Aihe: "Vanhan ajan" musaliikkeet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Anonymous-jazz
13.12.2023 03:59:20

Milbrook Musiikki juuri Helsingissä lopetti toimintansa ja 50 % loppuunmyynti alkoi tällä viikolla.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Sir Roger
09.01.2024 20:24:45
Anonymous-jazz: Milbrook Musiikki juuri Helsingissä lopetti toimintansa ja 50 % loppuunmyynti alkoi tällä viikolla.

..ja SoundTools loppuunmyynti 13.1. asti! :(
Klezberg
26.03.2024 19:35:49 (muokattu 26.03.2024 22:43:44)

levesinet: Kiskontien ja Nousiaistentien kulmassapa.

No mulla on eri muistikuva, että olisi ollut suoraan siinä että näkyy Manskulta tullessa. Mutta muistikuvat pettää. Muttei kuitenkaan procentteri.

PS. Katselin vähän karttaa... 3D-näkymääkin. Kyllä se liike jossa mä olen silloin käynyt oli heti siinä Kiskontien mutkan kohdalla.
Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella.
luuppaaja
26.03.2024 20:40:38
Muistaako kukaan Tampereella pyynikintiellä, uimahallin kohdalla ollutta soitinliikettä?
Ikkunalla oli halvempia sähkiksiä näytillä.
Ostin sieltä -70 luvulla Dian pulttikaulasen 335 kopion ja vaihdossa annoin itse tehdyn sähkiksen joka oli myöhemminkin näyteikkunalla myynnisä.
Sir Roger
27.03.2024 11:39:16
luuppaaja: Muistaako kukaan Tampereella pyynikintiellä, uimahallin kohdalla ollutta soitinliikettä?
Ikkunalla oli halvempia sähkiksiä näytillä.
Ostin sieltä -70 luvulla Dian pulttikaulasen 335 kopion ja vaihdossa annoin itse tehdyn sähkiksen joka oli myöhemminkin näyteikkunalla myynnisä.

Kyllä, eräs konsan kitaraopettajista oli jotenkin mukana toiminnassa.
Mutta en muista koskaan käyneeni liikkeessä.
WanhaWetäjä
27.03.2024 12:23:44

Sir Roger: Kyllä, eräs konsan kitaraopettajista oli jotenkin mukana toiminnassa.
Mutta en muista koskaan käyneeni liikkeessä.

Jos kyse on uimahallin kivijalassa Pirkankadulla (ei Pyynikintiellä) sijainneesta liikkeestä niin ainakin Tammilehdon Sepi (Topi Sorsakosken serkku) piti ko puljua, oliko jopa eka kauppias, myöhemmin erään nuoruuden soittokaverin isä oli puikossa jonkin aikaa joten tuli tuolla pari kertaa käytyä.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Kefiiri
27.03.2024 17:48:59
WanhaWetäjä: Jos kyse on uimahallin kivijalassa Pirkankadulla (ei Pyynikintiellä) sijainneesta liikkeestä niin ainakin Tammilehdon Sepi (Topi Sorsakosken serkku) piti ko puljua, oliko jopa eka kauppias, myöhemmin erään nuoruuden soittokaverin isä oli puikossa jonkin aikaa joten tuli tuolla pari kertaa käytyä.

Tammilehdolla oli ainakin Musikeri -niminen kauppa jossain päin Tamperetta joskus. Erinomaisen ystävällistä ja lupsakkaa palvelua.
En ole musiikin asiantuntija.
WanhaWetäjä
27.03.2024 18:06:50

Kefiiri: Tammilehdolla oli ainakin Musikeri -niminen kauppa jossain päin Tamperetta joskus. Erinomaisen ystävällistä ja lupsakkaa palvelua.

Se oli juurikin tuo mainitsemani mesta Pirkankadulla.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
luuppaaja
27.03.2024 19:19:57
Niinpä niin, Pirkankatuhan se tietenkin on. Vanhempi herrasmies siellä taisi olla silloin myyjänä. Ammattikoulussa silloin kävin niin tuli siitä ohi kuljettua monesti. Eipä ole samanlaista Dian 335 kopioo tullut vastaan netin syövereistä, oliskohan pitänyt vaan pitää itsellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)