gorak 11.07.2004 12:28:31 | |
---|
Miksi jotkut tyypit ottavat kitaransa/bassonsa mukaan keikoille? Kertokaa minulle. True sailing is dead. |
Härski 11.07.2004 12:36:52 (muokattu 11.07.2004 12:37:06) | |
---|
Tä? Ehkä ne soittaa niillä? Vai meinasitko yleisöstä? Ehkä ne haluaa olla mervitapoloita, jotka soittavat oikealla ilmakitaralla. |
Aerodactev 11.07.2004 12:37:42 | |
---|
Niin. Kaveri oli käynyt Metallican keikalla ja Kirk Hammet oli ottanut kitaransa sinne mukaan, oli kuulema vähän fiilistä pudottanut.
Long = progressive = good
|
DJKaaos 11.07.2004 12:42:29 (muokattu 11.07.2004 12:45:58) | |
---|
olisi aika köyhä konsertti/keikka ilman soittimia. Ehkä ne haluaa olla mervitapoloita, jotka soittavat oikealla ilmakitaralla Mervi "Makkara" Tapola on mun uusi kitaristiesikuva. Olen matkalla taas läpi nukkuvan maan, on kesäyö |
Härski 11.07.2004 13:01:31 | |
---|
Mervi "Makkara" Tapola on mun uusi kitaristiesikuva. Ai. Eikös se enää olekaan Hank Mervin? |
DJKaaos 11.07.2004 13:04:29 | |
---|
Ai. Eikös se enää olekaan Hank Mervin? Kyllähän Makkara-Mervin tyylitaju ja soundi on ihan omaa luokkaa. Olen matkalla taas läpi nukkuvan maan, on kesäyö |
Henko 11.07.2004 13:20:49 | |
---|
Miksi jotkut tyypit ottavat kitaransa/bassonsa mukaan keikoille? Kertokaa minulle. Jos siis tarkoitat yleisöä, ni ehkä ne haluaa kitarasankarinsa nimmarit kitaraan. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
gorak 11.07.2004 19:31:12 | |
---|
Tarkoitin siis tietysti yleisöä. Tyhmä minä. True sailing is dead. |
Keppis 11.07.2004 20:02:58 | |
---|
Ne elää toivossa, että esintyvän bändin basisti/kitaristi sairastuu ja joutuu jättään keikan kesken. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
Exhausted 11.07.2004 23:06:37 | |
---|
pääsee ilmaseks sisään. sanoo vaan että "mä soitan bändissä". toimii, oon kokeillu :D |
KMT 12.07.2004 01:52:32 | |
---|
pääsee ilmaseks sisään. sanoo vaan että "mä soitan bändissä". toimii, oon kokeillu :D Niksipalstalle tämä... "Ääninäytteittesi perusteella suosittelisin suuntaamaan sen musiikillisen monilahjakkuutesi lähinnä sinne kuuntelupuolelle" -JK |
Mr. Garrison 13.07.2004 19:30:54 | |
---|
pääsee ilmaseks sisään. sanoo vaan että "mä soitan bändissä". toimii, oon kokeillu :D Pai piuhaa ja mikki toimii kans, eikä latista tunnelmaa ihan niinkuin kitaran raahaaminen yleisön joukossa. Toiminut kerran jopa jäähallissa. Klubeille ja baareihin ihan varma nakki. Isoo miäs, eikä jaksa. |
samwyse 13.07.2004 19:32:13 | |
---|
Niin. Kaveri oli käynyt Metallican keikalla ja Kirk Hammet oli ottanut kitaransa sinne mukaan, oli kuulema vähän fiilistä pudottanut. Nauratti. www.vesabbs.com |
Eddy 13.07.2004 19:53:44 | |
---|
pääsee ilmaseks sisään. sanoo vaan että "mä soitan bändissä". toimii, oon kokeillu :D Pitäisi olla tosi tapaus:Eräs tunnettu basisti joutui heikohkon kuntonsa vuoksi loppuillasta ottamaan vähän tukea takaseinästä,mutta valitettavasti otti just takaoven kohdalta.Ovi aukesi ja kaveri lensi bassoineen ulos.Ovi paiskautui kiinni ja basistin piti kiertää etuovelle.Poke kysyi taiteilijalta että mitäs sä ton basson kaa tänne tuut,ja näyttäs olevan aika kiitettävästi noita pohjiakin? Mhut kun mhä shoitan tho thossa bhändissshä... Koskettelen soittimia... |
Kitaravirtuaali 13.07.2004 20:43:19 | |
---|
Pitäisi olla tosi tapaus:Eräs tunnettu basisti joutui heikohkon kuntonsa vuoksi loppuillasta ottamaan vähän tukea takaseinästä,mutta valitettavasti otti just takaoven kohdalta.Ovi aukesi ja kaveri lensi bassoineen ulos.Ovi paiskautui kiinni ja basistin piti kiertää etuovelle.Poke kysyi taiteilijalta että mitäs sä ton basson kaa tänne tuut,ja näyttäs olevan aika kiitettävästi noita pohjiakin? Mhut kun mhä shoitan tho thossa bhändissshä... Hoho, pääsikös takaisin sisään? Mahtoivat bändikaverit ihmetellä kun basisti ottaa yhtäkkiä ritolat. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |
Yön Olli Lindholm on kuulemma joskus joutunut ostamaan lipun omalle keikalleen.. Ei oltu ovella uskottu bändin jäseneksi. |
Angus 13.07.2004 23:26:39 | |
---|
Yön Olli Lindholm on kuulemma joskus joutunut ostamaan lipun omalle keikalleen.. Ei oltu ovella uskottu bändin jäseneksi. Myös itse Bon Scott joutui ostamaan joskus lontoossa itselleen lipun, koska järkkärit eivät uskoneet että Bon kuului bändiin. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Eddy 13.07.2004 23:44:16 | |
---|
Mullekkin on muutamaan otteeseen yritetty myydä lippua keikalle,missä pitäis ite vetää.Yhtään lippua ei ole toistaiseksi tarvinnut ostaa.Yleensä selvinnyt yksinkertaisella kysymyksellä; Saako mitään alennusta,jos kuuluu bändiin? Koskettelen soittimia... |