. Onhan tuolla vaikka mitä meikäläisen makuun: In Flames, Dark Tranquillity, Soilwork, Death Angel, Chaosbreed, Dismember, Dew-Scented jne.

Jatkoklubeista ehdoton valinta on Stella Star lauantaina. Deathchainin tahtiin on hyvä paukuttaa viimeisetkin mehut miehestä ulos. Perjantaina toki Tavastialle ja ainakin Pain Confessor kiinnostaa.

Kaikille ihan helvetin hauskaa Tuskaa, riehukaa ja juokaa viinaa kunnolla!
Thrash and mosh 'till death!
Ben_D
15.07.2004 22:07:54

Jeah! Huomenna sit lähtee ja Kaisaniemi syttyy liekkeihin, perkele! Kolme päivää riehutaan humalassa kovia bändejä katsellen. Onhan tuolla vaikka mitä meikäläisen makuun: In Flames, Dark Tranquillity, Soilwork, Death Angel, Chaosbreed, Dismember, Dew-Scented jne.

Jatkoklubeista ehdoton valinta on Stella Star lauantaina. Deathchainin tahtiin on hyvä paukuttaa viimeisetkin mehut miehestä ulos. Perjantaina toki Tavastialle ja ainakin Pain Confessor kiinnostaa.

Kaikille ihan helvetin hauskaa Tuskaa, riehukaa ja juokaa viinaa kunnolla!

Juu eiköhän siellä törmäillä taas. Mikäs olis parempi tapa alottaa neljän viikon loma kun lähteä hevifestareille.

Ehdottomasti kaikki katsomaan Hämeenlinnan ylpeyttä Pain Confessoria Tavastialle huomenna. Ja toisessa kitarassa Grand Old Man Vesa Säkkinen (ex-A.R.G.).
Ze Kink
15.07.2004 23:25:07
Pakkohan sinne on mennä. Montaa bändiä odotan, mutta eniten tietysti Dioa.
"Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!"
kuhta52
16.07.2004 06:51:40

Pakkohan sinne on mennä. Montaa bändiä odotan, mutta eniten tietysti Dioa.

Dio on ihan päällikkö livenä!!!! Ja tietysti muutenkin.
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)